Het begin?..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Kim11, Mar 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hoi Liekj, Ik wel menstruatie gehad, maar voor een dag of 3, en dat had ik met de anticonceptie ook, dus is niets nieuws.
    Hopen dat jij snel ongesteld bent!

2. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik denken, menstruatie is klaar. Niet dus!
    Gister amper bloeding, vandaag niets meer, loop ik net weer helemaal leeg! Blegh!

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Bo0tje, dat is echt vervelend zeg! Toch niet onderweg met een witte broek aan?? ;) Dat zou helemaal balen zijn!

4. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Haha, nee geen witte broek. Een donkere jeans gelukkig. Maar wel onderweg naar de AH. Haha.

5. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hahaha (sorry is natuurlijk helemaal niet grappig als het je overkomt) nouja, hopelijk is het dalijk weer helemaal over en kun je er weer voor gaan!

6. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Oh dat is echt verschrikkelijk! Ik voel het meestal aankomen, dus gelukkig bijna nooit onverwachts hihi..

Volgens mij is mijn ei al geweest, ik heb niet echt super positief getest, maar nu blijven ze lichter, dus ik denk dat mn ei al is geweest.. Zo ja: dan kan ik over een weekje testen..

7. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb eigenlijk een vraag en hoop dat jullie antwoord kunnen geven. Ik ben 4 maart gestopt met de pil. Ben 8 maart ongi geworden. Nou is een normale cyclus ongeveer 28 dagen als ik het goed begrijp maar is dit vanaf de eerste dag dat je ongi word of vanaf de laatste dag? Ik ben vijf jaar terug ook gestopt met de pil wegens gezondheidsproblemen en toen werd ik gewoon netjes op tijd ongi maar ben het nu nog niet.

8. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
  9. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@boOtje

Bedankt voor je reactie, voel me toch wel een beetje dom. Als ik hier op de pagina kijk weet iedereen wel hoe het precies loopt en ik weet het dus echt niet. :) Ach over een paar maandjes weet ik ook precies hoe het bij mij allemaal loopt....hoop ik!! ;)

10. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Pumbaa, ik ben er ook nog niet zo lang mee bezig hoor en weet dus ook nog niet alles ;) Veel lezen op internet helpt wel, je leert vanalles.

Leuk dat je mee komt kletsen. Hopelijk is iedereen snel ongesteld en dan snel zwanger!

11. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Pff zit nog te wachten op mijn ongesteldheid. Het is wel vervelend hoor. Wil heel graag zwanger worden maar dan wil ik ook graag weten hoe mijn cyclus loopt.:x

12. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    @Pumba,

In theorie weten we het allemaal wel, maar in de praktijk is het altijd maar afwachten.

Moeder natuur laat zich niet leiden door een calculator hoor hihi..

Meiden, wanneer is jullie NOD eigenlijk?

Bij mij zou het de 19e moeten zijn, dus over 7 dagen.

13. Liekj

Liekj Niet meer actief

Mijn NOD is 24 april, dus dat duurt nog even.. En dan bij een cyclus van 28 dagen, ook nog maar de vraag of dat klopt... :(

14. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Ja ik ga uit van een cyclus van 24 dagen,.. waarom weet ik niet: Maar heb het gevoel dat het wel klopt.

Nadat mijn implanon is verwijderd, duurde het zoveel dagen, dan dat was dan weer de helft van mijn cyclus,. ik zat er 1 dag naast, dus volgens mij heb ik wel een vaste cyclus.

Maar goed, morgenochtend ga ik een testje doen! Zo spannend!

15. Liekj

Liekj Niet meer actief

Oeh Kim! Ik zal voor je duimen morgenvroeg :D
    Hopen dat ie roze wordt!

16. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Ik ook! En het klinkt stom: Maar ik heb zo het gevoel van wel!

17. Liekj

Liekj Niet meer actief

Nou dat zou toch helemaal mooi zijn! Ik ben benieuwd!

18. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Ik heb vandaag een testje gedaan, en die was nog zo wit als ik weet niet wat. Maar goed, we zitten nu op 8 dagen voor NOD

19. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Oh wat ben ik toch weer snugger.

Ik vanmorgen helemaal spannend een test opengemaakt, valt een gebruiksaanwijzing uit. Ik toch maar even lezen: Is het niet 7 maar 6 dagen voor NOD te gebruiken.

Ik weet niet hoe ik aan die 7 dagen kom, maar het is in elk geval fout.

Toch een testje gedaan, maar die was nog ontzettend wit.

Ik hoop dat hij morgen wel een kleurtje krijgt.

20. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ahw jammer dat hij nu nog wit is, hopelijk is hij snel roze!

Share This Page