Vanochtend temp 0,1 naar beneden. Net een trekpleister testje gedaan en een hele lichte roze lijn (is die even gevoelig als de kv?). zal later vandaag proberen hem op de foto te krijgen. Wel veel last van "vochtverlies" en ongikrampen. Afwachten maar.
Hmm balen van je temp, zie dat ie gisteren ook al iets zakte... Hopelijk zegt het niks en gaat ie weer stijgen!
Oeffff, zo spannend! Voor mijzelf zegt een daling van 0.1 graden niet zo veel, bij mij dropt m'n temp heel hard. Ben benieuwd naar je test.
Poeh spannend zeg! Ik zou even een dag overslaan (makkelijk gezegd). Maar dan zou je wel verschil moeten zien. Ik duim voor je!
Donkerder dan gisteren?? Foto's zijn onbewerkt. Sinds vandaag steken aan de zijkant van mijn borsten en ongi gevoel blijft. Bekijk bijlage 437088 Bekijk bijlage 437089
Ik heb de beste ervaringen met KV 2v5 testen, waarom doe je die niet? Ik zie overigens wel het kruisje hoor en je symtomen zijn veelbelovend. Ik duim voor een mooi duidelijk test over 2 dagen.
Ik zie vrij duidelijk een plusje.. Temp 0,1 omlaag is niet zoveel gelukkig.. Hoop dat hij niet verder omlaag schiet en je morgen een mooie duidelijke streep of plus hebt.
ik zie het net pas...god wat spannend! ik zie ook plusjes staan. die felle steken zijn wel veelbelovend...zo begon de zwangerschap van mn zoon ook.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar ik hen helaas met beide testen dezelfde resultaten gehad en was echt niet zwanger. Clearblue komt hier niet meer binnen. Ik duim!!
Ff update. Gisterenavond veel krampen gehad. Vanochtend is mijn temp flink gedaald. Ik verwacht vandaag ongi te worden. Helaas dus valse streepjes maar we gaan vol goede moed naar de volgende ronde
Hallo, Heb je nog getest? ik zeg, geen bloed is goed Ik vind het wel jammer dat de KV testen toch valse streepjes geven, heb namelijk hetzelfde streepje. Ik wil je geen valse hoop geven maar toen ik zwanger was van de 2e, had ik vlak voor mijn NOD een temperatuur dip naar de waarde van voor eisprong en de dag nadien ging die weer de hoogte in.