Het begin?..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kim11, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Maar je bent nu overtijd toch? Ik zou een testje doen hoor! (En hou ons ook niet in spanning..:p)

Ja, nou wat het wachten betreft: Heb ik al genoeg gedaan als je het mij vraagt. Deze "cyclus" startte op 27 maart,.....

Maar ik hoop wel dat ik zwanger blijk te zijn, wellicht ook niet, maar of ik de maand juni dan nog haal?....

Anderzijds: Als ik nu zwanger zou zijn, dan is volgens mij de innesteling zo rond 1 juni. Dus wie weet :)

Oooooh ik hoop het zo, maar dat wisten jullie vast al :)

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@ Kim11: Met mij gaat alles goed hoor. Met jou ook? Volop in spanning aan het zitten? ;)
    Ik ga zo even lunchen met een vriendin. Dus ik zal helaas wat minder kunnen reageren. :(

@ Liekj: Super spannend hoor! Houdt je ons op de hoogte? ;)

3. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    LiekJ & Kim, spannend!

Ik was vanmorgen onwijs misselijk. Het trok gelukkig wel vrij snel weg toen ik eenmaal op de zaak was.

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    @Esmee, ja hier vol in spanning. Heb natuurlijk heel veel pendels voor Juni, en ik heb twee dames gevraagd om te pendelen of ik nu zwanger was, en het antwoord was ja,.. ook mijn eigen pendel zei ja.. Dus ik hoop het heel erg. Maja: moet nog even wat dagen wachten voor ik kan testen.

@Bo, wat ik altijd heel fijn vond, en wat eigenlijk goed hielp bij de misselijkheid, was een glas lauw water drinken zodra ik opstond..

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Kim, thnx voor de tip. Een beetje vla eten helpt bij mij ook wel.

Gister naar Zaandam geweest, naar nichtje en vriend en de kleine. Super gezellig! Lekker ge-bbq't. Inclusief zalm, want gebakken mag het wel en dat vind ik zooooo lekker!
    Verder hebben we ons 1e kadootje gekregen. Een pakje voor de kleine met al voetsokjes eraan vast. Sokjes, mutsje en een knuffellapje met een nijntje eraan. Super schattig en lief!

Ook nog wat visolie tabletten meegekregen en rennies, want ze zij dat ik waarschijnlijk ook last kon krijgen van maagzuur enzo. Hun kleine is nu 9 maanden, dus dat weet ze allemaal nog perfect hoe het ging ;)

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Kim11: Het is voor jou echt super spannend. Vooral ook door die pendels. ;) Ik hoop het zo voor je. Zou echt super zijn. Maar je kan maar beter er van uit gaan dat het niet zo is. Stel je voor dat je denkt dat je zwanger bent en je hebt een negatieve test in je handen. Ik denk dat dat echt heel rot is. :( Het is als tip bedoelt. Dan is de klap wat minder hard.

@ Bo0tjeee: Hoe is het met jou? Cool dat jullie het eerste babykadootje hebben gekregen. :D Echt schattig zijn al die babykleertjes.
    Handig dat je wat visolie tabletten hebt gekregen en rennies. Ik heb inderdaad ook gelezen dat visolie goed is tijdens de zwangerschap.
    Genoten van de gebakken zalm? :p Stel ik zou zwanger zijn dan zal ik de filet americain echt zoooooo giga missen! Ik geniet er nu nog wel van. ;)

Fijne dag dames!

Xjes!

7. Liekj

Liekj Niet meer actief

Nou ik ben vandaag op het werk dus ongesteld geworden haha stond ik dan op de kamer van een bewoner! Kon gelukkig snel op het toilet zijn hahaha!
    Dat betekent dus dat mijn cyclus deze keer 32 dagen is! Best netjes..

Kim ik ga flink voor je duimen dat het raak is maar met al die pendels kan het bijna niet missen ;)

Esmee: Allereerst volgens mij heb ik je niet eens welkom geheten! Schandalig! Leuk dat je ook meekletst! Hoe gaat het met jou? Vind je het ook zo spannend?

Bo0tje: Wat leuk zeg je eerste babykado! Hopen dat de rennies hun werk doen! Misselijkheid lijkt me erg vervelend! Maar het is voor een goed doel he :p

Fijn weekend! (ik moet helaas dit weekend dus werken, morgen naar Funpop met de mensen!)

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Liekj: Ik ben sinds 24 mei pas actief hier. Dat is ook nog maar heel kort. ;) Maar bedankt voor je welkom. :) Ik heb wel heel lang mee zitten lezen bij verschillende onderwerpen. :p
    Ik heb het hier reuze naar mijn zin. Het is zo leuk om al die ervaringen te lezen en tips te krijgen. :D
    Met mij gaat het goed! Met jou ook?
    Ik vind het zeker spannend. Wij willen nu eerst wachten hoelang mijn cyclus nu is. Ik probeer nu een beetje te achterhalen wanneer mijn eisprong is door ovulatietesten.
    Ook is het zo dat wij in september voor het eerst naar mijn geboorteland (zie mijn profiel) gaan met mijn (adoptie) ouders en hier wil ik ook met volle teugen van genieten. Dus we hopen het liefst in augustus zwanger te raken als dat mag gebeuren. ;) Maar het kan natuurlijk altijd eerder raak zijn. We wachten af.
    Jij bent 2 maanden terug gestopt met de pil?

