Kim, da's balen dat de test negatief is. Raar dat die ander dan na een tijdje toch 2 streepjes heeft. Wie weet over een paar dagen dat ze toch positief zijn. Ik heb toen ook 2 negatieve testen gehad en een week later met testen waren ze positief.
Was je toen eigenlijk al overtijd? Met hoeveel DPO had je die eerste testen gedaan? En met hoeveel de tweede/derde?
Mogguh! Ik was de eerste keer op de dag dat ik volgens de calculator mag testen. Toen 3 dagen overtijd met de 2e keer. En toen 2 weken overtijd met de 3e keer en toen was de test positief. M'n eisprong was rond 21 maart. En mocht op 5 april testen. Hier weer misselijk, hopelijk trekt het snel weg want vind het 3 keer niks.
Dus dan was je wel echt overtijd voordat je een positieve test had... Dat lijkt me ook wel heel vervelend.. Ik ga straks een paar doosjes halen, en proberen om er eentje op mijn werk meteen te doen.. Want ik moet nu eigenlijk wel al plassen, maar ik hou t op voor t goede doel
Hey Meiden! Ik lees even een paar pagina's terug hoor hahah! Heb nu mijn zomervakantie, dus ik ben er niet zoveel, Kim11 ik ga voor je duimen hoor! Wat spannend zeg! Bo0tje, ik hoop dat het allemaal goed gaat bij je? Esmee: Ik hoop dat je hooikoorts snel wegtrekt, of dat je in ieder geval iets kan nemen wat het een beetje verzacht!
Liekj, Lekker, vakantie! Met mij gaat alles wel goed hoor. Heb onwijze zin in morgen, om 3 uur de eerste echo. Ben zo benieuwd. Ben vandaag helemaal kapot, onwijs slecht geslapen vannacht. Veel wakker.
aaah dat is tof! Spannend hoor, die eerste echo! Dat je zo moe bent, dat is minder! Hopelijk kun je vandaag nog wat bijslapen? Of zit je op je werk?
hey liekj, oh lekker vakantie! bo, ben wel heeeeeel nieuwsgierig naar je echo hoor! ik ben onderweg naar de kruidvat, kan toch niet wachten
Spannend Kim11!!!!! Bo0tjeee: Balen dat je slecht geslapen hebt. Vanavond inderdaad maar vroeg naar bed zodat je morgen weer fit bent. Echt super spannend de eerste echo. Logisch dat je daar niet op kan wachten. Liekj: Lekker vakantie!!! Geniet ervan!!!
Nee kan er echt niet op wachten. Heb er zoooooooo'n zin in hihi. Voel me net een klein kind die een kadootje krijgt.
Frummel is zeker wel een kado! Een heel groot kado. Daar moet je volop van genieten. Laat je even weten hoe het was Bo? Ik ga vanavond weer spinnen. Dus ik zal erg weinig reageren. Fijne avond dames! Xjes!