Eindelijk durf ik nu een topic te openen... Na een lange weg met veel verdriet en teleurstellingen nu dan toch eindelijk zwanger van een broertje of zusje voor onze kleine meid. Vandaag bij de eerste echo een mooi kindje gezien met een krachtig hartje precies op schema... Wij zijn zo onbeschrijflijk blij
Hoe vaak zul je hier wel niet even gekeken hebben en gedacht hebben mag ik hier ooit nog schrijven.. En nu is het zover! Ontzettend blij voor jullie, geniet geniet geniet!!
Goedzo lieverd je eigen "ik ben zwanger" topic. Want: Jullie mooie meisje wordt grote zus!! Wat dus betekend dat jij hartstikke swanger bent!! Ontzettend gefeliciteerd lieve schat.
Altijd ontroerend om zo'n verhaal te lezen, dit zal ongetwijfeld moed geven aan andere dames die al een tijd in de MMM zitten! Geniet ervan!
Jaaaaah lieverd, eindelijk ook jouw eigen topic hier! GEFELICITEERD!!!!! En nu genieten meis! Haha, hoor mij dat zeggen!
Whoppa!!! Ook hier, van HARTE gefeliciteerd met het mooie kloppende hartje! Geniet meissie!!!!!! Smakkerdesmak! En idd Sik, moet jij zeggen!!!