Fijn weekend en veel plezier bij funpop!

Xjes!

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

@ esmee: Jup ik ben 23 maart geloof ik gestopt.. :)
    We zijn er wel mee bezig, maar hebben tegelijkertijd ook zoiets van het komt wel als het komt.
    Ovulatie testjes is toch wel handig lees ik overal! Ik ben al eens eerder gestopt met de pil, maar toen na een tijdje weer begonnen omdat mijn man en ik toch nog eventjes wilden wachten, moesten nog best wat dingen aan het huis en tuin doen en qua werk enzo wat meer zekerheid..
    Toen had ik echt een hele onregelmatige cyclus, langste duurde 102 dagen..... dat is echt niet fijn! Dus met mij gaat het nu goed, ben erg blij met de korte cyclus (voor mij korte cyclus haha)
    Wat leuk dat je voor het eerst naar je geboorteland gaat! Lijkt me erg bijzonder!

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Liekj: Wow, je hebt echt een lange cyclus gehad zeg. :( Dat lijkt me inderdaad erg vervelend. Ovulatietesten zijn zeker wel handig. Het kost wel wat iedere keer, maar je wordt er (als het goed is) wel wijzer van. ;) En het is ook voor een goed doel uiteindelijk. :p
    Wij wilden ook steeds wachten totdat we allebei een vast contract hebben. Maar helaas ben ik iedere keer de pineut van personeelsbezuinigingen. :( Ik ben nu ook weer aan het zoeken naar iets nieuws. En een vast contract in deze tijd krijg je niet meer. Dus we hebben nu ook zoiets van we gaan er gewoon voor!
    Het is absoluut heel bijzonder om voor het eerst naar m'n geboorteland te gaan. Mijn (adoptie) ouders laten mij en m'n zusje dan zien waar wij vandaan komen. We doen dan een rondreis. Helaas kon mijn broertje met vriendin niet mee.
    Daarom hopen wij in augustus zwanger te raken. Dan is de zwangerschap nog niet zo ver. Aan de andere kant twijfelen we toch ook wel of we er niet beter daar voor kunnen gaan. :p We gaan daar natuurlijk van alles doen. En ik wil daar natuurlijk ook van kunnen genieten. ;) Dus bij ons is het een beetje tobben nog.

11. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Liekj, dat is een mooie cyclus, 32 dagen. Hopen dat je het zo blijft, dan kan je tenminste een beetje rekenen hoe het gaat verlopen met eisprong enzo.

Esmee, wat bijzonder dat je naar je geboorteland gaat. Wel leuk hoor.

Ik vandaag naar het winkelcentrum geweest. Na 2 uurtjes rustig gelopen was ik helemaal kapot, niet normaal.
    Heb bij prenatal een speentje gekocht met I love Oma. Echt super schattig.

Verder heb ik nu last van m'n hormonen. Ben een beetje down en verdrietig. Komen we wel weer doorheen ;)

Dinsdagavond komt er iemand langs van "Moeders voor Moeders". Moeten jullie maar googlen :)

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hoi Liekj, Bo, en Esmee,

Liekj, balen van de rode duivel zeg, maar wel fijn dat je niet zo'n lange cyclus had. 102 dagen, vloog je niet tegen de muur zo langzamerhand? Ik had nu 60 dagen tot mijn eisprong: Ook niet echt leuk, ik kan mij voorstellen dat ik knettergek zou worden als het nog veel langer had geduurd. Anderzijds: Je hebt er ook weer geen invloed op.

Esmee: Wat bijzonder dat je naar je geboorteland gaat, het lijkt me een spannende maar ook emotionele reis. Als jullie beide geen vast contract hebben is het dan wel verstandig? Want óf je moet van 1 inkomen leven, of je zou het even uit moeten stellen. Want bij een contract van een jaar past geen zwangerschap, en zeker weten dan dat het niet verlengt zal worden. Of ze moeten wel heel erg giga tevreden zijn, en je liever nog geld meegeven.

En Bo, wat onwijs leuk om kadootjes te krijgen. Heb je het iedereen al verteld? Hoe reageerde ze? Ik kan niet wachten om ook lekker te gaan shoppen bij de prenatal :)

Volgens mijn pendel moet ik vandaag mijn innesteling hebben. Ik hoop het :) Er zijn nu twee mensen geweest die gezegd hebben dat mijn eitje bevrucht is,.. Ik hoop het. Mijn pendel zegt het ook, maar goed: Pendelen bij jezelf is niet altijd even betrouwbaar, als het überhaupt al betrouwbaar is.

