Hallo, Ik heb zo'n pijn in mijn maag, ik krijg zelfs kippevel. Ik voel gewoon echt pijn. Ik kan ook niks eten. Iemand tips? wat ik hier tegen kan doen?
warme melk wil nog wel eens helpen geen zure drankjes en fruit enzo drinken en eten.... klinkt gek maar soms helpt het ook om wat te eten...ff cracker oid of droge boterham... en als dat niet helpt en je hebt er steeds last van zou ik lekker naar de huisarts gaan die kan die iets voorschrijven beterschap!
Nee ik voel daar niets! Ik zit met enorme kippevel. Ik heb dit eens eerder gehad. Toen zij de ha dat ik veel water moest drinken, hij had het vermoeden dat het een lichte voedsel vergiftiging was.
Nou hopelijk is het te verhelpen met warme melk en is het geen voedselvergiftiging... Succes/sterkte ermee! Hopelijk ben je er snel vanaf!
Dames bedankt voor jullie advies. Ik heb vandaag ooklast gehad en heel moe ben ik. Ik heb eigenlijk alleen paracetamol ingenomen en heb over de hele dag 1 boterham op. Ik durf niet te eten. Ik kreeg juist het advies( van een lid hier) om geen warme melk te drinken, geen melk producten. Ik ben nu aan de thee dus dat is wel lekker.