Hier weer de onzekere a.s. mama! Ik heb sinds vanochtend links onderin mijn buik steken en een zeurderige pijn, wat uitstraalt naar mijn linkerbeen. Als ik zit is het heel heftig, als ik ga liggen wordt het minder. Ook heb ik pijn in mijn onderrug. Ik zit al de hele dag te denken dat het erbij hoort omdat mijn baarmoeder groeit, soort bandenpijn ofzo. Maar ineens bekruipt me een angst van zou er iets mis zijn ofzo.. Herkennen jullie dit?
Ik denk ook bandenpijn meis. dat is erg vervelend... Als je het niet vertrouwd gewoon even de verloskundige bellen hoor!
Waarschijnlijk is het inderdaad bandenpijn. Het zou ook nog een blaasontsteking kunnen zijn, ik had ook flinke steken (maar dan wel echt in mijn blaas!) anders laat je voor je eigen gemoedsrust dinsdag je urine even testen bij de dokter.
dat klinkt echt als bandepijn had ik ook erg last van in het begin. en nu komt het weer terug. echt geen fijn gevoel. liefs chantal.
Uhm.. ik heb sinds een halve week inderdaad last van mijn onderrug en ook soms van mijn buik. Krijg de indruk dat het bandenpijn is. Is hier wat aan te doen? Met oefeningen of zo? En kan het weer weggaan, of blijft dit?
Oefening van mijn therapeute. - ga op de grond liggen (liefst op een kleedje, anders wordt het koud) - leg je benen op de bank of op een lage stoel. - zorg er voor dat je heupen en je knieƫn een hoek van 90 graden maken. - probeer zo 15 tot 20 minuten te onspannen.