We zijn nog steeds niet van de schrik bekomen... Onze lieve dochter is net 5 maand oud en ik ben zwanger van nummertje 2! Hoelang precies weet ik niet. Denk ongeveer 5 weekjes, maar de echo op 9 december zal daar meer over zeggen. De gyn ziet me aankomen... Net als ouders, vrienden, collega's en de rest van de familie. Aan de ene kant ben ik erg blij. Blij omdat we toch wel een tweede wilden. Weer een lieve kleine baby in de armen sluiten waar we verliefd op worden. Omdat Esmee dan een broertje of zusje krijgt waar ze hopelijk veel aan zal hebben. Omdat moeder zijn het leukste is wat er is. Omdat het kennelijk zo moet zijn. Aan de andere heel onzeker en bang. Bang voor alle reacties van anderen. Bang omdat het nog mis kan gaan. Bang omdat ik niet weet of we het we aankunnen. Maar het is toch écht zo en hopelijk dringt het nog tot me door voor we 8 maanden verder zijn .
Wow meid, Dat is toch geweldig! En gelukkig hebben jullie een maandje of 8 om er aan te wennen! Van harte gefeliciteerd!
Hihi zo snel zat mijn moeder na mij ook weer met mijn zusje in de buik! En wij vinden het maar wat leuk dat we zo dicht op elkaar zitten- we zijn beste vriendinnen GEFELICITEERD!!!
Van harte gefeliciteerd! Wat prachtig dat jullie nu alweer zwanger zijn! Maar ik kan me je onzekerheden erg indenken. Wen anders zelf eerst is aan het idee, wacht de echo af, praat samen lekker, lekker genieten samen. EN dan pas aan familie en vrienden vertellen, want dan ben je zelf namelijk aan het idee gewend en doen vervelende opmerkingen je misschien ook wat minder zeer. Hoop dat het echte genieten snel mag beginnen voor jullie!
lieve steef het was even schrikken maar het is ook geweldig! je hebt idd nog even om te wennen.. en wat andere zeggen moet je je niks van aan trekken hoor! je zal zien dat jullie er strax echt mega gelukkig mee zijn.. ben heel benieuwd naar de echo! enneh.. we gaan dit keer gewoon samen zwangere hoor.. al is t maar een maandje ofzo haha en je weet het, mijn steun heb je! als je oppas nodig hebt of hulp met iets ofzo kan je me altijd vragen, maar dat weet je wel dikke knuffel van suikertante van 1 mooie spruit en binnenkort van 2 spruitjes
Meid, tjonge! In iets meer dan 2 jaar, 2 kindjes. dat is niet ff zomaar wat! sterkte ermee om dit een plekje te geven en ervan te genieten! Mijn moeder was 3 maanden na de geboorte van haar 2e zwanger van de 3e. Is echt goed gekomen (en wat een leuke site van Esmee zeg!)
Bedankt voor alle lieve reacties! Vandaag tegen ouders en broer en zus verteld en die schrokken maar reageerden wel heel leuk. Nu is het wat echter en kunnen we gaan genieten! (nou ja, eerst de eerste echo even afwachten )
allereerst van harte gefeliciteerd meid!!!!probeer ervan te genieten en laat andere mensen maar praten wat wij allemaal te horen hebben gekregen nadat we vertelde dat we een 4de gaan krijgenzal je de details besparen,maar was er echt even mee aan vorige week:x:x:xvooral omdat we zelf zo blij zijn als jullie er blij mee zijn dan kan de rest toh gestolen worden?? xxx
Heey! WAUW! Ik zie het toch echt goed! Super zeg! Dat zal wel even schrikken zijn geweest voor jullie zeg, maar ik weet zeker dat jullie het aankunnen!
Meid van harte gefeliciteerd met jullie 2e zwangerschap ! Het zal vast even wennen zijn maar het komt vast allemaal goed !
Gisteren tegen ouders en broer en zus verteld. Die reageerden helemaal enthousiast! Dus nu hebben we dat gehad en is het allemaal wat 'echter'. Nu kunnen we gaan genieten!