@ Kim11: Niet zwanger worden heb je zeker zelf in de hand. Daarom wachten wij ook nog even. Die vakantie is echt eenmalig en doen we met mijn ouders en zusje. Voor het eerst naar m'n geboorteland. Daar wil ik gewoon volop van kunnen genieten. Zonder dat ik me bijvoorbeeld misselijk hoef te voelen. Ik moet er nu eerst achter zien te komen wanneer mijn eisprong is. Want ik denk echt dat ik die gemist heb. Volgende ronde doe ik helemaal met ovutesten.
Ik hoop in elk geval dat je hoe dan ook niet misselijk zal worden, want het hoeft niet namelijk,.. Maar bovenal hoop ik dat je een fantastische tijd tegemoet gaat op vakantie!
Ja dus dat komt wel goed. Dan kan je toch weer je kleding pakken die je in het begin van je zwangerschap aan hebt gehad
Ja.. Dat zou kunnen. Maar soms komen mensen 20 kilo aan tijdens hun zwangerschap, en soms maar 5,.. Als je 20 kilo aankomt, heb jij niet meer dezelfde maat als die je nu hebt hoor..
@ Kim11: Dankjewel! Ik hoop ook dat we op vakantie een top tijd zullen hebben! Het zal wel erg emotioneel zijn. @ Bo0tjeee: Ja je het zeker zwangerschapskleding nodig. Dat is echt wel nodig. Ben je nu al wat aangekomen? Hoe komt het dat het verschil zo groot is met hoeveel een zwangere vrouw aankomt? Waar heeft dat mee te maken?! Ik ga nu lekker slapen. Net met vrienden horrorfilms gekeken. Nu bedtijd. Slaap lekker!!
De een houdt ook veel meer vocht vast als een ander. En vruchtwater heeft de een ook meer dan de ander. We zien wel hoeveel ik aankom Hoop niet teveel. Tot nu toe ben ik volgens mij amper wat aangekomen. Het enige wat er is verandert dat ik wat gezwollen darmen heb en daardoor is m'n buik iets dikker. Ben gelijk op de weegschaal gaan staan! Ben zelfs een kilo afgevallen, haha.
Ja vaak val je eerst wat af, en dan kom je later weer aan. Je lichaam is nu heel hard aan het werk, en verbruikt dus meer,.. Hier net een omo-witte test
Nee inderdaad,.. Ik ben bij mijn vorige zwangerschap amper aangekomen, maar daarna ben ik wel aangekomen.
Dan is het dus maar gewoon afwachten. Ik ben trouwens pas net wakker, was helemaal kapot dus goed uitgeslapen. Zo even ontbijten met wat fruit, dat gaat wel goed erin als eten. Toch weer een beetje misselijk, maar wel wat minder als vorige dagen. Maarja, zit nu nog stil dus het is nog niet te voorspellen hoe ik me straks voel.
@ Bo0tjeee: Lekker dat je zolang hebt uitgeslapen. Dan had je dat zeker wel nodig. Als je je maar goed voelt. Ben benieuwd hoeveel kg je gaat aankomen. Hoop voor je dat het niet al te veel is zodat je na je zwangerschap gewoon weer terug gaat naar je oude gewicht. Dat zou wel lekker zijn. @ Kim11: Heb je vanmiddag getest? Balen dat de test omo-wit was. Betekent dit nu dat je gewoon weer op de volgende ronde moet wachten? Of ga je na je NOD weer een test doen? Fijne dag meiden!
Ik ga morgen gewoon weer een testje doen @Bo, fruit is gelukkig ook heel gezond,. Ik keek net een aflevering van "misbehaving mums to be".... Daar wordt je ook niet vrolijk van.
Ik eet ook wel lekkere dingen, maar probeer nu wel meer fruit te eten. Heb ook fruitontbijt gehaald, ook wel lekker en dan krijg ik 's ochtends tenminste wat binnen.
@ Kim11: Ik ben benieuwd wat de test je morgen voor uitslag gaat geven. En als het niet zo is dan vol goede moed de volgende ronde in. Klussen is toch niet vervelend. @ Bo0tjeee: Goed bezig zeg dat je nu meer fruit eet. Zijn er nog bepaalde fruitsoorten die de voorkeur hebben tijdens een zwangerschap of is alles gewoon goed? Tijd gaat wel snel zie ik. Voor je het weet alweer 10 weken zwanger!
Ja spannend he, gaat zo snel. Dinsdag al 9 weken! Fruit met voorkeur... nee niet echt. Als het maar zoetig is. Eet nu appel vooral omdat dat makkelijk is. Maar ananas vind ik ook wel erg lekker. Heb ook perzik in blik gehaald, ook errug lekker. Ik at van mezelf niet heel veel fruit, maar probeer dat nu dus echt wel te doen. Heb ook VSM zwanger tabletten met extra vitamine en ijzer en mineralen enzo. Trouwens net met boodschappen bij Bas een leuke knuffel voor de pup gekocht. Ze is er dolgelukkig mee. Een zebra.