Gelukkig dat het prikken je toch wel meevalt Elmo . Tis voor een goed doel he Ben benieuwd hoe het gegaan is morgen . Nogmaals heel veel succes morgen , zal aan je denken . Groetjes Joyce
ow Elmo dat word heel spannend morgen. Ik wens je heeel veel succes morgen!!!! Ik blijf het topic in de gaten houden! * blijft zenuwachtig en duimen voor Elmo*
Dan blijven we toch duimen mínstens tot maandag! No problemo. We zijn hier om elkaar te helpen hoor meid.
wat spannend zeg, elke keer lees ik je hele verhaal aandachtig en besef dan heel goed dat zwanger worden niet bij ierdeen zo vanzelf sprekend is. Ik ga heel hard voor je duimen en dat we je dadelijk mogen feliciteren
Punctie gehad!! Viel me 100% mee zeg! De verpleger Gerry heeft me er super doorheen geholpen. Mijn ei was keurig blijven zitten en er zat een mooie eicel in. Aandeel van manlief was ook goed dus wij konden helemaal blij naar huis! Maandag horen we of we een terugplaatsing hebben...dus nog twee levels te gaan. Een bevruchting en celdeling en dan in mijn buikje blijven zitten. Dames, ik heb jullie duimpjes nog even nodig. Onze aanstaande baby wordt nu in het lab gemaakt haha Kussss Elmo *ligt lekker even op bed bij te komen*
elmo!!!! goed nieuws!!! level 1 dus goed doorstaan!!! hopelijk krijg je snel goed nieuws om door te gaan naar level 2!!!!!!!! duim, duim, duim, duim, duim, duim..... liefs elfje
Spannend elmo! Ik hoop dat de bevruchting in het ziekenhuis goed is gegaan, en ik duim voor je voor maandag, veel succes
Wat geweldig voor je dat het tot nu toe allemaal goed gaat! Ik hoop dat je maar 1 keer nodig hebt! Marian
wat fijn dat deze stap alvast gezet is Elmo!! Op naar maandag en een goede terugplaatsing!! Ik duim voor je en vindt dat de labmensen maar goed hun werk moeten doen en jullie wondertje zich laten delen!! Ik duim voor je!! Karin
Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Nu maar hopen dat het helpt
Wauw goed zeg. Dat is alvast voor mekaar. Nu ga ik heel hard duimen voor een suc6volle tp!! Ik denk aan jullie maandag!! Ps misschien een stomme vraag, maar wat is dan eigenlijk het verschil met IVF?