Hoe gaat het met jullie goede voornemens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kellly, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    We zitten alweer bijna 2 weken in het nieuwe jaar.
    Hoe gaat het met de goede voornemens?
    Houden jullie het nog vol of hebben jullie al opgegeven?
    Ik ben wel eens benieuwd

Ik ben nog steeds trouw aan mijn dieet bezig, moet wel zeggen dat ik inmiddels om ben naar SB dieet ipv ckal tellen.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ik ben er nog mee bezig...

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Uhm voornemens???? :) ga eerst nog een weekje op vakantie en dan ga ik echt echt beginnen met lijnen. Pfff is echt nodig!!! Hopelijk dat ik de volgende keer dus kan zeggen: uitstekend!!! ;)

Succe jullie en super dat je het vol kan houden! :D

4. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    uhm als de sale afgelopen is ga ik er mee beginnen.. Met sparen en voorlopig echt niks meer kopen. Wie tips heeft graag!!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heel goed. ik had geen goede voornemens hahaha

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb het hele jaar door goede voornemens :D niet specifiek rond de jaarwisseling ;)
    Maar ik moet dus echt nodig afvallen... ben een kilo of 8,9 te zwaar en mn kleding past me niet meer.... maar ja, deels zwangerschapskilo's dus wil eigenlijk geen nieuwe garderobe gaan kopen.

7. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Heel goed eigenlijk, ben inmiddels 5 kilo afgevallen en ben nog meer aan het genieten van de mensen die mij dierbaar zijn :D

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Heel goed! ben al anderhalve week van het roken af :) 1e 2 dagen heb ik het heel moeilijk gehad maar nu gaat het prima :) geen afkickverschijnselen meer en de drang naar een sigaret is weg nu :) voel me stukken beterder en nu zeg ik dat stoppen met roken echt niet moeilijk is, alleen de 1e 2 dagen wel. Heb het overigens wel zonder hulpmiddelen gedaan, eerst pleisters geplakt maar die zijn ook duur dus heb na dit doosje alle hulpmiddelen weg gedaan en ben zo gestopt! denk als je zo stopt makkelijker is dan met hulpmiddelen :) pleisters moet je ook weer afbouwen e.d. nou ja dan maar 2 dagen je zeer belabberd voelen maar dan is het ook over als je zo zonder hulpmiddelen stopt ;)

9. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ehm...welke goeie voornemens? :D

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Minder internetten...ehm, nee, daar moet ik nog even aan werken :D, minder snoepen en wat afvallen, ja, dat gaat best aardig.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ben sinds zaterdag allen maar water aan het drinken en 2 koppen thee per dag zonder suiker zoals altijd
    en veder weinig maar gezond eten en ben in 1 week tijd al 1,8 kilo kwijt :D en dat zonder sporten of extra beweging

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Minder internetten mislukt
    Minder shoppen vanmorgen mislukt
    Afvallen en meer bewegen Volop bezig en het gaat goed!

Tja, ben niet perfect en ga ik ook niet worden haha!

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

Heb nog niet 1 keer naar de sportschool kunnen gaan.:( Eerst een tijd lang last van mijn onderrug gehad, nu is dat aardig over maar nu ben ik geveld door de griep en loop als een gek te snotteren.
    Hopelijk kan ik volgende week echt weer!

14. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hey, toch 1 van de drie die goed gaat!!!
    Enne, minder internetten en shoppen pffff who cares???

Mijn goede voornemen was om mijn hyves-account op te zeggen en dat heb ik op 1 januari gelijk gedaan, nog geen minuut spijt van gehad....:D

Deel Deze Pagina