Hey Kim11: Ja natuurlijk, superleuk dat je dat wilt doen! Ik heb je een pb'tje gestuurd! Pumbaa: wat jammer joh van je ongesteldheid! en al helemaal van je blaasontsteking! Mijn pendels zijn ook nogal verschillend haha, ben benieuwd wat Kim11 voor me pendelt, het is natuurlijk ook gewoon voor de lol.... Hoewel de pendels van Kim11 wel allemaal hetzelfde zeggen! (spannend!)
Pumba, wat vervelend. Hopen dat je lijf snel op orde is. Hier toch benieuwd of ik snel zwanger ben. Erg he, dat je zo op iets kan hopen...
Weet je het is zo stom dat je als je hier gaat zitten lezen over eerste symptomen enzo, dat ik dan denk goh, dat heb ik ook... Maar ik merk maar zo weinig dat ik net zo goed gewoon ongesteld kan gaan worden.. Heb vooral een gevoel van dat ik honger heb, maar als ik dan eet dan voel ik me opgeblazen en misselijk. Ook voel ik me soms duizelig.
@ Lionlover, ik heb je pb gelezen, maar ik heb nog niet gependeld, ook niet voor Liekj, of Bo,. @Liekj, ja dat ken ik,. ik heb wel dat ik steeds misselijk opsta, en geen honger heb, en als ik iets eet, dan geniet ik er helemaal niet van, en zit ik na 1 hap eigenlijk al vol,. Ik ga NU even een testje doen,. hopelijk heb ik wel een streepje met ochtendurine,.
Succes Kim! Hier eet ik genoeg hoor. Nooit vol, haha. Nu wel onwijze spierpijn door het sporten gisteravond en ik wilde (met de internet sensitest) vanavond nog even klussen, dus wordt lekker stijf, ghahaha.
Nou het is nog omowit,. @Bo, je weet in elk geval dat je spierpijn van vanavond voor een goed doel is
Zoals jullie zien in m'n onderschrift heb ik m'n pendel antwoord gehad van Hanna. In mei zwanger van een jongen
Nou we gaan het hopen! Ik zal ook even gaan pendelen,. nu moet ik het wel doen he zo langzamerhand.. Voor de gene die meelezen: Ik was niet van plan om voor iedereen te gaan pendelen, dat was niet mijn bedoeling. Uitzonderingen natuurlijk daargelaten. Pendelen is geen spelletje, ga er dus ook niet mee spelen als je niet weet wat je doet!
Kim, heel erg bedankt voor het pendelen. Hoe werkt dat eigenlijk? Niet dat ik er iets mee van plan ben, maar ben nieuwsgierig. Nou, dan zou ik dus deze of volgende cyclus zwanger zijn, haha. Dat zou gaaf zijn aangezien ik 1 maart pas met de pil ben gestopt.
Als eerste ga je je erin verdiepen,. Dan koop je een pendel die bij je past.. Dan spreek je met je pendel af wat "ja", "nee", en "weet ik niet' betekend. En dan kun je vragen gaan stellen zodra je het een beetje onder de knie hebt. Er zijn twee verhalen, de een zegt dat het je eigen spieren zijn die onbewust zorgen dat de pendel beweegt, en de ander dat het te maken heeft met de geesteswereld. Net als glaasje draaien en dat soort dingen (waar je nooit aan moet beginnen!!....) Ik geloof in het laatste verhaal.
Bedankt voor de uitleg. Dan dacht ik dus goed. Ik geloof inderdaad ook wel in die geestenwereld. We zien wel of het mei wordt, wel bijzonder dat er 2 mensen kunnen vertellen dat het mei is. Ik hoop het echt, maarja, dat doet iedereen in dit topic Net zoals bij jou. Iedereen zegt Juni.
Kim11 echt heel leuk dat je hebt gependeld! Mei zou wel het allermooiste zijn dat is namelijk al bijna Ik geloof ook dat laatste verhaal, zo'n dingen kun je beter allemaal niet doen.. Als je niet weet waar je aan begint ook niet aan beginnen! Jammer dat je nog steeds een negatieve test hebt! Voelde me vandaag nog steeds niet lekker, steeds beetje dol nog en als ik wat eet heb ik echt daarna flink maagzuur, niet dat ik dan moet overgeven, maar ben wel misselijk dan! Griepje? Of toch....?? Laten we het laatste hopen! nog 2 nachtjes slapen tot NOD... Bo0tje ik hoop dat je pendels gelijk hebben! Succes met je stijve spieren vanavond haha!
Hier ook niet lekker hoor, rugpijn, misselijk,.. maar ik zal wel spoken zien,.. Ik ga in elk geval mijn bedje opzoeken.. En morgenochtend GEEN test doen. Dat moet ik toch kunnen! Ik hoop dat de pendels uitkomen
Kim, ben je de dag door gekomen zonder test? Haha. Hier nergens last van. Genoeg eetlust, en de enige pijntjes die ik heb zijn van de spierpijn
Ik heb geen zwangerschapstestje gedaan Maar wel een ovu test,. en die was weer iets donkerder... Ik hoop dat je over een paar dagen een innesteling kan voelen
Kim, kan je dat voelen dan? Een innesteling? Ik zou 'm rond de 26e moeten hebben en mag vanaf de 5e testen. Ik wacht dan denk ik nog even af.
Je kunt pijn hebben,. en soms bij het afvegen een drupje bloed. Maar je kunt ook helemaal niks merken hoor.