Ja ik vind het ook spannend! Ben ook benieuwd of ik hem kan voelen! Ben ook benieuwd of jullie hem kunnen voelen??
Ik weet nog niet of ik m'n eisprong kan voelen. Ben 1 maart gestopt met m'n pil. En toen erna pil-ongesteld. En dan zou ik morgen ongesteld moeten worden. En ik ben het net geworden
Hey Bo0tje, Dat is erg mooi! Fijn! (ik bedoel dan dat je zo'n mooie 1e cyclus hebt gehad) Natuurlijk wel jammer dat je ongesteld bent
Ja inderdaad Liekj. Ben wel blij dat er niet, zoals bij sommige, maanden tussen zitten voor het weer komt. Dus nu alles weer schrijven
Nou dat vroeg ik mij ook af, of je het kunt voelen, ik heb wel steeds rond die tijd een soort kramp, maar volgens de ovulatietest is mijn eisprong pas 2 dagen daarna,... Dus geen idee.. Ik heb trouwens ook een "pendel": 2011 juni een meisje Dus Liekj, wij kunnen elkaar een hand geven misschien
Kim, waar staat dat juni 2011 dan voor? Dat je zwanger raakt ofzo? Wel leuk Waar kan je dat pendelen doen? En ik heb bij het ontpillen erg veel last gehad van krampjes in m'n buik rechtsonderin. En nu veel puistjes. blegh!
Je zou even kunnen zoeken op pendelen, ik vond het ook niet makkelijk om iemand te vinden, maar Gemina doet het momenteel in elk geval. Je zou haar een berichtje kunnen sturen.
Ik kan het niet vinden. Heeft er iemand anders een link voor me? Ik ben nog niet zo handig in dit topic qua zoeken
@ Kim! Dat zou leuk zijn! Bo0tje: wat Kim zegt! En Hanna1974 heeft het voor mij onlangs ook nog gedaan. Gewoon een Priveberichtje sturen met Naam, geboortedatum en je vraag!
Kim, bedankt, heb het inderdaad via de hoofdpagina gevonden! Andere, ook bedankt voor de info. Ben wel benieuwd of ik snel zwanger ben.
Ja dat hopen we allemaal denk ik wel Ik heb Hanna ook een mailtje gestuurd, ik ben benieuwd! Spannend
Ja dat zou ik ook wel fijn vinden. Ik weet wel: Als ik zwanger zou raken, dat ik daarna geen anticonceptie meer wil. Dan maar een condoom, maar al die rotzooi in je lijf is ook niet fantastisch.
Kim daar ben ik het helemaal mee eens! Die pil is echt ontzettend vervelend! Dat merk je wel als je er mee stopt!
Tja, je ziet wel wat een rommel je in je lijf stopt. Maar ik heb een lichte pil en ben vrij snel weer op de normale cyclus. Vriendlief en ik vinden condoom juist verschrikkelijk!