Je moet er zeker wat voor over hebben. En dan maar te hopen dat je na je zwangerschap gewoon weer je oude figuur terug krijgt. Het is niet niks allemaal. Maar morgen weet je meer als je bij de huisarts bent geweest. Ik ben benieuwd.
Ik hoop echt dat de huisarts me kan helpen. Dit is echt niets. Ben de hele dag wit geweest en slap en echt niet lekker. Gaat naarmate de dag beter, maar dat was pas rond 4 uur.
Nou, ben nu op de zaak. Ik heb een extreem lage bloeddruk. 96/56, Dus mag aan de drop, zoethout, extra zout en goed drinken.
@ Bo0tjeee: Fijn dat je meer weet. Nu kan je er wat aan doen. Dus flink veel drinken en lekker snoepen. Werkse!
Hey Meiden! Hoe gaat het hier? Boo0tje? Met de zwangerschap? Kim11: Hoe gaat het nu met je? Zie dat je vandaag je vruchtbaarste dag hebt, haha succes ! Esmee1985: Je cyclus is een beetje in de war ofniet? Zie dat je 7 dagen over tijd bent?
@ Liekj: Met mij gaat het wel. Nog steeds hard aan het solliciteren. Zit echt tegen. Komt ook door de vakantieperiode. Veel bedrijven laten niks horen. Verder inderdaad aan het wachten op mijn ongesteldheid. Ik zit nu op dag 37! Duurt echt lang. Ik denk dat mijn cyclus zeker in de war is. Maar dat kan dus ook met mijn spanningen en stress te maken hebben, want die heb ik wel. Ik hoop dat mijn cyclus snel weer normaal wordt. Dit is niks. Op vaderdag ook nog eens te horen gekregen dat wij weer oom en tante worden. Mijn broertje en schoonzus verwachten hun eerte kindje eind februari. Super leuk. Maar toch ook wel moeilijk omdat wij ook zo graag zwanger zouden willen zijn. Maar nu kan ik lekker bij m'n schoonzus spieken en kijken hoe ze het doet. Met jou alles goed?
Hey Esmee1985, Dat is wel balen zeg, dat het solliciteren zo moeizaam gaat! En wat je zegt, dat je cyclus wat langer is kan zeker ook te maken hebben met stress en spanningen! Wat leuk zeg dat jullie weer oom en tante worden! Maar zoals je zegt ook een klein beetje dubbel, maar zoals je al zegt je kan nu mooi alles bij je schoonzusje afkijken Met mij ook alles goed. Mijn vakantie zit er alweer op, dus moet weer aan het werk, maar heb nu alweer 2 dagen vrij.. tja, de zorg he! Vrijdag op het werk ouderdag (dan komen de ouders/verzorgers van onze bewoners) heel gezellig, maar ook een lange dag! Ik zit ook op mijn ongesteldheid te wachten, ben benieuwd wat mijn cyclus nu doet!
Esmee, dubbel gevoel he dan als er iemand zwanger is. Hopen dat alles snel op rode is. Liekj, lekker vrij geweest. Succes met de ouderendag. Hopen dat je nu een normale cyclus krijgt! Hier z'n gangetje. Ik heb een behoorlijk lage bloeddruk en telkens zwart voor m'n ogen. 96/56, dus we zijn aan de dropjes.
@ Liekj en Bo0tjeee: Ja het is zeker wel een dubbel gevoel. Toen ze het met kadootjes voor mijn ouders hadden duidelijk gemaakt schoot ik ook wel in tranen hoor! Mijn ouders wisten ook gelijk waarom! Ze weten nu ook wel gelijk dat wij een kinderwens hebben. Maar we zijn dolblij voor m'n broertje en schoonzus! @ Liekj: Tijd gaat hard zeg! Je vakantie alweer voorbij. Wel lekker dat je nu ff 2 dagen vrij bent. Succes vrijdag! Zal inderdaad wel vermoeiend zijn. @ Bo0tjeee: Vervelend zeg dat je bloeddruk zo laag is. Is het ook niet meer hoger geweest na je bezoek aan de huisarts? Inderdaad maar veel drop eten en hopen dat je je snel weer goed voelt! Je krijgt nu wel al een buikje zeker?
Boo0tje: Dat is balen zeg van je bloeddruk! Hopen dat ie snel omhoog gaat! Ja ouderdag , hmmm nouja hebben we dat ook weer gehad zullen we maar zeggen! Esmee1985: misschien ook wel fijn dat ze het weten.. dan kun je er ook wat meer over praten over je gevoelens mbt de reis? (weet niet, maar misschien toch wel fijn)
Ik heb wel een buikje, maar vooral door m'n darmen volgens mij. Veel last van obsitpatie. Gaat helemaal goed. Bloeddruk is nu voor m'n gevoel wel wat hoger, maar dat zegt niet altijd alles.
@ Liekj: Ja, mijn ouders begrepen wel dat ik het toch ook wel moeilijk vond. Sowieso had ik het leuker gevonden als ik de eerste was. Maar helaas. Zij worden lekker jong ouders. Wel weer leuk natuurlijk. Ik hoop dat onze tijd ook snel mag komen. We proberen er gewoon voor te gaan in Sri Lanka. En dat hoeven mijn ouders niet te weten. Het moet wel een beetje verrassing zijn voor ze. @ Bo0tjeee: Leuk dat je al een beetje een buikje krijgt. Alweer 9 weken zwanger. Gaat snel man! Veel drop blijven eten, dan wordt je bloeddruk vanzelf wel hoger. Je bent wel gewoon aan het werk toch?
Esmee, ja hoor, ik werk gewoon fulltime. Ik eet nu wel minder dropjes, doe het gewoon rustig aan en probeer elke paar uur wat te eten. Dat gaat ook wel goed.
Goed hoor dat je nog fulltime werkt na de klachten die je hebt. Je hebt ook mensen die zich dan gelijk ziek melden. Mijn schoonzus is nu 7 weken zwanger en zit ziek thuis omdat ze onwijs misselijk is enzo. Lijkt me echt heeel vervelend. Over heel de dag gewoon kleine beetjes eten is goed. Dan moet het ook goed komen.
Ja kleine beetjes eten. En 's ochtends rustig aan, en beetje vla ofzo eten. Dan elk uur proberen te eten. En vooral wel blijven eten. Vaak helpt appel wel een beetje tegen de misselijkheid, zoete appels. Echo net gehad. Alles is goed. De kleine is 2.6 cm. Precies goed volgens schema.
Wat fijn dat alles goed is en alles volgens schema verloopt! Dat geeft ook wel een lekker gevoel. Wat is het nog klein he?! Echt een frummeltje.
Ja het is echt nog klein. Maar het groeit wel hard hoor, 2 weken terug was het nog maar 1.1 cm. Ik ben nu kotsmisselijk. Ik stapte net uit de bus om me helemaal leeg te kotsen. En nu blijf ik dat gevoel maar houden, terwijl m'n maag dus al leeg is. Verschrikkelijk! Blegh!!!
@ Bo0tjeee: Ahhh, wat rot zeg dat je moest kotsen. Gewoon buiten op straat? Mensen die je zeker aan het aanstaren waren? Dat lijkt me echt het minst leuke aan een zwangerschap. Die misselijkheid.