Dank je Liekj! Goedemorgen! Het is hier heel benauwd in huis, of het ligt aan mij. Ben ook niet helemaal lekker. Beetje vol/misselijk gevoel en last van m'n rug (Maar dat heb ik wel vaker ivm slechte rug).
Hier is het ook benauwd! Vannacht echt heel slecht geslapen door de warmte... Probeer toch een beetje een fijne verjaardag te hebben Bo!
Het is niet lekker binnen. En buiten maar regenen Ach, ben nu al wat beter. Op kantoor is het minder benauwd en het volle misselijke gevoel is weg!
Hier regent het niet, maar hebben we een waterig zonnetje, alle ramen boven open gezet! Fijn dat het op kantoor niet zo benauwd is! Ik zou zeggen werk ze
Gefeliciteerd Bo! Maak er een leuke dag van! En hopelijk heb je binnenkort een mooie roze test in handen. We waren het weekend de deur uit, vandaar weinig op ZP geweest Hier nogsteeds niet ongesteld.
Ik ook nog niet. 6 dagen overtijd .. En het is echt niets! Even afwachten maar. Kim, ook op het wachtbankje. En ben de 12e jarig.
Bo0tje, hoe was je feestje? wij hebben het vanavond gezellig gemaakt, volgens mijn banner over 2 dagen eisprong, dat is dus in ieder geval op tijd
Feestje was erg gezellig. Schoenen gekregen, 2 sets armbanden en een roze minilaptop! Echt zoooooo lief!! Verder alles goed gegaan dus bij je
Een router? Heb je geen draadloos internet dan? Bij de meeste providers heb je tegenwoordig wel draadloze modems hoor, dan heb je geen router nodig,.. @CHNTL, hier heel veel testjes gedaan, maar nog niks te bekennen.
Kun je niet bij de provider om een draadloze vragen? Het is echt niet meer van deze tijd hoor, met een draadje....
Nou, bezig met telfort, en daarvoor moet ik van de week nog maar is bellen. Het systeem lag en vrijdag bij ze uit ofzo. Hier nog steeds niet ongesteld. Nu al 10 dagen overtijd.