Uhmmmm Mijn manneke is nog geen maand... En zwanger zijn vind ik een verschrikking.. bevallen is ook niet mijn hobby (zeker de laatste niet) maar als ik kijk naar wat er in de box ligt... 8-[ Ik wil er wel 5! Maar dat zwanger zijn... en bevallen.... kweet nonnie hor...
Ik had het ook heel snel (niet dat ik het zwanger zijn miste, want dat vind ik ook werkelijk niks aan), maar ik wilde graag 2 kids kort op elkaar. Dan ben ik dadelijk ook gelijk van het baby af. Ik vind het leuker namelijk als de kiddies iets ouder worden. Dus na 5 maanden zijn we weer gestopt met de pil en ik was gelijk zwanger. Ik heb deze keer erg last van mijn bekken en heb ook slijmbeursontsteking in mijn rechterheup... Dus echt een pretje is het niet. De jongste (bijna een jaar) moet nog veel getild worden, dus het is echt heel zwaar, maar daarna ben ik er ook lekker vanaf en heeft mijn lichaam alle tijd om weer rustig te herstellen, want ik weet heel erg zeker DIT WORDT MIJN LAATSTE!
ik wou ook al heel snel weer. dacht zelfs al met 2 maanden al weer zwanger te zijn. gelukkig niet, want zou wel erg snel zijn. mijn man wil graag nog een 4de, en vandaar dat het mischien best eens zou kunnen over een tijdje.
ik heb ook wel kriebels maar hele vreemde kriebels haha. Ik verlang gewoon weer naar allerlei dingen: * zwanger zijn * buik showen * schopjes * echo's wat zal het worden enz. * namen verzinnen * babykamer en spulletjes kopen * het moment dat je kindje in je armen ligt maarr.... ik wil nog geen baby haha. Met danisha was het de eerste weken behoorlijk zwaar en om weer een baby te hebben terwijl zij dan een peuter is. Nee bedank! Ik wil eerst lekker van Danisha genieten en als ze 2/3 jaar is dan voor een tweede gaan en hopen dat ik het volhoud haha
Hey wizard, Ik heb tot nu toe altijd deeltijd gestudeerd en 4 dagen ernaast gewerkt. Maar nu ik een kleintje erbij heb, ga ik in september me inschrijven als voltijd en neem ik ouderschapsverlof op. Dus ga dan 2 dagen werken ernaast. Vind dit eigenlijk allemaal te veel, maar heb geen zin om het vooruit te schuiven, want afmaken moet ik het toch en liever nu, dan hoef ik volgend jaar nooit meer bij stil te staan En ik hoop dat het lukt om je man over te halen
Ook wij willen graag een tweede en eigenlijk ook snel opvolgend. Maar eerst maar weer even zorgen dat ik weer kan genieten van de sex. En zodra het zover is kan het nog wel ineens snel gaan. Al wil ik proberen te wachten tot onze klein 6 maanden is. Maar weet niet of ons dat gaat lukken hoor
Wij gaan ook al weer voor de 2e. Vind het ook wel fijn om snel uit de "baby's" te zijn en leuk als ze straks met elkaar kunnen spelen. Maar het lijkt me wel heftig, omdat de eerste dan nog niet zoveel zelfstandig kan als de volgende alweer geboren wordt.
Ik wil ook dolgraag een tweede en (ik hoop) een derde. Alleen wacht ik tot Sem een jaar is. Ik begin nu van alles te genieten, ik heb mijn figuurtje (zo goed als) terug en ik mag weer drinken en eten wat ik wil! Voorlopig wil ik alleen met de kleine en met mezelf bezig zijn voordat ik aan een tweede begin.
Hier ook kriebels hoor, maar ik wil nog even wachten tot Jamie 1 jaar is (.... dat is al over een dikke 1,5 maand! ...), en dan met de pil stoppen ofzo. Maar als het aan mn hubby lag was ik gister al zwanger, hihi!
bij mij kriebelt het ook wel weer maar wacht k=liever tot iris een jaartje of 1.5 tot 2 is maar als het eerder mocht komen het is altijd welkom groeten mama van iris
Wij dachten eraan en toen was het gelijk weer raak.. ik was zo moe dus besloten we toch nog maar even te wachten met een tweede.. rara waar die moeheid vandaan kwam hihi
Wij hadden afgesproken om te gaan klussen als firdaous 6 maanden zou zijn.. maar ja dat werd ietsje eerder.. ook omdat mijn lichaam slecht reageert op hormonen ben ik niet meteen aan de pil gegaan en omdat ik bv geef is dat ook niet verstandig dus een tijdje condooms gebruikt ohh verschrikkelijk! Dus toen dacht ik nu alsnog aan de pil gaan of helemaal stoppen.. d8 ook zo snel zo dat toch niet gaan nou RONDE 1 WAS METEEN RAAK! Gelukkig verloop mijn zwangerschap voorspoedig.. niet misselijk terwijl ik daar zo bang voor was Bij firdaous was ik de eerste 4 maanden zoooo ziek... zo mager geworden en zon brandend maagzuur... daarna voelde ik me super! Nu heb ik alleen regelmatig last van bandenpijn ook echt geen pretje.. en je merk ook echt dat je er hier eentje hebt die je volle aandacht eist! het zal straks wel even wennen worden maar het komt allemaal goed! groetjes Iman
Hier ook al kriebels ! Nooit durven denken na een zware bevalling (was al aant persen maar toch nog spoedkeizersnede geworden) maar het is nu toch al een maand ofzo dat ik er echt weer naar uit kijk! Maar we gaan wachten tot ons mannetje een jaar is, dan maak ik ook kans op een gewone bevalling en hoop dit toch te kunnen meemaken! Ben wel net gestopt met de pil maar we gaan voorzichtig zijn toch proberen ! Grtz x
Wij zijn ook al heel snel weer voor een 2e gegaan, Danique was net 4 maanden toen ik zwanger werd en ik geniet er geen dag minder van zowel van de zwangerschap als van Danique.
Ik heb een hele moeilijke zwangerschap gehad... platgelegen vanaf 13 weken, weeënremmers moeten nemen van toen tot het einde, negen weken doorgebracht in het ziekenhuis en dan nog bevallen met ks ook... en ik moet zeggen... ik zou straks alweer zwanger willen zijn! Ik heb echt genoten van mijn bolle buik en de schopjes en omdat we toch graag vier kindjes willen, zal het niet zolang duren eer we er weer voor gaan. Maar ivm de keizersnede, moeten we toch al zeker een half jaar wachten.
ooo ik moet dit niet gaan lezen allemaal. Ik zit nu nog in een depressie maar als ik alleen al lees over de schopjes en die bolle buik komt er een glimlach op mijn gezicht. Zou t zo weer doen ***zucht***
Hoi, Ik had het ook al heel snel, na 3 weken al! Nu nog steeds denk ik, nou ; 3 is ook wel leuk! Groetjes Jessica
Ik wil ook wel weer... Heb echt een geweldige bevalling gehad en een vrijwel probleemloze zwangerschap. Geef alleen borstvoeding en ben nog niet ongesteld geworden dus het kan nog wel een tijd gaan duren. Maar van ons mag het!