hoi! wie heeft toevallig dit programma gezien en wat vonden jullie van dat idee van die vrouw met die knuffelspeen? ik vond het wel een goed idee, alleen lijkt het me lastig als ze zich willen omdraaien in bed en hun speen "verliezen"
Ik vindt het een super idee! Van mij mag ze zeker weten winnen! Als het uitkomt ga ik het zeker weten aanschaffen(als het niet te duur is dan )
was een speen die op een knuffel vastzat (was er wel af te "klikken" ivm schoonmaken) zodat kindjes ze zelf vast kunnen houden. Ik vond het een superidee.
ja k zag er net een foto van op intenet dankje, is dat niet zwaar dat ze uit de mond vallen, vind die speendoekjes dan een stuk fijner!
Het gaat er vooral om dat de kindjes de speen in het bedje niet kwijt raken.. Ik denk dat dit idee wel op de markt komt ook al wint ze niet..
ik vind het een superidee! Het verhaal erachter greep me zo dat, toen ze doorging naar de finale, ik een traantje moest laten. Een idee uit haar hart, zo mooi!
ja maar...met zo een speendoekje eraan vinden ze de speen toch ook terug en is een stuk minder zwaar. Ik ken het verhaal erachter niet hoor, maar zelf zou ik zo een ding niet gaan kopen, maar nu ik die speendoekjes zie waar je ook de naam op kan laten zetten, ga ik er gelijk een bestellen, haha waar het ene idee al toe lijdt tot een ander idee Verder zie ik wel enig bezwaar aan die knuffels: het is zwaar, daardoor gaat de speen naar beneden hangen en drukt op het tandvlees (scheve tandjes komen door) kind kan zich niet omdraaien in bed want speen laat dan los, knuffel draait immers niet mee. Het idee is leuk maar volgens mij niet echt praktisch. Maar ach, de poeremetator is ook razend populair
het idee hierachter is dat het kindje rustig wordt door het knuffeltje, erdoor wordt getroost,kindje kan de armpjes er omheen slaan en het speentje dan in de mond doen. Haar zoontje lag vaak in het ziekenhuis en toen kwam ze op dit idee. Troostbeer met speen.
ik vondt het ook wel een goed idee ik heb de speen van youame aan de oor van een konijn knuffel vastgemaakt dat ging ook goed
is dat niet net zoiets als difrax al heeft? Ik heb het niet gezien hoor, maar als ik jullie hoor, lijkt het precies op zo'n speenpopje van difrax
Mij lijkt het niet echt praktisch, maar dan bekijk ik het alleen vanuit mijn eigen oogpunt, dus hoe Alyssa slaapt. Alyssa slaapt altijd op haar buik, en dan lijkt het me niet zo handig zo'n knuffel aan zo'n speen. Ik zou bang zijn dat ze geen lucht meer krijgt ofzo. Maar ik heb het wel gezien op tv, en die vrouw mag van mij ook winnen. Ik vind het op zich goed verzonnen, en ik geloof ook zeker dat haar zoontje er heel veel aan heeft gehad in het ziekenhuis.
het is denk ikook meer voor in bed, kan me inderdaad ook niet voorstellen dat een kind met zo'n knuffel in zijn mond door het huis loopt, die van difrax ken ik niet..
Ik vind het opzich een prima idee, ze mag van mij winnen, maar ik hou het gewoon op een luierdoek door de ring van de speen, die kunnen ze s'nachts dan prima terug vinden en het is goed uit te wassen.