Balen,.. ik hoop dat je toch snel een nieuwe modem krijgt... Eentje met een draadje is écht niet meer van deze tijd. 10 dagen overtijd al,.. hopelijk ben je overtijd omdat je zwanger bent, heb je nog een testje gewaagd? Je hebt wel twee pendels voor mei, dus als ik jou was zou ik nog een testje doen Hier inmiddels 25 dagen overtijd, zwanger kan niet meer, dan had ik allang positief moeten testen. Ik ga er maar vanuit dat ik een cyclus overgeslagen heb, zo ja, dan zou ik overmorgen mijn nieuwe NOD hebben. Ik ben benieuwd, ik hoop niet dat ik van die ellende lange periodes heb.
Nou, ik heb 1 dag te vroeg getest dat het mocht en nog 4 dagen erna ofzo, beide zeer negatief. Dus we zien wel hoe het verder loopt, ik wacht gewoon op een menstruatie.
Ja ach, ik weet het niet meer. Naar mijn idee is het zo zinloos nu te testen, aangezien ik er al 2 heb gedaan. Wacht gewoon ff af.
Knap van je hoor, ik zou het niet kunnen. Ik heb het testen op zwangerschap wel laten vallen, maar zou niet weten hoeveel ik er gebruikt heb deze periode... Stuk of 30 denk ik?
Ja maar je moet ook goed inkopen,... Ik zou er nooit zoveel doen als ze bij de kruidvat vandaag kwamen. Ik koop ze via internet, 10 voor 2 euro, en laatste keer had ik er 30 voor 7 euro geloof ik. Valt wel mee dan hoor. Dan is het geen geldkwestie meer. In het begin had ik wel de duurdere testen, maar nu doe ik dat niet meer.
Kim, ik heb er laatst 10 voor 10 euro gekocht, maar als jij ze zo goedkoop kan kopen is het beter te doen inderdaad. Waar bestel jij ze als ik vragen mag??
Hey Meiden! Hoe gaat het hier? Tijdje niet echt actief geweest, dit weekend een weekendje weg met een vriendin, dus dan zal ik er weer niet zoveel zijn... Al iets veranderd bij jullie? Hier voel ik een soort van zeurende pijn in mijn onderbuik, maar die komt en gaat, zal wel een teken zijn van mijn aankomende ongesteldheid! Hoop dat ie niet dit weekend komt, dat zou mooi balen zijn haha! Groetjes!!
Heb je trouwens je modem al binnen Bo? @Liekj, hier ook nog niks bijzonders,.. nogsteeds niet ongesteld. Fijn weekend alvast! En hopelijk zonder rode duiveltjes,..
Kim, ben bezig met Telfort om een nieuw abonnement af te sluiten, dan betaal ik 14.95 verzendkosten en meer niet ofzo. Dus we kijken het even aan. Net toch een test gedaan. Had geen geduld meer, haha. En er stonden 2 streepjes! Zwanger Whaaaa....
WOW!! Ik ben echt zoooo blij voor je!!!! Oh wat fijn!! Zie je wel, pendels zijn wel waar!!! ----Hopelijk de mijne ook zometeen---------
hallootjes, ik lees al een tijdje mee, jeetje eindelijk postief getest,echt eenknaller wat leuk!! Was dit de 1e ronde? Groetjessssssss!
Haha, gaaf he. Was er zelf zeer verbaasd over hoor, eerlijk te zijn. Had het helemaal niet verwacht. Zomer, ja, pas begonnen joh. 1 maart gestopt met de pil, toen pilongesteld, cyclus van 30 dagen en normale ongesteldheid en nu had ik 5 mei ongesteld moeten worden, nu 2 weken overtijd. Echt bizar! 1 test gedaan op 4 mei, zeer negatief. Nog een test op 10 mei ofzo, ook negatief. En nu wel positief. Bizarrrr!!!
jeetje erg bizar! Maar daarom wel helemaal super! Heel veel succes, en geniet ervan. Ik zit in de 1e ronde, heb 24 mei mijn NOD..dus erg spannend!