Hier trouwens vanmorgen een kruidvat testje gedaan, zat een streepje op, maar niet duidelijk genoeg voor de foto, dus ik wacht nog even af.. Hoop op een roze streepje morgen, of overmorgen.. Of misschien vanavond, dan komen de zwanger en kids testjes weer binnen.
Kim, ik hoop echt dat het een duidelijke vette streep wordt! En ik zal de echo hier ook wel laten zien, tuurlijk! Lief en leed wordt hier gedeeld
Ja ik ben echt zooo benieuwd naar je echo! Eigenlijk wel erg he dat je gewoon zo lang moet wachten op de echo! Ga je het je moeder ook vandaag vertellen of niet?
Ik heb donderdag afgesproken met m'n moeder en d'r vriend en dan ga ik daarheen met m'n opa en oma. Dus dan vertel ik het, als iedereen er dan toch is
Nou, heb die echo dan. En al een speentje voor mn moeder. Dus ik geef het gewoon en dan zien ze het vanzelf
Ja, leuk he Vind het toch wel spannend. Nog spannender om m'n baas het te vertellen ivm andere collega die ook al zwanger is..
Ja dat zal iets minder zijn, maar daar zou ik nog lekker even mee wachten tot je de grens over bent.. Heb je eigenlijk een vast contract?
Ja dat is wel fijn écht leuk zal hij het zakelijk gezien niet vinden. Maar ben benieuwd. Maar goed: Die baas is nog ver weg, eerst je familie! Ennnn die echo! Spannend! Heb je eigenlijk je ei gezocht met een ovutest? Volgens mij niet toch? Zou ook best kunnen dat je dan korter zwanger bent hoor, want je was ook net gestopt met de pil toch? Naja anyway: Ik ben reuze benieuwd naar die echo straks!
Ik wil niet korter zwanger zijn, hahaha, dan zie je veel minder. Maar dat kan best hoor. Nee, geen ovutesten gedaan. Gewoon met een calculator. Inderdaad na 1 maand stoppen al zwanger
Wel echt superspannend, hoelaat denk je weer online te zijn straks? Dan kom ik zeker even spieken hoor. Ik ben reuze benieuwd!
Ik heb geen idee. Ik ben nu ondertussen meer bezig met de echo dan werk, haha. Ik kom denk ik gelijk erna online om ff te posten, weet niet hoe laat aangezien ik niet weet hoe lang het duurt.
Ach, zolang je baas het maar niet door heeft. Ik zit nu ook meer op ZP, dan ik bezig ben voor mijn werk.