Het ging mis al na 4 dagen dat ik getest had. Dus in de 4e week als je zou tellen vanaf je laatste menstruatie. Niet zo heel ernstig, maar nu is je hoop iets groter en dat is irritant. Omdat je weet dat het raak kan zijn op de natuurlijke wijze,van de andere kant een opluchting maar ook ongeduld brengt het met zich mee! Dankjewel Essie. Slecht naar wc gaan was bij mij juist omgekeerd, goed naar de wc kunnen, 2 x per dag. Zeurende pijn is per dag verschillend. Toch goede hoop voor je...
@ Jela: Het was dus al heel snel niet meer goed gegaan. Het maakt ook eigenlijk niet uit hoever je bent, want het blijft super erg. Ik kan me best voorstellen dat je nu wat ongeduldiger bent. Ik merk dat ik nu toch ook wel wil weten waar ik aan toe ben. Die onzekerheid is zo rot. Maar als het niet raak is zouden we het jammer vinden, maar we gaan dan wel met een positief gevoel de volgende ronde in. Je moet wat. Ik zie dat jij je ovulatie morgen hebt! Goed geklust al?
Met mij gaat het vandaag helemaal niet lekker. Hele tijd last van m'n maag en darmen en gewoon onwijssssss moe. Echt vervelend. Ga nu aan de noodles, even weer wat eten. Had gisteravond ook nergens trek in. Heb pas om 4 uur gelunched ofzo, dus dat scheelt natuurlijk ook. Heb alleen een beetje pudding gegeten en niets gedaan. Allerlei oude foto's bij m'n moeder gevonden en door gekeken. Echt super leuk. Ik heb ze op hyves en facebook geplaatst, vind het uploaden hier altijd zo lang duren, haha. Weet niet of je het zo kan zien: Facebook
@ Bo0tjeee: Vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen en maag. Maar alles voor een goed doel. Blijf dat onthouden. Helaas doet de link het niet naar je facebook pagina. Maar verder gaat het allemaal goed met de zwangerschap?
Voor zover ik merk gaat het verder met de kleine wel goed hoor Over 2 weken weer een afspraak bij de VK. Maar voel me gewoon belabberd. En moe... dus heb gewoon een rotdag! :x
Dankjewel voor je begrip. Nou als het goed is, is deze morgen. Maar voel hem meestal wel. Klussen doen we nu om de dag. Maarja stel je mikt net die dag niet, ookal zegt men dat het zaad blijft 'hangen' van de vorige dag. Ik weet ook niet. Klusten jullie elke dag rond de ei, of om de dag? Beterschap voor vandaag bootje! koppie op
Ik deed het om de dag Jela. Omdat naar mijn idee het zaad een dag overleeft. En ik was in een maand al zwanger. En had wel al 4 jaar de pil geslikt ofzo. Dus of m'n vent had superzaad of ik ben supervruchtbaar. Haha. Het komt vast wel goed!!!
Thanks bootje, supersnel! Oke, om de dag, ik ga er ook maar vanuit dat het superzaad is of supervruchtbaar hier, omdat het ook meteen na stoppen met nuvaring 1e ronde raak was (ook al is het een vmk, dat kan altijd) Positieve gedachten dan maar. Vorige maand dacht ik weer zwanger te zijn, maar het HCG wat de test aan gaf was nog van de vmk. Was ook maar raar. Gefeliciteerd bootje!
@ Jela: Wij klussen om de dag om het eitje maar niet te missen. Naar mijn idee loopt er na het klussen al zoveel uit dat ik denk dat het niet blijft zitten. @ Bo0tjeee: Bij jullie was het echt snel raak. Echt zoo gaaf. Hoop dat dat bij ons ook zo zal zijn.
Essie, ik had ook het gevoel dat er totaal niets bleef zitten na het klussen hoor. Alles liep eruit. Toch helpt het om een kussen onder je reet te leggen erna, dan lek je minder, hahahaha
@ Bo0tjeee: Het is inderdaad een licht streepje. Maar ik durf nog nergens van uit te gaan. Ik doe morgenochtend nog een test. Zoo spannend!
Volgens mij is elke streep, hoe licht dan ook, positief hoor!!! Ik ben heel benieuwd naar de test van morgen! Ik heb net spaghettisaus uit de vriezer gehaald. Tijdje terug gemaakt van verse tomaten en uitje en andere kruiden enzo. Even pasta erbij gekookt en braaf gegeten. Lekker makkelijk en toch erg gezond. En dat makkelijk moet nu wel, heb nergens zin in. Op internet staat dat ik nu (15wkn) al 2.5 tot 4 kg aangekomen moet zijn. Ik ben tot nu toe alleen maar afgevallen. Woog van mezelf 71 kg ongeveer. Nu 68. Ik was eerst zelfs 66 kg. Zo hondjes uitlaten en naar bed. Even tv kijken en op tijd slapen. Vriendlief is trouwens sinds gister aan het werk weer. In een stroopwafel fabriek. Erg zwaar. Maar het is voorlopig werk. Hij werk van 14.00 uur tot 23.00 uur (kwartiertje reistijd). Dus we zien elkaar niet zoveel nu,haha.
Nou, dat is toch een hele duidelijke?? (ik lees al een tijdje mee dus wilde toch even reageren!) Dus jullie hebben té goed geoefend!!! Gefeliciteerd!!
@ Bo0tjeee: Lekker dat je pasta op hebt. Wij ook, maar ik had absoluut geen trek/ eetlust. Heb een paar happen op. Wel bizar dat je juist bent afgevallen. Dat komt niet vaak voor. Is dit erg of niet? Balen dat jij je vriendje nu niet zoveel ziet. Het moet inderdaad maar even. @ Nientje85: Bedankt voor je reactie en felicitatie! Nog steeds kan ik en durf ik het niet te geloven. Zo bang dat het mis gaat.