Het begin?..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kim11, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik ben 3 dagen overtijd. Als er volgende week nog niets is qua menstruatie waag ik weer een testje ;)

Gister keihard m'n kleine teen gestoten tegen de poot van het bed. Nagel halflos en onwijze pijn. Nu nog steeds. Loop als een manke rond en het enige wat ik aan kan zijn slippers. Gelukkig is het mooi weer!!!

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    @Bo,.. AUw!! Dat moet wel zeer doen. Maar 3 dagen overtijd is een goed teken! Ik zou toch elke ochtend een testje doen hoor :)

3. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, de test op 4 mei was echt duidelijk maar 1 streep. Ook geen licht ander streepje. Ik ben inderdaad in staat elke dag een test te doen. Maakt het nog verschil of je het in de ochtend of avond doet?
    Ik doe volgende week nog een test als er dan nog geen menstruatie is. Maar ik ben er eigenlijk wel een deel al van overtuigd dat het niets is en ik binnenkort die menstruatie wel krijg ;)

Jij dus 17 dagen over tijd. Jeetje. En dus niet zwanger??? balen!!!

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou elke twee dagen verdubbelt het he,.. En ze zeggen dat het met ochtendurine het beste is, omdat het dan lang in de blaas heeft gezeten en daardoor meer HCG bevat dan bijvoorbeeld 's middags of 's avonds.

Ik baal echt als een stekker dat ik nog niet ongesteld ben geweest. Cyclus is nu al op 42 dagen. Ergens twijfel ik, of ik niet gewoon die ene dag bruin slijm moet tellen als ongesteldheid.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een cyclus overgeslagen heb, en dat ik daarom alleen maar bruin slijm had.

Ik weet het ook niet hoor. Maar leuk is het niet. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben.

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Snap ik Kim, is wel balen dat het zo lang duurt. Ik doe gewoon volgende week weer een testje en dan zien we wel.

6. Liekj

Liekj Niet meer actief

Gister gaan BBQ-en bij vrienden van ons, zij hebben een kleine van 8 weken.. supergezellig! En de kleine is zo ontzettend rustig, ik hoop als wij een kleine mogen krijgen, we ook zo'n rustig kindje krijgen!

Die vriendin had trouwens ook geen regelmatige ongesteldheid en vanaf het moment dat ze er echt voor gingen (ze was al langer gestopt met de pil maar ze wilden eerst trouwen) was ze gelijk de eerste ronde zwanger! Dus er is hoop!

7. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Liekj, dat klinkt gezellig. En tuurlijk is er hoop! Beetje positief blijven en het komt vanzelf wel goed!

Ik net lekker ontbeten met de familie bij Dudok (Rotterdam). Lekker zo'n engels ontbijt met spek en ei en worstjes en broodjes. Super lekker. Nu lekker thuis.

Dinsdag verjaardag vieren (van mij) bij oma omdat niemand donderdag kan als ik echt jarig ben. Zin in!!!

8. Liekj

Liekj Niet meer actief

Oo dat klinkt goed Bo0tje! Ik moet zo gaan werken, zit te bedenken wat ik ga eten....

Gezellig je verjaardag vieren! Bij je oma?

9. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja bij m'n opa en oma. Hoeven die de deur niet uit ;)

Zooo... ik ben opeens helemaal kapot. Ben in staat een tukkie te gaan doen voor een uurtje ofzo. En heb helemaal niets gedaan. Ja in de stad ontbeten... -gaap- (zou het dan toch???)

10. Liekj

Liekj Niet meer actief

Dat is wel heel erg lief dat je het daar doet zodat het voor hen fijn is!
    Lekker een tukkie gaan doen dan! Het zou kunnen he dat het toch zo is ;)

Ik ga maar eens voor de spiegel mezelf toonbaar maken en op naar het werk!

11. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Liekj, werkse dan maar :)
    En ja joh, is ook leuk bij m'n opa en oma. Bij mij thuis kan niet omdat m'n oma niet in liften durft en ik woon 13 hoog. Dus doen we het lekker daar :)

Net nog lekker even een uurtje ofzo geslapen, heeft me wel goed gedaan.
    Nu lekker even wat eten afhalen, geen zin om te koken.

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Vandaag 5 dagen overtijd en nog is een testje gewaagd. Echt maar 1 streep hoor. Dus moet echt binnenkort die rode duivel ontvangen.

13. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hier aan het balen. Vriendlief heeft net te horen gekregen dat zijn contract aan het einde van de maand niet wordt verlengd. Helemaal kut dus! Zeker nu we ook hier mee bezig zijn en ik volgende maand aan m'n rijbewijs wilde beginnen. Hopen dat hij snel werk heeft, anders wordt het allemaal erg krap!

14. Liekj

Liekj Niet meer actief

Bo0tje dat is echt vervelend ja! Mooi klote zelfs!
    Werk jij ook?

15. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja gelukkig werk ik fulltime en verdien ik best goed voor m'n leeftijd, dat scheelt wel. Maar het is niet genoeg voor alle vaste lasten.

16. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ja dat is echt heel erg rot! Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
    (toch leuk om te weten haha)

17. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik ben administratief medewerkster bij een transportbedrijf. Welkom
    En wat doe jij?

18. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik werk op een woongroep met autisten met gedragsproblemen.. Ook fulltime..
    Nu lekker 2 dagen vrij, dus hopen dat het zonnetje nog tevoorschijn komt!

En dan zie ik mijn mannetje ook nog, want hij werkt ploegendienst dus soms lopen we elkaar nogal mis!

19. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Da's wel vervelend als je elkaar telkens mis loopt.
    Interessant werk!

20. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ja soms is het niet zo handig, hij heeft vroege dienst deze week, dus dan zijn we samen met het eten en in de avond.. Hoewel hij nu vrienden op bezoek heeft..
    Het is leuk werk, maar soms best vermoeiend haha!

Deel Deze Pagina