Het begin?..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kim11, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Wow wat een mooie buik Bootje! Leuk!

2. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf 20 weken pas? Jeetje, ja ik had de eerste week een opgeblazen buik maar nu is het helemaal weg.Kan bij mij ook wel eens zijn dat het lang gaat duren voordat je wat ziet, want aan je foto te zien heb je hetzelfde postuur als ik.

Beterschap vaatdoek, vervelend he!

3. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Jela, ja ik zag het zelf wel al wat eerder. Maar echt met kleding aan zagen mensen het pas met een week of 20.

Ik heb gister onwijs veel dingen van een tante gekregen. Een hele berg tassen vol.

Heb alles netjes uitgezocht en geselecteerd op soort en maat.
    Maat 50-56, 62 en dan 67 en groter. Rompertjes, vestjes, jurkjes, broekjes. En dan ook nog sokjes, schoentjes, maillots, mutsjes, handdoeken, slaapzakjes, pyjama's. Onwijs veel, en 80% vond ik ook nog is leuk, haha. Heb alleen van haar al 40 rompertjes gekregen in allerlei maten, haha.
    En ook een wippertje.

4. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow die foto! Dat is niet normaal, wat heerlijk! Leuk al dat roze! Super!

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Super leuk he! Ik ben er ook superblij mee!

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoihoi,

Sorry dat ik nu pas reageer, maar ben weer lekker druk en daardoor dus een stuk minder hier op het forum. :(

@ Bo0tjeee: WOW! Je hebt echt veel kleding gehad. Wel super leuk om al zo'n volle kledingkast te hebben met alle maten erin. :) Schattig hoor!
    Hoe is het met je?

@ Jela: Mijn buik zie je wel al groeien ja. Ben heel tenger en small gebouwd dus het is erg snel te zien.
    Met jou alles goed? Misselijkheid nog steeds zo erg?

Ik heb vanochtend weer heerlijk gesport. Lekker hoor. Daar blijf ik ook wel fit van.
    Sport 2x of 3x per week en ben dan nu deze week weer begonnen.
    Vorige week bloed laten prikken voor de zwangerschap. Ben benieuwd of alles goed is. Ik slik nog steeds Davitamon mamma compleet plus visolie. Dit blijft ik gewoon heel de zwangerschap doen. Voel me er goed bij.

Fijne avond meiden.

Ik probeer echt zo vaak mogelijk te komen gluren.

Succes met jullie bezigheden!

7. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hey Essie!!!
    Fijn dat alles goed gaat met je!! En zo aan het sporten, doe ik je niet na ;)

Hier gaat verder alles goed. Vanochtend zowaar weer misselijk. Dat is al ff geleden, dus hopen dat dit niet aanhoudt. Nu aan een koppie thee en zo een boterhammetje proberen te eten.

Ik krijg ook nog een doos vol kleding van een nichtje, dus krijg veel te veel, haha.

8. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap Essie dat sporten! Heel gezond! Ik doe momenteel tennisles maar ben 2 x niet geweest door ziek zijn.
    Ben nog steeds ziek, ook ziek gemeld van het werk. Gister en vandaag gaat het wel wat beter.
    Morgen is de echo, maar door de overduidelijke symptomen ben ik daar ineens veel minder bang voor.
    Hopelijk maar eenmalig dat misselijk zijn Bootje, wat een rotgevoel he!

9. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik ben gister en vandaag ook thuis gebleven. Gister erg slechte nacht gehad en werd helemaal kapot wakker. Veel geslapen en rustig aan gedaan. Vannacht weer elk uur wakker. Dus toch nog een dagje thuis. Voel me gewoon helemaal slap.
    Zo weer wat eten en morgen wil ik wel weer aan de slag op m'n werk ;)
    Ben verder nooit ziek, dus vind het ff best!

Deel Deze Pagina