het beste idee (knuffel+speen)

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoi!

wie heeft toevallig dit programma gezien en wat vonden jullie van dat idee van die vrouw met die knuffelspeen?

ik vond het wel een goed idee, alleen lijkt het me lastig als ze zich willen omdraaien in bed en hun speen "verliezen"

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zij mag van mij absoluut winnen!

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik vindt het een super idee!
    Van mij mag ze zeker weten winnen!
    Als het uitkomt ga ik het zeker weten aanschaffen(als het niet te duur is dan :p )

4. sim

sim Niet meer actief

ik vond het ook zo'n aangrijpend verhaal wat ze vertelde, ik hoop ook echt dat ze wint!

5. Niet meer actief

wat was het dan?

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    was een speen die op een knuffel vastzat (was er wel af te "klikken" ivm schoonmaken) zodat kindjes ze zelf vast kunnen houden.
    Ik vond het een superidee.

7. Niet meer actief

ja k zag er net een foto van op intenet dankje, is dat niet zwaar dat ze uit de mond vallen, vind die speendoekjes dan een stuk fijner!

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Het gaat er vooral om dat de kindjes de speen in het bedje niet kwijt raken..

Ik denk dat dit idee wel op de markt komt ook al wint ze niet..

9. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik vind het een superidee! Het verhaal erachter greep me zo dat, toen ze doorging naar de finale, ik een traantje moest laten. Een idee uit haar hart, zo mooi!

10. Niet meer actief

ja maar...met zo een speendoekje eraan vinden ze de speen toch ook terug en is een stuk minder zwaar.

Ik ken het verhaal erachter niet hoor, maar zelf zou ik zo een ding niet gaan kopen, maar nu ik die speendoekjes zie waar je ook de naam op kan laten zetten, ga ik er gelijk een bestellen, haha waar het ene idee al toe lijdt tot een ander idee :D

Verder zie ik wel enig bezwaar aan die knuffels: het is zwaar, daardoor gaat de speen naar beneden hangen en drukt op het tandvlees (scheve tandjes komen door)
    kind kan zich niet omdraaien in bed want speen laat dan los, knuffel draait immers niet mee.
    Het idee is leuk maar volgens mij niet echt praktisch.

Maar ach, de poeremetator is ook razend populair :D

11. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    het idee hierachter is dat het kindje rustig wordt door het knuffeltje, erdoor wordt getroost,kindje kan de armpjes er omheen slaan en het speentje dan in de mond doen. Haar zoontje lag vaak in het ziekenhuis en toen kwam ze op dit idee. Troostbeer met speen.

12. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Ik vond het ook een super idee.
    Van mij mag ze ook winnen, super in ieder geval dat ze al door is.

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik vondt het ook wel een goed idee

ik heb de speen van youame aan de oor van een konijn knuffel vastgemaakt dat ging ook goed

14. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    hey.......... pstttttt..... waar vind je die? :oops: :) :-$

15. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Het verhaal dat erachter zit vond ik aangrijpend,
    alleen al daarom mag ze van mij winnen!

16. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    is dat niet net zoiets als difrax al heeft?
    Ik heb het niet gezien hoor, maar als ik jullie hoor, lijkt het precies op zo'n speenpopje van difrax

17. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Mij lijkt het niet echt praktisch, maar dan bekijk ik het alleen vanuit mijn eigen oogpunt, dus hoe Alyssa slaapt. Alyssa slaapt altijd op haar buik, en dan lijkt het me niet zo handig zo'n knuffel aan zo'n speen. Ik zou bang zijn dat ze geen lucht meer krijgt ofzo.
    Maar ik heb het wel gezien op tv, en die vrouw mag van mij ook winnen. Ik vind het op zich goed verzonnen, en ik geloof ook zeker dat haar zoontje er heel veel aan heeft gehad in het ziekenhuis.

18. sim

sim Niet meer actief

het is denk ikook meer voor in bed, kan me inderdaad ook niet voorstellen dat een kind met zo'n knuffel in zijn mond door het huis loopt,

die van difrax ken ik niet..

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zie er totaal geen extra aanvulling aan eerlijk gezegt... :(

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik vind het opzich een prima idee, ze mag van mij winnen, maar ik hou het gewoon op een luierdoek door de ring van de speen, die kunnen ze s'nachts dan prima terug vinden en het is goed uit te wassen.

Deel Deze Pagina