Kim, wat een stomme pendels! Esmee, ik heb m'n baas nog niets verteld. 1 collega weet het, en die houdt d'r mond verder wel. En wat vervelend van die medicijnen die niet kunnen in combi met zwanger worden! Liekj, mijn baas zit op een eigen kantoor. Ik heb verder geen mensen achter me zitten, dus niemand kijkt mee op m'n scherm
Aaah kijk, dat is makkelijk! Dan kun je gewoon je gang gaan Bo0tje! Lekker hoor, privacy.. Nog 2 uurtjes en dan heb je je echo!!!!!
Ik zit bij een firma die een compleet dichtgetimmerd netwerk heeft, je kunt hier dus niet zomaar internetten. Maarrrr als je achter je prive-laptop zit kan het natuurlijk wel Maar de internetverbinding valt hier wel vaak weg hoor.
Als je maar wel oppast dat je wel een directe internetlijn hebt, en niet via de server, want dan kan je baas dus met wat moeite via zijn eigen computer meekijken!
Nah, als je verder je werk goed doet, zal ie wel een oogje dichtknijpen hopelijk haha! Ik kan wel op internet op het werk, maar omdat ik bijna niet achter de computer zit doe ik dit ook niet.. En ik werk altijd met 2 anderen, die dan over mijn schouder mee kunnen kijken hahaha!
Nope.. dus dan zal het wel een netwerk zijn. En verder is hij heel erg tevreden en ik zit niet elke dag er constant op te kijken hoor. Moet ook dingen opzoeken voor mn werk, dus ach.
Echt wel beter als je op je werk kan internetten. Lijkt me wel relaxed geld verdienen. Ik zou het zelf denk ik niet zo snel doen. Misschien even snel gluren en snel een berichtje plaatsen en dan houdt het weer op. Veel werkgevers hebben ook internet gewoon afgesloten voor personeel. Dat heb ik vooral meegemaakt. Ik baal onwijs dat de kinderwens niet door kan gaan. Zit er gewoon echt mee. Heb de neiging om het tegen mijn ouders te vertellen. Maar doe het maar niet. Ik moet dit zelf gewoon even verwerken. Ik ga niet naar alternatieve dingen zoeken. De huisarts zal het wel weten dus daar ga ik maar van uit. Gewoon niet verstandig dus.
Esmee, ik vind het echt heel jammer voor je.. Maar het is wat je zegt, de huisarts zal het niet voor niets zeggen.. Fijn dat ie je in ieder geval waarschuwt. Maar echt je mag er best verdrietig over zijn..
@ Bo0tjeee: Ja kan wel doorgaan, maar duurt nu nog langer. En dat vinden we ook echt niet leuk. We vonden mei, juni mooie maanden voor een kleine. Maar dat gaat nu dus helemaal niet door.
Meid, het komt vanzelf. Opzich kan het nogsteeds hoor, maar dan kun je niet die medicijnen slikken. Maar je kan wel aan de Deet, klamboes en weet ik veel aan antimuggenrotzooi,.. Het is niet dat je meteen malaria zou krijgen als je daar aankomt.
@ Kim11: Er is altijd een risico. Je weet maar nooit. Ik vind het risico nemen om geen pillen te slikken weer te groot. Het zijn natuurlijk wel gebieden die erom bekend staan. In dit geval wil ik niet eigenwijs zijn en het advies van de huisarts negeren. Het moet maar. Ik zou gewoon niet weten hoe ik het anders moet doen. Alle tips zijn welkom. Ik hoor het graag hoe het anders wel zou kunnen.
Je zou de huisarts eens kunnen bellen, of er een alternatief is.. Want misschien is er wel gewoon een veilig alternatief, maar denken ze er niet standaard aan. Jeetje, ik ben misselijk! Bah!
@ Kim11: Dankje! Ik ga morgen gewoon nog een keer bellen. Onze kinderwens is echt heel groot. Ook zijn er bij ons in augustus en september al super veel verjaardagen. Daarom hadden we gewoon echt gehoopt op mei of juni. Maar stel dat het condoom scheurt?! Dit kan toch ook altijd gebeuren ook als we in Sri Lanka zijn? @ Bo0tjeee: Denkend aan jou!!! Echt bijzonder zo'n eerste echo!!
Nog 10 minuten, dan is ze aan de beurt!.. Hopen dat ze snel weer terug is haha.. Esmee, vaak zijn er wel alternatieven hoor,.. gewoon eens vragen, en als je niet wilt dat je ouders weten dat je een zwangerschapswens heb, gewoon erbij vermelden, dan zal hij ook niks zeggen.