Het begin?..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Kim11, Mar 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    van die 2 miljoen cellen, hoeft er maar 1 achter te blijven,.. ook als je leegloopt blijft er nog genoeg rondzwemmen hoor :)

2. Liekj

Liekj Niet meer actief

Gelukkig wel! Anders zou het wel lastig kunnen worden..

Kim11 hoe is het nu met je? Voel je je nog anders? Ik duim echt heel hard voor je!

Lastig he, om niet te testen, dacht dat ik er geen moeite mee zou hebben, maar ik heb het er toch moeilijk mee.. Maar ik heb geen klachten ofzo die op een zwangerschap zouden kunnen duiden, dus misschien dat ik het nog even volhoud en wacht tot ik ongesteld word.. NOD 24 april...........

3. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Liekj, lastig hoor. Ik zou even wachten nog. Als je menstruatie erg lang uitblijft kan je altijd nog testen :)

4. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    ik heb de hoop een beetje opgegeven, vandaag was 4 nod,. voel niks biJzonders meer,. extra gevoelige test had nu wel een streepje mogen vertonen,.. ik reageer dit weekend via mijn mobieltje, dus vandaar de korte teksten,.

de 24e is nog wel even weg, maar je zou met de extra gevoelige kunnen testen,. ik ben echt verslaafd aan testen, vandaag geen test gedaan, en vond het knap van mezelf.

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Knap hoor Kim dat je niet test! Zou ook wel benieuwd worden!

6. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    vanmorgen getest met uiterst gevoelige test, die was negatief, dus geloof niet dat ik zwanger ben :(

Liekj, heb je al getest? :)

7. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Kim, balen, niet zwanger!

Ik deze week klussen en mocht dan op z'n vroegst 2 mei testen ofzo.

8. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hey meiden!
    Nee ik heb nog niet getest, heb nog steeds niet het gevoel dat het nodig gaat zijn deze maand... Wel balen Kim11 dat je negatief hebt getest...

Op naar de volgende ronde! En voor Bo0tje natuurlijk deze week veel succes en plezier ;)

9. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Liekj, hopelijk is het binnenkort toch wel nodig om te testen.

En klussen komt wel goed hoor. Hahaha. Vandaag, morgen, overmorgen en ook even de 22e, hahahaha

10. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hahaha wat zal je vriend blij zijn met jou :p

11. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja vast! Hahaha.

12. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Ja, ik heb vandaag ook nog een kruidvat testje gedaan tegen de middag, maar geen streepje hoor, nog niet eens in de verte.

Het is nu 2 of 3 Nod, maar ik geloof er niks meer van. Een uiterst gevoelige test had met 4 nod toch wel een streepje moeten geven.. (10 ugl)

Dus ik wacht maar braaf tot mijn "rode duivel" komt.

@Liekj, petje af dat je nog niet aan het testen bent geslagen! Ik heb in 2,5 ronde, zo'n 100 ovulatietestjes en zo'n 65 zwangerschapstestjes ertegenaan gegooid. Nee ik ben niet zuinig nee :p

Nu is de voorraad op, dus weer nieuwe bestellen.

13. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Wow Kim, dat zijn veel testen zeg! Balen dat er niets uit kwam.

Hier gister geklust, en dan nog wat dagen. Lijkt me eigenlijk sterk dat ik na de 1e maand al gelijk zwanger raak, maarja, toch maar proberen he :)

14. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Nou in theorie moet het kunnen hoor,. maar het is maar net wat het lot voor je bedacht heeft.

15. Puck1978

Puck1978 Actief lid

Apr 19, 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Na 15 jaar pilgebruik eind januari gestopt en had de eerste keer gelijk een redelijk normale cyclus van 31 dagen en daarna 30 dagen. Nu op dag 20 van mijn cyclus.

Kan je dus geen advies geven...

16. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, dan zien we wel wat het lot heeft bedacht voor me :)

Puck, ik had na 5 jaar pil gebruik ook meteen een eerste cyclus van 30 dagen. Dus de volgende zien we wel hoe het loopt!

17. waterman25

Apr 13, 2011
    49
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ben negen april gestopt met de pil en dat was op de helft van mijn strip ( kon niet meer wachten)..... nu weet ik dat ik eigenlijk moet wachten met een ovutest totdat ik de eerste echt ongi heb gehad, maar wil eigenlijk zaterdag al testen ( dan ga ik uit van 28 dagen ertussen) wat zouden jullie mij aanraden??ik ben er gewoon elke dag mee bezig word er gek van!!!

groetjes

18. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    @waterman25, gewoon doen hoor, heb ik ook gedaan.

19. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

Mar 24, 2011
    797
    30
    28
    Female
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Waterman, je kan natuurlijk altijd testen. Ik heb het nog niet gedaan omdat ik het even aankijk. Voorlopig kijk ik via een calculator op internet wanneer ik ongeveer vruchtbaar ben.
    Mocht het na een tijd nog niet lukkan, dan pas ga ik echt die testen halen.

20. Liekj

Liekj Niet meer actief

wow Kim11 : al je pendels geven juni 2011 aan! Hoe tof is dat!
    Kan bijna niet missen dan :p

Nee testjes valt gelukkig heel erg mee, wat ik al zei ik voel ook niks, dus vind het niet de moeite waard.. pas na 24 april.. dan word het denk ik een stuk lastiger om niet te testen, dan zou ik namelijk (mits goede cyclus) pas overtijd zijn :)

Share This Page