één verkeerde opmerking en:

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    één verkeerde opmerking (of meer mogen ook) en het slot gaat erop

    Dat valt me op veel topics hier op.
    Men opent een topic, en ja actie geeft reactie, toch?
    En die reacties zijn niet altijd even aardig, maar ja wat verwacht je dan in een grote groep, dat iedereen het met elkaar eens is?
    Vind het dan zo jammer dat er net leker een discussie op gang komt en dan zet TO er een slot op, omdat ze zich "gekwetst" voelt.
    Open dan geen topic als je alleen maar leuke reacties wilt!

    Of ligt het aan mn hormonen?

    Enne, nou geen vervelende reacties anders gaat er hier een slot op he :D :D :D
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :rolleyes: *gaap*, gaan we weer..
     
  3. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Zit me ook gruwelijk te ergeren (zou dit ook in het erger topic moeten schrijven) over hoe snel mensen zich aangevallen voelen.

    Blijf dan weg van een forum of stel je wat weerbaarder op! Daarnaast kun je je alleen aangevallen voelen als je het toelaat, zegt meer over jezelf dan over de persoon die de aanval zou doen ;)
     
  4. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dat viel mij dus ook al op.
    Kun je een paar dagen niet op het forum komen, lees je dinsdag een topic, en voor je het weet, is dat topic alweer gesloten. :(
     
  5. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    pas op hoor, daar komt ie :)

    Ach ja, ik kijk er niet zo na. Kan me soms wel voorstellen dat de TS er niet blij mee is. Er wordt hier wel heel fel gereageerd soms.
    Dit onderwerp blijft ook steeds terug komen. Kan het wel begrijpen dat ze het doen als het echt uit de hand loopt.
     
  6. Loltsje82

    Loltsje82 Fanatiek lid

    20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    zzzzzz (snurk) zzzzzz (snurk)

    GAAAAP!
     
  7. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik merk wel dat er de laatste paar dagen steeds sneller een slotje op een onderwerp gaat maar ik snap het wel!
    er word 3x gevraagd of het on-topic ken en toch gebeurd het niet net als bij het hallal topic!
    het is een werk denk ik ook hoor voor de mods om alles in de gaten te houden, en er voor zorgen dat alles netjes gaat dus ik geef ze wel groot gelijk!
     
  8. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    trouwens ben ik lomp maar wat is to en ts? :oops: :oops:
     
  9. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Terwijl ik het juist zo leuk vind om die discussies te lezen :)
     
  10. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Inderdaad dit is al zovaak aan de orde geweest. Het heeft ook geen zin om hier opnieuw een topic over te beginnen....dus.......ook hier gaat het hangslot op.

    Wil nog wel even vermelden dat een slot er meestal opkomt na meerdere waarschuwingen. Deze waarschuwingen komen voort uit reacties van medeforummers. Er zijn meestal al meerdere meldingen binnen gekomen over een bepaald topic.

    Kwebbel.
     
  11. Niet meer actief

    sorry ik schrijf vaak op een ander forum (waar je wel door kan blijven discusieren overigens,heerlijk ;)) en daar staat TO voor topic-opener, maar goed is dus hetzelfde als TS hier :D
     

Deel Deze Pagina