Zou graag in contact komen met dames/vrouwen die ook gestopt zyn met de prikpil om ervaringen te delen.. Kom maar op.. Van negatieve verhalen tot positieve verhalen.. Ben gewoon erg benieuwd ik ben zelf in juni 2013 gestopt... April 2014 eerste menstratie
Helaas kan het een jaar duren voordat de prikpil uit het lichaam is. Vaak duurt het langer voordat je cyclus als je een prikpil gebruikt, dan als je de gewone pil gebruikt. Daarom ben je waarschijnlijk pas in april voor het eerst ongi gewroden omdat het heel lang kan dure voordat de prikpil uit het lichaam is. Nu is het cyclussen in de gaten houden en je ei opsporen en dan klussen
die vind je ook niet altijd gelijk gebruik je ovutesten ?? Ik zou de ovutesten vanaf dag 8 gebruiken en dan net zo lang tot die positief is. elk dag op ongeveer zelfde tijdstip en niet me ochtendurine gebruiken. hij moet vast te vinden zijn, anders word je ook niet ongesteld
het is dan geen menstruatie maar een doorbraakbloeding zonder ei word je niet ongesteld, want menstruatie is het ``afstoten`` van je eicel Een menstruatie overslaan | Mens en Gezondheid: Diversen heb je de vorige rondes wel je ei gehad ?? of was je toen nog niet bezig met ovutesten ?? vanaf elke dag test je met ovutesten ? En het kan ook komen omdat je de prikpil hebt, dat is echt een rotding als je zwanger wilt worden, dat duurt over het algemeen veeeel langer dan gewone pil. als je zeker weet dat je geen ei hebt en echt ongi bent dan zou ik naar de h.a gaan anders schiet het niet op, want geen eisprong is ook geen kans op zwangerschap.
Ik moest hem eigenlijk een week eerder halen dus gisteren. Maar ben gestopt met de prikpil omdat we zwanger willen raken. Heb begrepen al dat het inderdaad wel tot een jaar kan duren voordat je weer ongesteld wordt vanuit het natuurlijke. Daar baal ik ontzettend van. Heb 2x 3 maanden prikpil gehad, is dat dan ook eigenlijk zo dat je een jaar moet wachten of kan je eerder ongesteld worden en dus weer vruchtbaar?
Tussen de 4 tot 32 maanden.. Ik gelukkig na 9 maand ongesteld geworden. en waarschijnlijk zonder eisprong
Oh dat zou zo fijn zijn. Ik zie het zoooooooow niet zitten tot een jaar niet vruchtbaar te zijn... Ja lichamen reageren allemaal anders, misschien heb ik wel geluk. Vandaag precies is de prikpil uitgewerkt, 3 maanden erna. Vraag me af, eerst afwachten op ontrekkingsbloeding en daarna op normale ongesteldheid. Of zie ik dat verkeerd, weet jij dat Onlyymariellee? Of gaat het gelijk met normale ongesteldheid en heb ik het mis met ontrekkingsbloeding?
Tijdje op wachten. Juni 2013 gestopt janu 2014 provera kuur (die eig niet heeft geholpen.) April 2014 eerste menstruatie.
Jammer dat het niet heeft geholpen. Dan hoef ik er zeker niet aan te beginnen. Wordt gewoon wachten en nog eens wachten.