Het begin?..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kim11, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bo0tjeee: Toch hoop ik dat je je snel beter mag gaan voelen. Doe rustig aan.
    Gaat het wel goed met werken?

2. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hoop ook dat het snel beter gaat, dit is echt niets.

Werk is moeilijk,mja we zien wel hoe het loopt.

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Als je maar wel aan jezelf blijft denken! Jij en je kindje gaan voor!

4. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja tuurlijk, maar vind het zo lastig. Vanaf volgende week is m'n collega ook met zwangerschapsverlof.

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bo0tjeee: Ik snap dat je dat lastig vind, maar jij moet gewoon op jezelf letten. Gezondheid gaat boven alles.

6. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja maar om nou thuis te gaan zitten vind ik ook weer zoiets.

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bo0tjeee: Als je nog kan werken moet je natuurlijk gewoon blijven werken... als je maar niet teveel van jezelf eist als het niet meer lukt. Dan moet je gewoon naar je lichaam luisteren. ;)

8. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Pffff... bel ik de dokter voor advies. Zegt de assistente: Kunt u 's middags niet even een uurtje naar bed? Uhm... nee... anders had ik dat wel gedaan.
    Slaap al 2 nachten slecht, veel wakker worden en dat breekt echt op! Dus ze zou bespreken voor pijnstilling voor m'n hoofdpijn en iets van slaappillen ofzo zodat ik kan doorslapen.

9. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Update: Ik mag niets. Geen andere pijnstilling, geen slaaptabletten, geen kalmeringstabletten...

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bo0tjeee: Daar heb je dus ook niks aan. :( Irritant zeg. Dus je moet er maar mee rond blijven lopen. Drama!
    Net weer een testje gedaan... zooo leuk om te zien!

11. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Echt super leuk Essie, hahaha

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bo0tjeee: Ik zit er ook steeds naar te kijken. Hihi... nog steeds zo onwerkelijk.

13. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    BoOtjee: wat onzettend klote allemaal! Zo is het echt geen pretje om te genieten van je zwangerschap.
    Jullie hebben eigen bedrijf klopt dat? Dus kun je zomaar niet 's middags even weg om te gaan slapen zeker?

Essie85: He wat een mooie jaloerse foto weer zeg!

Ik had gister en eergister last van mijn buik, vreemd gevoel. Soms trekkerig soms warm.
    Vandaag helemaal nergens last van.
    Wel 's ochtends een licht ongi gevoel.

Ik hoop dus maar dat je soms ook echt NIETS kunt voelen en zwangerschap een totale verrassing is.
    Want ik ben nogal hooggevoelig en heb de vorige keer direct na bevruchting alles gevoeld. Nu niet...

:(

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Jela: Ik geniet ook echt wel van die test. ;) Nog steeds.
    Hoop zo dat het een plakbeebje is en dat ie blijft zitten!
    Spannend bij jou. Over 10 dagen kan je testen. Even geduld meid. Ze zeggen dat geduld loont en hoop dat het bij ook zo is. Duim voor je!

15. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Spannend om binnenkort te testen hoor Jela.

Ik heb geen eigen bedrijf joh! Ik werk bij een transportbedrijf op de administratie.
    Vandaag thuis gebleven. Weer amper geslapen vannacht, elk uur wakker dus vanmorgen helemaal kapot.

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bo0tjeee: Wat vervelend. :( Voel je je nu wel wat beter en heb je overdag nog wat geslapen of niet?

17. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je thuis bent gebleven Bo0tjee! Het lijkt me zo rot als je niet kunt slapen! Bah!
    Dankjewel Essie85 voor je aanmoedigende lieve woorden!
    Heerlijk om tijdens je werk even op deze topic te gaan, even jezelf uiten omdat het al zo moelijk is om je mond te houden. Vooral over dit taboe onderwerp voor velen.

Ik heb het idee dat ik niet zwanger ben, puur en alleen omdat ik in ronde 1 zoveel kwaaltjes had direct na de bevruchting. Nu voel ik niets, soms een ongi gevoel heeeeel licht.
    Ik hoop dat het waar is wat ze zeggen: dat bij iedere bevruchting het anders kan voelen, dat je soms ook niks kan voelen. Dat het juist dan een dikke roze wordt als verrassing.
    Al kwaaltjes Essie?
    Had jij trouwens kwaaltjes meteen na bevruchting of paar dagen er na?
    Mijn borsten voel ik dit keer helemaal niet verdorie!

18. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Bo0tjee had jij kwaaltjes na de bevruchting of ook een surprise roze streep?

19. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik had helemaal geen idee erbij of ik wel of niet was bevrucht hoor. Wel gevoelige borsten, dat wel :)

Ik ben nog steeds moe, maar wel al iets minder erg. Wel nog hoofdpijn, dus weer aan de paracetemol.

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Jela: Ik heb last van gespannen borsten. Hierdoor kwam ik er dus achter dat ik zwanger was. Merkte dat die twee iets gegroeit waren en dacht dat dat niet zomaar kun, dus vandaar een zwangerschapstest gedaan.
    Ook heb ik last van enorme moeheid. Niet normaal. Nu ook doodmoe. Heb nog een bruiloftsfeest straks.
    Ook heb ik nog steeds af en toe last van rommelende darmen. Verder niks. Vind het wel genoeg zo. ;)
    Hoop dat jij ook snel weer zwanger mag zijn. Blijf voor je duimen hoor!
    Ik hoop dat die van mij goed blijft plakken. ;)
    @ Bo0tjeee: Mag je gewoon paracetamol tijdens de zwangerschap? Dat wist ik niet.
    Hoop dat je je nu beter voelt.

Deel Deze Pagina