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Kim11: Mijn man is uitzendkracht. En krijgt hier misschien eind van het jaar een vast contract. Hij werkt al 2 jaar bij dit uitzendbureau. Het is namelijk zo dat zijn baas zelf een uitzendbureau heeft, dus alle mensen die daar werken zijn ook via zijn uitzendbureau gaan werken.
    Bij mij is het zo dat ik steeds de pineut ben van personeelsbezuinigingen. Dit is voor mij al de derde keer. Ik heb nu nog een contract tot eind juni. Maar in deze tijd geven ze geen vaste contracten meer. Dus daarop wachten heeft sowieso geen nut. Ze willen uitzendkrachten of bedrijven geven zelf halfjaarcontracten. Dus hier gaan wij niet op wachten. Anders blijven we het uitstellen en dat schiet ook niet op. Sowieso heb ik recht op een ww-uitkering. Dus we zijn niet afhankelijk van 1 salaris.
    Tegen die tijd dat wij op vakantie gaan zal ik zeker emotioneel zijn. Gewoon voor het eerst naar mijn geboorteland. Het is wel eenmalig. Het is zo'n dure reis. Maar ook een hele bijzondere reis. :D

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    (Ik had het wel gelezen, maar blijkbaar toch geen reactie geplaatst....)

Dan is het natuurlijk helemaal prima. Het lijkt me namelijk heel erg als je kinderen hebt, en je inkomen valt opeens weg. Met kinderen is dat toch heel anders dan zonder kinderen.

Hoe is het nu bij jullie....?

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Kim11: Als wij afhankelijk zouden zijn van 1 salaris dan hadden wij er zeker nog niet aan begonnen. Maar gelukkig is dat niet zo. We werken gewoon allebei en dat gaat prima.

Met mij gaat het minder. Gister was het super mooi weer en ik had het heel de dag koud en toen weer warm en toen weer koud. Ik mijn temperatuur opgemeten en die was 37,8. Maar ik zweette zoveel dat was niet normaal. Vannacht amper geslapen en ook zeiknat van het zweet. Ik voel me vandaag ietsje beter. Doe rustig aan. Maar nog steeds af en toe koud en dan warm en ik al het eten heeft geen smaak. :(
    Ik hoop dat ik hier gauw van af ben. Bah. Dit is niks.
    Ben ook ineens 2 kilo afgevallen in 1 dag tijd.
    Met jou alles goed?

@ Bo0tjeee/ Liekj: Alles goed met jullie?

Xjes!

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Balen! Pas je niet op dat je niet uitgedroogd bent? Dat zou namelijk het zweten, de warmte, en het gewichtsverlies kunnen verklaren... T klinkt in elk geval als ziek..

17. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Wat vervelend dat je zo ziek bent Esmee, genoeg drinken en rusten!

Hier alles z'n gangetje. Heb het niet tegen m'n familie verteld, alleen nichtje van mn vriend :)
    Ik was vanmorgen erg misselijk. Probeerde wat vla te eten als ontbijt, maar dat beviel ook niet echt goed.

18. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik vond "warm" water echt een uitkomst hoor, dat scheelde echt zoveel,..

Ik ga destijds 's ochtend 1x over na dat glas warme water, en de rest van de dag nergens last meer van.

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Het is zeker wel vervelend. :( Maar voel me nu wel echt een stuk beter. Ik voel me nu vooral sloom en ben gewoon nog niet op kracht.
    Maarja.. ik ga morgen voor het eerst naar de sauna en hoop dat ik daar alles eruit kan zweten. Dat ik helemaal relaxed terug kom.
    Wel ben ik super zenuwachtig voor dat saunabezoekje. Gewoon voor het eerst in je nakie rondlopen. Lijkt me dood eng.

@ Bo0tjeee: Voel je ook echt dat het misselijkheid is door de zwangerschap of is het net zoals een normale misselijkheid? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. ;) Dat kan jij ons nu vertellen. :p
    Ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt. Maar je moet er wat voor over hebben he?! :D

Ik ga volop veel drinken. Zou best kunnen dat ik te weinig drink. Nooit zo'n drinker geweest. Maar ik zal de schade inhalen.
    Morgen ben ik er dus heel de dag niet ivm saunabezoek en daarna overnachting in hotel. :D

Fijne avond en alvast een fijne dag morgen!

Xjes!

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, ik ben normaal, toen ik niet zwanger was, nooit misselijk. Heel soms maar.
    Maar het is gewoon hetzelfde, alleen elke ochtend en dan trekt het weg.

Kim, warm water heb ik geprobeerd, dat helpt niet.

Ik zit nu te wachten op de mevrouw van Moeders Voor Moeders.

Deel Deze Pagina