Het bekende "sprongetje"...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door eliesja, 13 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    sjee..zou Eslem nu een sprongetje hebben ze is niet in slaap te krijgen sinds gister nacht.. :)

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Als ik kijk naar het lijstje van sweetangel dan hebben ze rond 5 weken een sprongetje, dus zou goed kunnen.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ze blijft eten :confused:

Zit nu al op de 400cc en ze moet nog tot vanavond!

Vind het wel jammer dat ik nu niet kan bijvoeden :(

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    sorry 500cc bedoel ik
    (3 flessen..)

5. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Dat verklaart het gedrag van m'n kleine uk afgelopen 3 a 4 dagen... Buiten dan dat hij ineens ook veel last had van krampjes.
    Wat heeft Lucas liggen krijsen en boos liggen doen. Niks aan te doen. Zelf even knuffelen had hij geen zin in.
    Gevolg papa en mama waren bek af gisteren. Volgens mij was het gisteren ook z'n laatste dag van "het sprongetje". Vannacht sliep hij weer lekker en is nu ook weer wat rustiger ;)

Z'n forum is toch wel handig. Ik maar denken: wat doe ik fout. Maar dit verklaart wel weer het een en ander :)

Greetz :)

6. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Als ze inderdaad wat hangerig zijn van zo'n sprongetje, hoe lang duurt het dan voor je zo'n nieuwe ontwikkeling merkt?

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Zo gauw als het hangerige minder wordt Daan... Je merkt dan dat je kind bijvoorbeeld veel helderder is, opeens handjes ontdekt, probeert dingen te pakken enz.

8. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ben benieuwd, want gisteren was ze echt uit haar hum...
    Slapen gaat nog steeds niet helemaal super, maar er lijkt wel wat meer ritme in te komen. Ze wordt nu meestal wakker rond 23.00 uur en dan weer tussen 0.300 en 03.30 uur. Ik geef haar dan geen voeding want honger is het niet (want als ze 's-ochtends om 05.00 uur haar voeding krijgt houdt ze het gerust tot 11.00 uur vol....) en ze weegt al meer dan 7 kilo!
    Ik rek het dan met haar speentje en de ene keer slaapt ze dan zo een urr verder, de andere keer is het om de 10 minuten raak.
    Maar als ik dan bij haar bedje kom ligt ze wel met haar ogen dicht dus ze is niet klaarwakker...
    Ik hoop dat het goedkomt maar dat zal vast wel een keer.... ;)

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik denk dat Eslem een sprongetje heeft..ik ben ongevveer een week geleden begonnen met de huil techniek en daardoor sliep ze fantastisch..bijna de hele dag..nu sinds een paar dagen (denk 2 a 3) is het moeilijker om haar in slapa te krijgen..ze blijft huilen als ze merkt dat je weg bent ondanks dat ze doodop is..
    Maar vandaag is het echt erg!
    Nu ook weer..ze houdt het steeds maar 15 minuutjes a halfuurtje uit in bed..het lijkt alsof we weer terug bij af zijn..
    Ik hoop van harte dat het een sprongetje is..en niet dat dit maar een week was dat ik het geluk had dat ze heerlijk sliep :(:(
    Ben al vanaf 10 uur vannochtend bezig haar te laten slapen maar ze blijft huilen huilen huilen..niet als ik haar eruit haal natuurlijk dan zit ze lekker bij me..dat krengetje..

Is het dus ook zo dat ze met een sprongetje niet willen slapen etc.?

Kom echt nergens aan toe *zucht*

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Yep heel herkenbaar, gaat gelukkig allemaal weer over! Gewoon toegeven aan de behoefte van je kleintje..

Deel Deze Pagina