Hey, Momenteel ben ik 39 weken en 3 dagen zwanger van ons derde kindje. Bij de twee oudsten heb ik nooit voorweeën gehad en van harde buiken had ik ook niet veel 'last'. Nu is dat anders, denk ik! Ik heb al langer harde buiken maar sinds een dag of 2 zijn die met momenten pijnlijk en duren die soms ook enorm lang. Na die harde buik blijf ik nog een langere tijd buikpijn hebben. Dit alles is wel niet zo pijnlijk als echte weeën maar deugd doet het toch niet! En mijn rug ... soms denk ik dat ik er doorzak, zo verschrikkelijk veel pijn en dat kan uren aan een stuk duren. Een warm bad, ja, dat helpt maar ik kan daar toch moeilijk 24 op 24 uur blijven zitten. En misselijk dat ik ben ... pfff! Het rare is dat het overdag beter gaat dan 's nachts ... Zijn er hier nog mensen die deze gewaarwordingen hebben of gehad hebben? Moet ik me zorgen maken over die aanhoudende buikpijn? Is dat hier het begin? Of kan dat nog een week of 2 verder gaan op deze manier? (de twee oudsten kwamen over tijd) Ervaringen? Dank je wel!
Ik weet het niet het kan het begin zijn maar ook niet...ik heb an de vierde 2 weken zo gelopen met 3 cm ontsluiting enzo..pff maar als je sjarel's verhaal leest leek het eerst ook niet zo en die is nu wrsch aan het persen!! succes iig!
Ik heb hetzelfde als jij. Helaas zegt het niets over het tijdstip van bevallen volgens mijn VK. Het zijn wel allemaal voortekenen, maar verder zegt het nog niets. Balen, he?!
Tja... herkenbaar, ik heb dat wel drie weken gehad (gelukkig niet constant) en dacht echt dat ik voor de uitgerekende datum zou bevallen gezien die voorweeen. Maar uiteindelijk nog pas met 41 weken 4 dagen bevallen... Het enige voordeel is dat het wel vast wat kan doen die voorweeen, dus misschien heb je al ontsluiting of is de boel al aan het verweken. Scheelt weer met de bevalling
woensdag, op controle bij de gyn; 2cm ontsluiting ... en daar is het met gezegd! Ons kleintje wordt al geschat op 4kg220 dus eigenlijk mag het gaan komen! Vandaag ook mijn slijmprop verloren!! Afwachten dus! Ik ben wel opvallend rustig en geduldig vandaag!