Het begin?..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kim11, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Whuhaha, ja gewoon buiten, midden in een woonwijk. Was echt erg. Gelukkig was er niemand thuis, stond ik daar te kosten in de bosjes. Echt vies. Maar ach, het moest er echt uit!

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Je bent het nu in iedergeval wel kwijt ja. ;) Maar wel vervelend dat je nog steeds dat gevoel hebt. :(
    Wel bizar eigenlijk. Stap je de bus uit en zo sta je volop te kotsen. Ieuwww... gelukkig maar dat er geen mensen waren die je zaten aan te staren.

3. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nee ach, die mensen interesseren me op zo'n moment ook niet hoor ;)

Net even naar huis geweest. Vriend belde, dat hij voor de deur stond zonder sleutels, met de honden. Dus ik een collega in de auto geschopt en even daarheen gereden en sleutels gegeven ;) Haha. Baas vond het goed,dus geen probleem.

Ik heb het de hele dag al koud!!!

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Relaxed dat het mocht van je baas. Het is ook zo zielig om je vriend buiten te laten staan. ;)
    Het is vandaag niet zo koud hoor. Ik vond het heerlijk. Alleen een harde wind en dat is niet lekker.
    Je gaat toch niet ziek worden he?
    Ik ga lekker bankhangen vanavond. :p Wel lekker.

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, ik heb wel vaker m'n buien dat ik het koud heb. De temperatuur op de zaak schommelt ook best wel door het weer.

Net die klysma gedaan, heb niet het idee dat het wat hielp, kwam niet veel. Ach, we hebben het geprobeerd en zien wel hoe het verder gaat met de lactulose alleen.

Ik hang elke avond op de bank en bed, haha.

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Ja, ik heb het ook vaak koud hoor. Ik ben een koukleum. Hihi.. ;)
    Maar ik had vandaag ook wel een dikke vest aan. :p

Inderdaad maar afwachten hoe het verder gaat met lactulose alleen. Meer kan je niet doen.

Ja, jij moet je rust ook echt wel nemen met een fulltime baan en een kleine die in je groeit. Vreet veel energie natuurlijk. Maar je hebt bijna weekend. :)

Fijne avond! Ik ga lekker douche.

Xjes!

7. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Esmee, lekker geslapen?

Ik heb vandaag lekker een vest aan gedaan, haha. De zon schijnt dan wel, maar je weet nog niet hoe warm of koud het is op kantoor.

Het is niet normaal hoeveel energie die kleine vreet. Ben telkens helemaal kapot.

Vanmorgen braaf m'n lactulose ingenomen, en die pil met vitamine enzo. En een croissantje gegeten, en heb nog niet overgegeven, haha.

8. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Zo, ik was het nu zat. Had het weer zo koud, dat ik zelf m'n capuchon van m'n vest op had.
    Heb de kachel (thermostaat) lekker omhoog gegooit. Het zou hier 22 graden zijn en nu 24. Iedereen zweet bijna uit z'n hemd, maar ik begin het eindelijk warm te krijgen, haha. Ze doen het er maar even mee.

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi Bo0tjeee,

Sorry voor mijn late reactie. Ik was vandaag drukjes. Bij een vriendin een theetje gedaan en verder schoonmaken en nog even bij moeders geweest en net de boodschappen gedaan. Vanavond gaan we op kraamvisite bij vrienden van ons.
    Ik heb ook besloten dat ik vanaf nu minder op deze pagina zal komen. Ik merk gewoon dat ik er veel te veel mee bezig ben en kan nergens anders meer aan denken. :( Ik heb ook het idee dat ik daarom nog niet ongi ben geworden. Zit nu al op dag 39! Nog helemaal geen teken van ongesteldheid.
    Dus vandaar dat ik nu even wat afstand ga doen. Ik zal wel mee blijven lezen, maar niet altijd reageren.

Ik vond de wind vandaag ook weer erg vervelend. Heb een spijkerjackje aan. Heb het niet koud gehad. Maar de verwarming staat hier niet aan. ;) Hihi... geloof best dat die kleine veel energie vreet. Mijn schoonzus heeft ook enorme last van misselijkheid enzo en is er ook echt beroerd van. Wel zielig.

