Het begin?..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kim11, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja iedereen op de zaak vond het heel erg leuk. En het is wel fijn dat ze het weten hoor, ondanks dat het best vroeg is.

Ik heb net zelf de commode in elkaar gezet. Heb wel wat schroefjes over, hhahahahahaa. En moet nog de 2 lade geleiders een beetje bijschuren zodat ze wat soepeler gaan. Ze lopen nu een beetje aan. En bij de deurtjes ook wat. Dat komt wel goed :)

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Liekj: Inderdaad groot feest als hij 30 jaar wordt. ;) Mijn man wordt volgend jaar 30. Maar dat duurt nog effe. Tijd gaat al hard zat. Hoe jong ben jij? Alvast heel veel plezier zaterdag. Ik hoop dat het weer goed is.
    M'n mannetje voelt zich helaas nog steeds net beter. :( Hij heeft het goed te pakken. Maar de huisarts zegt gewoon 'uitzieken'. Daar heb je dus ook niet zoveel aan. Dat zei hij ook tegen mij vorige week. Ik heb hem aangestoken. :)

@ Bo0tjeee: Gewoon even schuren en een likje verf eroverheen en dan is het weer als nieuw. :) Wel leuk hoor! Maak je er een foto van als het klaar is?

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Esmee; Ik ben 23 jaartjes jong. Ben al 6 jaar met mijn mannetje en zijn in oktober 2 jaar getrouwd haha... Iedereen roept natuurlijk wanneer komen er kindjes!!! En dan knik ik maar en lach een beetje.

Bo0tje; wat fijn dat de commode in elkaar zit! kun je gelijk alles ff testen inderdaad!

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Liekj: Lekker jong ben je nog. :) Ik ben 25 jaar en 2 jaar getrouwd en in september 8 jaar samen. Echt al lang.
    Bij ons vraagt ook iedereen wanneer er nou eens kids komen. Ook m'n broertje en zusje zeuren erom. ;) Ze willen graag oom en tante worden. :p

5. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hahaha 1 van mijn broertjes heeft het er ook vaak over, die ziet het wel zitten om oom te worden.. die ander is vanzichzelf heel erg rustig, dus vraagt er ook niet naar.

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Liekj: Ik zeg er niks over. Ze merken het vanzelf wel als het zo ver is en ik kinderen kan krijgen.

7. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    bo, je hoeft vaak niet te schuren, kijk of de kast recht staat, eventueel viltje onder een pootje en kijken hoe het dan is, als dat het niet is, scharnieren afstellen,. ;)

8. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Deurtjes vallen wel mee met sluiten. Maar de lades lopen aan. Die gaan echt lastig open en dicht. En het loopt allemaal over hout, dus niets plastics ofzo bij de lade om af te stellen. Je ziet ook in de la waar hij in die steun loopt een hele schuurplek, dat 'ie echt te stram gaat. Dus die schuur ik wel even.

Net met m'n opa en oma bij m'n moeder geweest. Ze zei nog, ik koop niets hoor voor je 3 maanden bent. Ik kreeg al een klein knuffelschaapje, en een soort houten stok achtig iets met een schaapje erop en "Welkom Baby". Haha. En een bescherm-engel speldje.

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Lief dat je dat kreeg Bo0tjeee!! Laat je maar lekker verwennen. ;)

10. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja echt super leuk, haha. Ze had zelfs slingertjes opgehangen, gek mens. Maar ondanks dat ze heel erg schrok als 1e reactie en niet zo goed wist wat ze er van moest vinden is ze nu echt onwijs blij. Ze had het gewoon niet verwacht en moest echt aan het idee wennen. Ook iedereen is dan gelijk overbezorgd ;)

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bo0tjeee: Voor je moeder is het ook niet niks. Ze wordt gewoon oma. ;) Raar idee hoor.
    Maar fijn dat ze het allemaal super leuk vinden en nu zelf overbezorgd zijn. Super lief van ze. Geniet er lekker van.

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, lunchtijd. Maar ik heb werkelijk nergens trek in. Blegh!!!

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Je moet toch wel voldoende eten. Neem je fruit ofzo. Beter iets dan niets.

14. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik heb heel braaf 3 broodjes gegeten met ham en boter.

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goed zo!! Nu lekker weekend voor je. Hoe voel je je nu?

Ik wens jullie allemaal een fijn lang weekend!! :) Geniet ervan.
    Ondertussen blijf ik hier wel gluren natuurlijk. ;)

16. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Vanmiddag braaf ook nog fruit gegeten.
    Na m'n werk heb ik nog even meegelopen bij de dierenarts. Hier ga ik namelijk over een tijdje 2 weken invallen voor een vriendin die daar werkt. Errug leuk!
    Erna nog even naar de mensen van die babykamer, want ze waren wat schroefjes vergeten mee te geven. Erna snel naar de mac, want ik had natuurlijk nog niet gegeten. Lekker een quaterpounder en patatjes gegeven.

Net nog even op de wc gaan zitten met een boekje om alles weer een beetje op gang te krijgen. Heb onwijze last van obstipatie, om gek van te worden. Erg vervelend en ook buikpijn ervan. Kwam gelukkig wel wat, maar niet zoals het normaal zou zijn. Blegh!

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Zo je had een druk programma'tje zo te lezen.
    Wel lekker hoor even langs de Mac. :p
    Maar vervelend dat je zo'n last hebt van obstipatie! Heel rot!
    Rustig aan.

Slaap lekker!

18. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik heb heerlijk geslapen. Ben net wakker, heel asociaal, haha. Nu wat misselijk, dus we doen het rustig aan.
    Vanmiddag een bad-standaard halen voor 10 euro, mooie deal dus.

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Dat is een mooier prijsje dan 40 euro!

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Absoluut, en deze is van Bebe Jou, dus het badje koop ik nog wel, maar vind het idee van nieuw toch beter met een badje. Die andere had er ook niets bij en was toch al een stuk ouder.

Deel Deze Pagina