Spannend zeg!ik.vind hetveel belovend hoor! streepjes, op 2testen! Succes met het afwachten. Hopen op iets heel moois!
Ik ben helaas nog iets minder positief. De KV testen geven tegenwoordig bijna altijd van dit soort opdroog streepjes, tenminste uit mijn ervaring. Ik feliciteer je als je een duidelijke streep of plus hebt (hopelijk is dat later deze week )
Ik zie de plus wel echt hoor... Spannend! Wanneer ga je weer testen? Cb digitaal doet het vermoedelijk morgen al wel...
Zie ook bij de plus-test wel weer wat maar durf nog niet te juichen voor je... Heb wel vaker dit soort testjes bij je gezien maar hopelijk is het nu gewoon positief! Ik duim mee!
ik heb alleen maar vals negatief ervaring met kruisjestesten, maar hoop voor jou dat je over een paar dagen een duidelijk positieve test hebt
Spannend meis!! Ik heb dezelfde soort testen als jou! Alleen was die van mij vandaag wat lichter dan die van gisteren
Ik zie iets! En kijk eens op betabase.info dan zie je dat je hcg tot een waarde van 2000 ofzo elke 12-24 verdubbeld. Die eeuwig genoemde 48-72 uur gaat op voor waardes daarboven
zo begon mijn kv test ook op 8dpo! En die cb test zie ik ook duidelijk.. hopelijk gaan ze mooi oplopen