Ik heb nog helemaal niets tegen mijn omgeving verteld, ik heb een paar vriendinnen, die weten het, maar opa's en oma's ooms en tantes nog niet hoor. Het is zo spannend, en best zenuwslopend.. ik ben nu ongesteld, dus hopelijk over een week of 3 positief testen!
Ik duim voor een positieve test voor ons allemaal deze maand! Heb laten pendelen, 2x juni, dus ook dat zou natuurlijk erg snel zijn als het dan al raak zou zijn!
Hallo allemaal Na een tijdje meegelezen te hebben toch maar even reageren, ik heb 22 februari mijn ontrekkingsbloeding gehad (paar dagen ervoor gestopt met de pil) en sinds vandaag mijn eerste echte menstruatie. Wat ben ik daar blij mee! Nu afwachten hoe het verder gaat, ik hoop dat mijn cyclus wel iets korter wordt. Denk ook dat ik ga beginnen met ovulatietesten en jullie? Voor nu: allemaal succes
Wat is dat pendelen toch? Ik lees het bij meer mensen, maar ik heb geen idee wat het is. Kun je mij daar iets over vertellen? Hoi Leeuw, leuk dat je er ook bent. Als ik jou was zou ik inderdaad flink aan de slag gaan met de ovulatietesten, het helpt wel hoor om een beter inzicht te krijgen. Op naar een positieve zwangerschapstest!
Wij zijn ook maar net bezig hoor, dit is de 2e ronde voor ons.. Dec. gestopt met de pil en vanaf febr. gaan we ervoor Bij ons weet eigenlijk iedereen het haha.. Zit samen met vriendin in zelfde schuitje en we zijn er eigenlijk heel open over. Allebei net getrouwd dus dan komen de vragen vanzelf he Vrienden en naaste familie zijn al wel op de hoogte dus hier En op het werk weten ze het ook dus weet eigenlijk niet wie het nog niet weet Voor pendelen moet je even ergens onderaan de forumlijst kijken geloof ik Ik ben trouwens 25 en mijn man is 30
Wow, wat een reacties! Ik keek elke dag, en ik kijk even niet en het forum is begonnen Ik ben 20 en woon in Capelle aan den Ijssel. 1 maart gestopt laatste pil, toen pil-ongesteld t/m de 9e en nu dus maar wachten op de normale cyclus. Ik zou rond de 6e april ongesteld moeten worden volgens mij. Ik zie hier dat sommige mensen zijn gestopt met de pil en dan weer na een paar maanden zijn begonnen. Hoezo als ik vragen mag? Ik heb net een folder van de baby-dump binnen. Zuuuuuulke leuke dingen! Ik hoor trouwens net op de radio dat Prenatal allemaal acties met korting heeft. Prenatal | Moeder en Kind | Home
Haai meisjes! Ook ik in het zelfde schuitje! Eind december gestopt, begin januari onttrekkingsbloeding, en daarna na 45 dagen eerste echte menstruatie. Afgelopen maand wist ik door die lange cyclus niet echt wanneer ik mijn eisprong nou moest verwachten enzo, dus een beetje mis geklust ;o) Nu na 39 dagen voor de 2e keer ongesteld. Deze maand wil ik dus wel echt gaan proberen mijn eiprong te vinden! Vind een cyclus van 5,5 week wel lang wachten hoor, pfff, haha maarja niks aan te doen. Ik ben trouwens 24, mijn man is 29.
5,5 week is inderdaad wel lang Zussie, maar kan natuurlijk nog bijtrekken he, zo net na het stoppen met de pil. Moet allemaal nog een beetje op gang komen hoop ik voor je! Zie dat de 2e in ieder geval al korter was als de 1e. En hopelijk wordt je straks natuurlijk heel lang niet ongi
Hoi meiden, Zussie, dan ben je nog best snel ongesteld geworden. Sommige meiden moeten maanden wachten. En wel fijn dat je 2e keer een kortere periode was. Ik moet het officieel volgende week worden, maar we zien wel hoe het loopt
Wij zijn toendertijd weer met de pil begonnen omdat het er even niet zo gunstig uitzag financieel, ik heb een vast contract in de gehandicaptenzorg, maar mijn man heeft een contract via uitzendbureau, ik maakte me zorgen dat het financieel niet haalbaar zou zijn, maar na een gesprek met een vriendin, die overigens net bevallen is, hebben we het er nog een keer overgehad en besloten er toch voor te gaan, we willen zo graag en er zijn altijd 1000 redenen om het niet te doen.. Pendelen idd even onder aan het forum kijken, daar staat een onderwerp pendelen. Hier kun je aan wat meiden vragen of ze voor je willen pendelen. Gewoon leuk om te laten doen, maar het is en blijft wel voor de lol. Ooh en al die leuke dingen die je tegenkomt voor babies! Als ik niet beter zou weten zou ik echt alles al in huis hebben! Eerst maar eens kijken of het ons gegunt is.. Vooral een paar vriendinnen die net bevallen zijn of nog moeten bevallen, maakt het extra moeilijk om te moeten wachten!
@ LIekj, Zo herkenbaar! Er zijn inderdaad altijd wel genoeg redenen om het niet te doen. Bij mij wordt het de tweede, en eerlijk gezegd ben ik best een beetje huiverig voor de reacties van opa en oma, daarom wacht ik met vertellen tot het werkelijk zo ver is. Het komt nooit goed uit, er is altijd wel een reden om het uit te stellen. Mijn kindje is nu 6, en hoogtijd voor een broertje/zusje, nog even en dan hoeft het niet meer. Als ik goed gerekend heb: Volgende week moet ik dan een eisprong hebben. Ben benieuwd! Ik ga meteen even kijken naar het pendelen.
hoi allemaal, ik ben begin maart gestopt met de pil en daarna men menstruatie gehad en men toekomstige echtgenoot had ovulatietests gaan kopen maar het waren er maar 5 en dan hebbe we op het gevoel getest maar geen enkele positief dus weet echt ni wanneer men eisprong is, dan maar gewoon proberen zonder tests groetjes en iedereen veel succes toegewenst!
welkom Poohbeer1! jij ook heel veel succes! Wel vervelend dat je je ei niet hebt kunnen vinden, maar wat je zegt met 5 testen lukt dat niet altijd. Wij gaan nog niet met ovulatietesten werken, denk dat we er dan helemaal teveel mee bezig zijn, eerst maar eens zo proberen... Blijft het nog even alleen maar leuk en spannend, zonder stress Is het voor jou de eerste?
ja 20 mei 2011 spannend! dus mss door de zenuwen dat zwanger worde nu niet gaat lukken.. heb me late pendelen, en ze zei juli 2011 van een jongen! eens kijken of dit gaat uitkomen, hoop van wel! het zou dan nog redelijk snel zijn he
Trouwen is zo ontzettend leuk! Maak er een hele fijne dag van, alleen maar van genieten en je nergens druk om maken! Alles wel al geregeld voor je bruiloft?
ja hoor alles is al in orde het word een mooie dag maar genieten dat weet ik zo nog niet, ben nu al zozenuwachtig! en het mooiste eraan is dat mijn bompa verjaart op die dag, bomma en bompa 50j getrouwd en men ma en pa 28j getrouwd op die dag en nu komt er nog bij dat men werkgever (de burgemeester die ons trouwt) ook op die dag verjaart het word onvergetelijk!