oh 13, ja dat zou inderdaad HEEEEL lastig worden.. maar als iemand het écht wilt, weet ik zeker dat iemand het ook echt kan.
Hey Baby90, Het is denk ik wat je zegt, als iemand daar echt bewust voor kiest dan zal dat vast wel kunnen.. Ik zie dat je jezelf hebt gependeld, doe jij het ook voor anderen?
@Baby90, Leuk dat je ook meeleest! Ja het zou ook best wel kunnen, maar ik geloof niet dat het goed is als je zoveel kinderen op de wereld zet. Jij komt uit een samengevoegd gezin, dat betekend dat er dus wel een tijd is geweest dat je meer aandacht en liefde kreeg dan op het moment dat het samengevoegd is, dan weet je ook wat het is, en heb je intussen al een band opgebouwd. Maar als je 13 kinderen achter elkaar krijgt, dan is het volgens mij onmogelijk dat je die allemaal aandacht en liefde kunt geven. Kun je ze nog zo leuk vinden: Maar ik geloof niet dat je daar liefde aan kunt geven in de zin van emotionele aandacht. Bij wijze van spreken worden de oudste kinderen vanzelf ook ouders van de jongere kinderen. Je kunt ze nu eenmaal niet allemaal tegelijkertijd aankleden en weet ik veel wat, veel taken zijn verdeeld over het hele gezin met de simpele reden dat 1 of 2 ouders praktisch ook gewoon niet voor zoveel kinderen tegelijkertijd kunnen zorgen. Het feit dat ik er al over twijfel bij een tweede kindje, geeft in elk geval wel aan hoe ik erover denk. De band tussen mijn zoon en mij is heel erg sterk, en ik hoop dat een tweede kindje net zo'n band zal hebben, zonder dat ik onbewust mijn zoon minder emotionele liefde geef. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, het is een gevoel. Jeetje, heavy onderwerp intussen
Tja, rijbewijs ken ik wel een goed betaalbaar adres. En auto wordt toch echt 2e hands dus die kosten zijn te overzien. En als ik een kleine heb wil ik echt wel een auto hebben hoor. Vriend heeft wel een auto van de zaak, maar dat is een combitje en dus niet handig. 13 kids zou ikzelf nooit willen. 1 of 2 wel, meer niet. Eerst maar is zwanger worden van de 1e
Als je ook pendelt voor andere Baby90, zou ik het ook wel leuk vinden als je het voor mij deed Ik ga in elk geval ook beginnen met pendelen, ik ben reuze benieuwd hoe dat uitpakt
@ Bo, opzich is het niet de aanschaf hoor, maar de maandelijkse kosten. Je zou eens kunnen kijken naar de soorten auto's, gewicht, wegenbelasting, verzekeringen etc,.. En de brandstofprijs, die is de laatste weken gewoon niet leuk meer. Maar goed, daar heb je geen invloed op. Op de verzekering, en wegenbelasting wel.
Ja, ik hoef niet een reuze auto. Dus dan scheelt dat ook weer qua wegenbelasting, verzekering en dergelijke. We hebben wel al een eigen auto gehad, maar die verkocht toen m'n vriend een auto van de zaak kreeg. En we willen een 5 deurs en die was 3 deurs.
Zo weer terug van het werk, Kim wat je zegt, zo wordt het in een keer een heavy onderwerp.. En iedereen denkt natuurlijk anders over dingen. Dat pendelen is toch idd wel grappig om te doen, zou leuk zijn als ze uitkomen vooral die in juni dan Bo0tje, als je gewoon een "kleine niet zo zware" auto koopt dan valt het misschien wel mee. Het is ook net wat je gewend bent..
Nou liekj, mochten we echt tegelijkertijd zwanger worden, gaan we een keer een spreekwoordelijke kop koffie drinken! Spannend!
Nee, zware auto hoeft niet hoor. We zien wel wat op ons pad komt. Als het 5-deurs is ben ik al gauw blij Hier echt heel hevig ongesteld. Veel ergere bloeding dan dat ik met de pil had. Blegh!
Je cyclus is wel in 1x netjes... hopen dat het zo blijft! Ik moet ineens veel langer wachten dat is wel echt balen hoor... heb er z'n zin in en geen idee wanneer m'n ei komt ach lekker klussen als de zin er in is
Mek, wel balen hoor dat het zo weg blijft. En je onderschrift, wel apart dat ze allemaal zo gelijk zijn met pendelen. Ik zit nou denken. Hoe moet ik nou rekenen wanneer m'n ei komt?
Hoi Bo, ik heb het via sensitest.nl gedaan. Daar staat ergens aan de rechterzijde "ovulatie berekenen" en als je dat invult, krijg je de grootste kans wanneer je ei komt..
Ik wist ook niet dat het hier ook op de site stond Eerste dag van je laatste menstruatie:5 april 2011 Een beetje vruchtbaar:15 april 2011 Vruchtbaar:16 april 2011 Erg vruchtbaar:17 april 2011 Eisprong:18 april 2011
Hoe is het hier dames? Ik heb nog nergens last van, nog geen ovulatie pijn gehad, dus ben benieuwd.. hoe lang ik dit keer op mijn eigen cyclus moet wachten...