Goedemorgen meiden, ik wil graag een kraamfeest geven, maar ik kan geen leuke locatie vinden, kunnen jullie mij helpen? Graag een locatie waar kindjes zich ook kunnen vermaken, helaas is een strandtent geen optie want ik ben in januari uitgerekend.. Verder weinig eisen, eigenlijk vooral dat de grotere kindjes er wat te doen hebben. Hoor graag van jullie!! Alvast bedankt voor het meedenken.
Leuk is er niet iets van een lokale pannenkoekenbakker waar je het kunt vieren? Je bent trouwens precies even ver als mij
nou dat is toevallig zeg! leuk 2 meiden, ik heb straks 2 jongens! Ja er is wel een pannenkoekenhuis, maar die is niet af te huren helaas..
In het zuiderpark heb je ook een zaal die je kunt huren.. kunnen ze wel naar buiten maar dan mort het wel lekker weer zijn..
dank je voor het meedenken, ja die ben ik tegengekomen in mijn zoektocht, maar dat is echt een suffe locatie, in de zomer wel leuk maar niet in januari of februari helaas
oh dat pannenkoekenhuis kende ik niet.. ziet er leuk uit, maar verhuurd alleen savonds, ik wil een borrel smiddags doen.. ivm bedtijd vd oudste en alle andere kindjes