het beste idee (knuffel+speen)

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Mwah, inderdaad een ontzettend zielig verhaal, maar er zijn dus wel tig betere uitvindingen die van mij mogen winnen.
    Ik laat iemand niet op grond van medelijden winnen. (Ik ben dan ook geen jury maar ik zou mn gevoel in ieder niet laten beinvloeden).

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik vind het idee wel goed.
    Maar het is eigenlijk meer het verhaal dat me aangrijpt als dat ik het echt een super idee vind.

3. Niet meer actief

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb de programma net gezien op het net en ik vind het ook een heel goed goed idee. van mij mag ze ook winnen!

5. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Van mij mag ze winnen!
    Goed idee :).

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Het verhaal is inderdaad aangrijpend. Het product ziet er ook leuk uit. Maar of het nou praktisch is...? Ik denk zelf van niet.

Ik zou het dan ook niet kopen voor mijn zoontje. Hij slaapt dan wel met een speentje, maar niet met een knuffel.
    En als ik hem met een knuffeltje zou laten slapen is hij ouder dan dat hij nu is. En dan is het juist de bedoeling dat ik het speentje af ga bouwen bij hem. Daarnaast zijn er wel leukere knuffeltjes, vind ik.

Ik zou niet iemand laten winnen alleen maar omdat diegene een aangrijpend verhaal heeft. Ik stem liever op iemand die in mijn ogen daadwerkelijk het beste idee van Nederland heeft.

7. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik deed altijd en nog bij het speentje van Sam,zo'n knuffel popje met het mutsje aan de speen knopen. En nu verliest ze hem minder ik vindt het fijner dan een speendoekje. En kan ze hem zelf makkelijker vinden. Hij valt nu ook niet meer op de grond.

Maar idd het verhaal was een tranen trekker.

8. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Als mensen willen zien hoe het er uit ziet op de site van het beste idee en dan bij fotoalbum kun je alle ideeen zien van de laatste aflevering.

Gr Ivana

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vind het ook een superidee, alleen voor Joris zou het niks zijn! Hij slaapt op zijn buik en draait om de zoveel tijd met zijn hoofd naar links of naar rechts en als hij dan al zijn speen kwijtraakt wat wel es gebeurt huilt hij gelijk, dus met dat knuffeltje zou hij de speen aldoor kwijt zijn! Ik denk dat het idee alleen echt nuttig is voor hele kleine baby's.

10. sim

sim Niet meer actief

zo slaapt ons ventje ook, ik denk ook dat het een goed idee is voor hele kleine kinderen, die ook nog niet zo goed de speen zelf vasthouden..

ondanks het aangrijpende verhaal vind ik het sowieso een goed idee..

11. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
  12. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    vind het echt een heel goed idee maat denk dat ieder kind zich hecht aan een zelfgekozen knuffel en denk niet dat je dit kunt opdringen aan een kleintje.

13. Niet meer actief

klopt wel talia, ons manneke had vier knuffels in bedje en koos uiteindelijk er eentje uit als vaste knuffel, weet niet of ik nou vier speenknuffels zou gaan kopen (gewone knuffels zijn toch wat goedkoper, 1 euro van de kermis hihi)

Deel Deze Pagina