Beter dat je nog niet hebt overgegeven. :D Houden zo he?! :p

Fijn weekend meid en geniet van de zwangerschap!

Xjes!

10. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Esmee, succes komende tijd. Ik ken het gevoel van "er constant mee bezig zijn". Heel irritant, vooral als je ergens meeleest denk je er toch meer aan.

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Wij hebben net beefburgers gegeten op geroosterde sesambolletjes. Lekkerrrrr!

Morgen ga ik met een vriendin naar de film, ook erg gezellig.

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Dankje Bo0tjeee! Ik ben er gewoon teveel mee bezig.
    Vanavond op kraambezoek geweest. Dan krijg je nog veel meer kriebels. Maarja... daarom dat ik nu een beetje afstand ga doen.

Jij heel veel succes met de zwangerschap. Geniet ervan. En ik kom echt nog wel regelmatig hier even gluren hoor. ;) Kan het denk ik toch niet laten.

Veel plezier bij de film morgen. Geniet ervan.

Xjes!

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Vanochtend lekker uitgeslapen. Vanavond toch de plannen gewijzigd. We huren lekker een film en gaan wel ergens wat eten. Het is zulk vies weer!

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?

En Bo0tjeee hoe is het met de zwangerschap?

Xjes!

14. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hey Esmee1985
    Hier gaat het prima! Alweer een hele nette cyclus gehad!
    (kinderwens op een laag pitje, zo zijn we er ook niet teveel mee bezig en ik moet zeggen, dat bevalt me wel!)

Hoe gaat het met jou? Je reis komt ook steeds dichterbij hè! De spuiten al gehaald etc?

Groetjes!

15. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    heyhey allemaal!

Het was een beetje doodgebloed dit topic haha..

Hoe is het met jou esmee, en bo?

Liekj, het is ook wel beter als het op een laag pitje staat, dan is de kans zelfs groter omdat je er niet mee bezig bent..

Hier morgen weer testen :D:D

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Liekj/Kim11: Fijn dat alles goed gaat. :) En heerlijk zeg dat je alweer een nette cyclus hebt gehad. :D Wou dat ik dat had. :( Ik heb echt lange cyclussen. Ik ben nu bezig met ovutesten en hoop dat ik mijn ei kan spotten. Wij willen wel graag weten of ik een eisprong heb.
    Wel goed dat je de kinderwens op een laag pitje hebt gezet. Echt knap. Dan kan het ineens zomaar raak zijn. Ik kan nergens anders meer aan denken. Dus weet niet of dat bij mij zou lukken.
    Ik ben vanaf vanochtend begonnen met 'menstruasan' van A. Vogel. Ik hoop dat dit mag helpen. Het is een homeopatisch middel.
    Onze vakantie gaat zeker opschieten. Wordt steeds zenuwachtiger.
    Begin augustus gaan we de prikken halen bij onze huisarts.

@ Kim11: Spannend zeg, morgen weer testen. Ik hoop zo dat het raak mag zijn. Ik duim voor je en hoop dat het mag helpen. Laat je het even weten?!

17. Liekj

Liekj Niet meer actief

@ Kim11: Spannend! Laat je weten wat er uit de test is gekomen??

@ Esmee1985: Ik hoop dat je ook een beetje rust kan vinden. En lekker kan genieten van je vakantie! Echt heel bijzonder!

Ik hoop dat de menstruasan werkt! zo'n lange cyclussen is echt niet fijn, telkens weer die spanning!

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Liekj: Ik zal zeker wel genieten van mijn vakantie en tegen die tijd zal ik ook echt wel emotioneel zijn. Dat weet ik nu al. Het is natuurlijk maar éénmalig maar zooo bijzonder.
    Ik ben reuze benieuwd naar Kim11 haar uitslag!!! Spannend zeg.
    Fijn weekend alvast!!

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    De test was vanmorgen nog negatief :)

Dus op naar morgen,. Zolang we niet ongesteld zijn, wachten we gewoon af :D

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011