Dat kan ik me wel voorstellen. Hopen maar dat het goed blijft gaan! Al vind ik het wel een duidelijke plus...
@ Nientje85: Inderdaad hopen dat het goed blijft gaan. Daarom durven we nog niet te juichen. Maar zag wel dat m'n boobs iets waren gegroeid. Jij hoeft ook niet meer zolang te wachten voor testen!! Spannend!!!!!
Het schiet op. Maar ik heb vakantie en we blijven gewoon thuis, wel lekker hoor maar de dagen kruipen voorbij... Ik voel ook niks dus ik wordt er niet echt blij van! Maarja, geduld is een schone zaak!
@ Nientje85: Ik voel ook helemaal niks. Maar heb wel vandaag 2 positieve testen in handen gehad. Dat je niks voelt zegt niks hoor meid. Houd moed en blijf positief!! Ik begrijp wel dat de dagen heeel lang duren. Even volhouden!
@ Nientje85: Ja, ik moet wel positief blijven. Dat helpt het meest. Ik duim voor je meid. Laat je het even weten?!
Essie gefeliciteerd! Zeker een streep, bij mij waren toen de strepen zelfs lichter! Leuk!!!! Komt goed!
Essie, je bent gewoon zwanger joh! Gefeliciteerd!!! Dat ik ben afgevallen is geen ramp joh. Gebeurt wel bij meer vrouwen, die bijvoorbeeld ook veel overgeven.
@ Jela: Super bedankt!! We kunnen het zelf nog amper geloven. Het is zooo onwerkelijk. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Het is nog zooo pril. @ Bo0tjeee: Jaaa, echt bizar. We kijken tig keer naar die test. Bedankt voor je felicitatie. Hierbij de test van vanochtend 06:40 uur. Toen was m'n man ook nog thuis.
Super leuk toch meis!!! Nu lekker de verloskundige bellen. Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie??? En de duur van je cyclus?
Mijn laatste menstruatie was op 27 juni. En mijn laatste cyclus was 42 dagen en de cyclus van daarvoor was 39 dagen. Zal ik niet na mijn NOD pas de verloskundige bellen?
Ik denk dat je dan nu 5 weken en 3 dagen zwanger bent. Je kan toch bellen en info vragen hoe en wat? Let je wel op of je verzekering wel met ze samenwerkt!
Hallo allemaal, ben net nieuw hier en ik hoop heel erg dat jullie kunnen helpen. Ik heb maar 1 maand de pil geslikt, maar er klopt echt helemaal niks van mijn menstruatie. Ben midden in een cyclus begonnen omdat mijn huisarts een muts is en zei begin maar gewoon willekeurige dag dus eind mei was de laatste normale menstruatie, begin juni met pil begonnen. 7 juli zomaar een paar uur heel erg bloedverlies, daarna niks meer. 9 juli mn laatste pil ingenomen maar nog steeds geen spoor. Heb wel de laatste week last van duizeligheid, beetje zweverig zeg maar, en buikpuin en wat afscheiding. maandag getest omdat ik zo benieuwd was maar was negatief (had hem eind vd middag gedaan) komt dit nou allemaal van 1 maandje de pil slikken?
@ Bo0tjeee: Ik wacht maandag nog even af, want dan is mijn NOD. Dan ga ik de VK bellen en info vragen. Waar kan ik aan zien of mijn zorgverzekeraar met een bepaalde VK praktijk samenwerkt?
Ik zou gewoon doorgaan met je pil. Dus al die dagen slikken, dan je stopdagen en dan weer beginnen met slikken. Mocht het na een tijdje dan nog niet werken, even je h.a. bellen. Essie, ik ben verzekerd bij Zilveren Kruis. Zij werken alleen met aangesloten praktijken en klanten samen. Dus dan keren ze minder uit als ze niet bij hen zijn aangesloten. Hoe dit bij andere verzekeringen is weet ik niet, ik zou ze even bellen.
@ NineB: Ik durf niet te zeggen waar je bloedverlies ineens vandaan komt. Misschien reageert jouw lichaam weer op deze manier op de pil. Elk lichaam is anders natuurlijk. @ Bo0tjeee: Ik zal het inderdaad even uitzoeken. Bedankt voor je tip trouwens!