Mijn schatje en ik zijn vandaag drie jaar samen en hij kwam net naar huis met een megagrote doos bonbon's de lieverd! Yummie
Poe, dan krijg jij het zwaar als je borstvoeding gaat geven! Dan ben je gedwongen op een mega chocalade dieet te blijven!
Nou mijn zucht naar melkchocolade met hazelnoot heeft al wat opgeleverd, neem ik net een stukje, zit er een erg hard stukje hazalnoot in en krak zegt mijn kies, door de helft gebroken, ik balen, nu zit er een heel scherp uitsteeksel aan en schuurt steeds langs mijn tong, morgen maar gelijk de tandarts bellen, heb ik weer, voortaan maar aleen nog maar melkchocolade eten.
hahaha god straft meteen de overload choco ik ben ook officieel CHOCO verslaafd.. voornamelijk puur... hmmmmmm
onbewust wist ik dat ik eet me vanaf dat ik zwanger ben, helemaal suf aan chocolade Als ik geen blij kind krijg weet ik het niet meer
:O Super! Mijn vriendin begint moord en brand te schreeuwen zodra de voorraad chocoladeboter onder de 5 kuipjes zakt dus dat zit wel snor Oh ze was me al voor