Het begin?..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kim11, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekj

Liekj Niet meer actief

Maar als je zwanger raakt in september dan is de verjaardag van je kindje in juni... dus dan zou het toch een juni kindje worden ;)

Maar wat kim zegt, je kunt altijd de dokter bellen met dit verhaal..

Spannend he ik ben benieuwd hoe het gaat bij Bo0tje!

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja ik ben ook reuze benieuwd!

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Liekj: Ik heb de huisarts vanmiddag al gebeld en die gaf toen aan dat een kinderwens of zwangerschap in Sri Lanka is af te raden in verband met de malariapillen we moeten slikken. :(
    Maar stel dat nou ineens het condoom scheurt in september en ik raak zwanger?! :) Wat dan?

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
  5. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    "Malaria is voor kinderen en zwangere vrouwen extra gevaarlijk, zwangere vrouwen lopen ook een aanzienlijk grotere kans gestoken te worden door de malariamug. Alhoewel sommige malariatabletten ongevaarlijk zijn voor zwangere vrouwen wordt het toch afgeraden naar malariagebieden te reizen. De gevolgen van de behandeling als je eenmaal malaria hebt kunnen risicovol zijn voor zowel moeder als ongeboren kind."

Malaria is dus gevaarlijk, maar die pillen hoeven dat niet te zijn.

6. Liekj

Liekj Niet meer actief

ik denk dat we nog zoveel advies kunnen geven, maar als het sterk wordt afgeraden dan zit daar vast een reden achter..

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Bedankt Kim11!!!!!! Ik ga morgen gewoon nog een keer de huisarts bellen.

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja, daarom zeg ik juist dat ze even contact op moet nemen met de huisarts,. Ik denk ook meer dat het een hoog risico is als men verder in de zwangerschap is. Maar goed, daar kan de huisarts vast meer over vertellen.

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik hoop dat je er uit komt esmee..
    Ik zou persoonlijk even wachten tot na de reis, want als je een kindje mag krijgen dan maakt het ook niet uit wanneer het jarig is.. tuurlijk mag je een voorkeur hebben, maar om het te laten omdat het dan in september jarig zou zijn vind ik persoonlijk minder belangrijk dan het risico te lopen als je op reis gaat.
    Het lijkt me ook fijn om gewoon volledig van de reis te genieten en niet bang te hoeven zijn dat er iets fout gaat met het kindje..

Maar goed, ik snap ook dat dat heel goed anders kan zijn en als je eenmaal een kindje wil dan wil je het ook nu!

Gelukkig zijn we allemaal anders, en ik hoop dat je voor jou zelf de beste keuze maakt! Dat is voor iedereen anders..

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Daar sluit ik me natuurlijk ook helemaal bij aan :)

11. Liekj

Liekj Niet meer actief

Zou Bo0tjee al klaar zijn? ben zoooo benieuwd! :D
    Hoop dat ze het snel laat weten!

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Liekj: Die woorden had ik nodig. Ik kan alleen nog maar denken aan kinderen en inderdaad het liefst vandaag nog. ;) Zo werkt het natuurlijk niet. En wat je zegt, het is al een wonder als je een kindje mag krijgen. Ik denk ook maar dat ik me erbij neer leg. En dat we er gewoon voor moeten gaan als we naar Sri Lanka geweest zijn. Pfff, wat duurt dat nog lang zeg. :)

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik denk dat Bo'tje nu wel buiten staat hoor..

Oooooooh schiet op bo! We zijn nieuwsgierig :D:D:D

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Bo0tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

15. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    We zitten hier echt te wachten met z'n drieën,.. Leuk!

16. Liekj

Liekj Niet meer actief

Esmee, ja ik wist niet of ik het moest posten ofniet, het was in ieder geval niet vervelend bedoeld, en ik ben dan ook erg blij dat je dat niet zo oppakt! Fijn!

Booooootjee!! Wel gezellig met zijn 3en wachten ;)

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik hoop dat het ziekenhuis om de hoek is, en dat ze een tijdmachine heeft, zodat ze extra snel weer achter de pc kan zitten!

18. Liekj

Liekj Niet meer actief

zo dat hoop ik ook! Die heeft ze vast wel ;)

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja, vast in sleutelhangerformaat ;)

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Jaaaaaaaaaaaa Bo0tjeee is er, hahaha. Ik moest erg lachen om jullie posts.

Ik ben waarschijnlijk 7 weken zwanger ipv 9. Het is nog een stukje kleiner. Maar we zagen het hartje al behoorlijk kloppen :D Echt zoooooo gaaf. Eerst een uitwendige echo geprobeerd, dat was geen succes aangezien m'n baarmoeder erg diep lag.
    Toen inwendig, deed verder helemaal geen pijn ofzo.

Bij deze de foto's! Je ziet recht het kindje (in de zwarte vlek) en links is de dooier waar 'ie nu nog van eet enzo.

Deel Deze Pagina