tuur/indroog/inbeeld streepje??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ennovy, Jan 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Lieve meiden, even het volgende...
    Zit nu in tweede wachtweek en heb weer Allejezus veel testdrang!
    Dus vanochtend "stiekem" een Action test gedaan. Nu meen ik zelf dus iets te zien, maar heb geen idee of dit echt iets is.

Daarom even de foto. Zit nog maar 8 dpo waarschijnlijk dus ben ook weer veel te vroeg.....

Heb een pijltje er op gezet, anders is het niet te zien ;)

Liefs,
    Yvonne

Attached Files:

2. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ben niet bekend met die testen, maar het lijkt me een indroogstreep, hij is zo dun. Maar ik hoop en duim voor je dat je zwanger bent 😊.

3. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik denk wel iets te zien, heel ver weg.
    Je bent nog vroeg, hoop dat je over een paar dagen een duidelijke streep hebt!

4. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Haha inderdaad allejezus vroeg, maar ik ken die testdrang maar al te goed ;)

Ik lijk ook wel iets te zien, maar het lijkt meer op een indrooglijntje. Het streepje is zo dun. Hoop natuurlijk dat je gewoon veuls te vroeg bent en over een paar dagen een mooi lijntje krijgt!

5. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ja stom hè!! Waarom doe ik mezelf dit iedere maand weer aan ;)??
    En echt, als ik weer ongesteld ben geworden ben ik ZO overtuigd dat ik het de komende maand ècht niet weer ga doen....Tot dat de tweede wachtweek aanbreekt. Dan MOET ik gewoon en bedenk allerlei redenen: het is zondag, testen zijn zo goedkoop, is eigenlijk een soort hobby die weinig geld kost enz.

Nou heb ik in al die maanden nog nooit een indrooglijntje gehad. Ben daar dus niet bekend mee. Altijd omo wit....
    Had zelf wel vanaf net na het testen het idee iets te zien.
    Maar Action heeft daar wel vaker last van dan?

Bedankt voor het turen meiden!

Liefs,
    Yvonne

6. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Ohhh ja, donders herkenbaar ;). De ideeën zijn altijd leuk, maar van de uitvoering komt wat minder terecht :p.

Hier ook geen ervaring met indrooglijntjes. Als ik niet zwanger was, bleef de test echt omo wit. Dat lijkt me zo frustrerend, een indrooglijntje. Want dan zit je een beetje blij te zijn met een dooie mus.

7. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Misschien een hele domme vraag....Maar wat ìs een indrooglijntje eigenlijk precies? Ik snap dat het gaat om een ingedroogde lijntje ( duh :D) maar van wat?

Zo grappig dat iedereen dat zo herkent :)
    Raar is dat hè, dat alle goede voornemens foetsie zijn na 8 dpo!

Nou ik ga morgen ( denk ik) niet testen en dan woensdag maar weer eens zien....

Liefs,
    Yvonne

8. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    De opgedroogde urine hoopt zich op en zorgt ervoor dat er toch een tweede streepje zichtbaar wordt. Misschien heeft iemand een betere uitleg. Ik heb zelf geen ervaring met dat soort streepjes, maar lees er hier geregeld over.

Ik ben benieuwd of het je lukt om morgen niet te testen ;).

9. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Tuurlijk niet Liana :D
    Maar de Action zit in het complot want hebben alles veranderd in de schappen en kon zaterdag nergens te testen vinden...Ze lagen hier bij de potjes zalf, make-up en nagellak. Waar liggen ze in jullie Actions? Begreep laatst dat het overal weer anders is. Durfde er niet om te vragen. Ken meerdere mensen van het personeel..

Liefs,
    Yvonne

10. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Hahaha, ja dan vraag je niet zo makkelijk waar die krengen liggen :p.
    Bij 'onze' Action liggen ze ook bij de potjes zalf ed. Ik kreeg laatst bijna een hartaanval, omdat ik dacht dat ze op waren. Lagen er helemaal achterin Het schap nog twee pakjes ;)

11. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    :) Herkenbaar! Maar zoals je zelf weet, is het extreem vroeg... :) Had zelf op 9/10 dpo heeeeel vaag lijntje bij action test, en anders waren ze altijd wit. Duim voor jou dat dat bij jou ook zo gaat!

12. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Ik zie ook een licht streepje maar vind hem idd erg dun.. Hoop dat je met 2 dagen een duidelijkere test hebt!

13. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Lijk wel wat te zien ja. Maar nog vroeg.. Heerlijk die onzekerheid, zit hier netzo! Ook te vroeg getest

14. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dank je wel lieve meiden!
    Heb er net drup water bij gedaan. Niet echt handig met mijn pennen pijltje..Inkt liep ook door maar streepje blijf ik zien.

Ik hou jullie op de hoogte! Bedankt voor het turen!

Ja snap ik Liana! Dat is toch een ramp?!? Maar jij hebt ze niet meer nodig!! Wauw, gefeliciteerd!!

Liefs,
    Yvonne

15. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Dankje Yvonne! :) Hoop dat het voor jou over een paar dagen ook niet meer nodig zal zijn.

Probeer me nu in te denken hoe die test eruit ziet met een uitgelopen pennen pijltje :p

16. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ligt in de prullenbak :) Gelukkig heb ik de foto's nog!

Als ik weer getest heb, laat ik het weten!

liefs,
    Yvonne

17. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie m nu ook Yvonne! Ben Heeeel benieuwd!
    En 'het is eigenlijk een goedkope hobby' hahaha :D eigen blog, ik blijf het zeggen!;)

18. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Ook ik zie 'm hoor! Spannend meid!
    Ga je het volhouden tot Woensdag? :D

19. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ach zonder de meiden hier waren alle zwangerschapstesten-fabrieken allaaaang failliet! ;)
    on topic: ik zie je streepje niet maar ik ben slechte tuurder. hoop dat ie snel duidelijker is!

(ik heb trouwens nog niet getest deze ronde :p misschien moet ik cursussen gaan verkopen hier op zp haha ;))

20. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hahaha gekke Jillster :D

Tuurlijk ga ik dat niet redden!!!! Ik zou het liefst NU weer gaan staafje-piesen! Maar ik ga morgenvroeg en fiets eind van de middag even naar de Action en sneup gewoon alle logische vakken af ( ze zullen niet bij het speelgoed of de etenswaren liggen!) totdat ik ze heb gevonden! Wie weet is dit immers de laatste maand dat ik deze hobby kan uitoefenen ;)

Wat allemachtig knap Lianne! Als jij een boek gaat schrijven, koop ik hem! Ik KAN het gewoon niet! Komt ook omdat ze die krengen zo goedkoop hebben tegenwoordig! Als ze 15 euro waren, was ik iets minder scheutig met mijn urine!

Ik hou jullie op de hoogte ( morgen!)

Liefs,
    Yvonne

Share This Page