Het begint nu al ......

Discussie in 'De lounge' gestart door Jodi, 25 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Kaatje85: ik werk ook in een winkel waar we in september de kerstspullen weer neer gaan zetten. Tegen de tijd dat het kerst is ben ik die spullen echt beu. Kan geen kerstbal meer zien. Gelukkig ga ik begin november al met zwangerschapsverlof :D

@Daphne82: als het goed is ben ik net voor de kerst bevallen. Maar zal dus ook niet echt veel puf hebben om dingen te regelen. Kerst zal ook aan mij een beetje voorbijgaan...Vind dat niet zo heel erg hoor. Heb bij kerst altijd een beetje het gevoel dat het gedwongen leuk moet zijn.

Maar voor alle anderen: snap best dat jullie er naar uitkijken hoor :confused:

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben ook mega kerst verslaafd haha het zou van mij het hele jaar door wel kerst ,mogen zijn. Lekker overal naar de kerstmarkten enzo.
    Deze kerst zal er voor me veel anders uit gaan zien omdat ik als kerst verslaafde ook nog eens met kerst ben uitgerekend. (waar ik natuurlijk nu heel veel grappen over krijg).
    Ik zag dat bij de kruitvat de kaarten al zijn volgende week.
    En eind september begin okt. zal de intratuin ook wel weer beginnen met uitpakken.

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Kerst????!!!!!!!
    Ik zit hier heel hard te hopen op een prachtige nazomer waarin de barbecue nog een paar keer aan kan en jullie zwijmelen al over kerst.... :confused:
    Dit kan niet waar zijn!

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Anakin: ben het helemaal met je eens! Hoop ook echt dat september nog een lekkere zonnige maand wordt. Moet er nog even niet aan denken dat het weer zo snel donker wordt en nat en glad etc

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    haha hier nog 1!
    ik zei vandeweek tegen m'n man....wat doen we dit jaar zullen we wel de kerstboom zetten?
    dat hebben we vorig jaar niet gedaan omdat zoë nog zo jong was en ik bang was dat ze zo in de boom zou springen (zoë = onze hond ;) )
    toen ik het over de boom begon was het buiten 30 graden....dus laten de kerst maar komen!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ eve... waar werk je als ik vragen mag? werk bij intratuin en hebben ieder jaar een van de grootste kerstshows.. xxx

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Kaatje: ik werk in een engelse kadowinkel. We hebben veel engelse en amerikaanse klanten die mogelijk nog gekker zijn op kerst dan de nederlanders. Vanaf september wordt de winkel langzaam omgetoverd tot een ware kerstwinkel. Veel klanten lopen nu al weken te vragen wanneer de kerstspullen weer binnenkomen....zucht :rolleyes:

8. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Inderdaad!!

Trouwens, ik heb niets met Kerst, maar ben al wel bezig met de komende Ramadan. Dat is ook een ontzettend leuke maand! :p

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ik vond kerst altijd heel leuk maar idd. als ik voglende week al met kerst begin is het kerstgevoel ik dec wel verdwenen :(

10. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Nou, heb vandaag weer heerlijk koekjes gebakken. De helft met speculaas kruiden. Ze zijn beter gelukt dan van de week. Had er toen iets te weinig suiker in gedaan.

Was gister in een winkel met van die country meubels etc, zo mooi. Had cadeau voor mijn moeder der verjaardag gekocht.
    Had die mevr verkoopster dat ze vorige week net inkopen had gedaan voor komende kerst en dat ze er ook zo van geniet. :)

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Voor mij persoonlijk is December de mooiste maand van het jaar, met als hoogtepunt de kerstdagen. Ik geniet van alle versieringen en gezelligheid thuis en in de stad. Mijn zus en ik hebben het weekend van 9 december alweer een 2-daags reisje geboekt naar Duitsland, daar gaan we kerstinkopen doen en genieten van de hele entourage, echt een aanrader. De mooiste spullen moet je eigenlijk in oktober al kopen, ga je in december dan is alles vaak al weg. De dag na Sinterklaas halen we alle spullen van zolder en beginnen we langzaam met bouwen. Hubbie de buitenkant, ik binnenshuis.
    De sfeer en de kerstgedachte vind ik heel speciaal. Elk jaar geniet ik er weer van.

12. patrien

patrien Niet meer actief

de mooiste tijd van het jaar KERSTMIS. van mij mag het 3x per jaar kerstmis zijn

13. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik dacht echt dat ik de enige was die over december zit te dromen.

Normaal heb ik dat niet, maar nu ik eind nov uitgerekend ben heeeeeel sterk wel!!!!.

Dit weekend is ook na 13 maanden eindelijk de houten vloer gelegd.

Oh en dan straks december, haardje aan kerstboompje gezellie en heerlijk opgekruld op de bank met ons wondertje in mijn armen.

IK KAN NIET WACHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina