Net de 1e aflevering gezien van Good Christian Bitches op Net5 om 20.30 uur en 21.30 uur, van dezelfde makers als Sex and the City! Echt erg leuk! Het gaat over een vrouw die in High School echt de bitch van de school was en jaren weggeweest is uit haar stad. Nu haar man is overleden komt ze berooid terug en de oude klasgenoten zijn niet blij.... Wie heeft ook gekeken?
Heerlijk deze serie! moest echt lachen om sommige scene's, heerlijk, zoals het al zegt, bitchy en toch met een knipoog. Is deze ook van de makers als desperate housewifes? Volgende week weer kijken, of opnemen?!
Ik ken het niet maar moest ook even denken aan iets christelijks ivm de titel. Alleen zouden die bitches er dan weer niet echt in passen.
Jammer dat er geen tweede seizoen komt.. Daarom ben ik het ook maar niet meer verder gaan kijken Vind het dan altijd zo stom als er geen vervolg inzit.
Dat is bij zoveel series!! Geef ff een paar voorbeelden The Event Terra Nova Flash Back Echt jammer vind ik dat, ik ben ook aan het kijken alleen ben ik al bij aflevering 8 ofzo
En is er ook een reden voor dat er geen vervolg komt? (komt zeker dat het niet christelijk genoeg in de USA was, zeker?) Dit ga je niet menen, dan mag het slot wel super sterk zijn, verdorie, net als met The Forgotten, goede serie, is zelfs een seizoen 2 van, alleen niet in NL te zien en is ook niet verder gegaan, he bah, dat wilde ik net niet weten meiden dat er geen vervolg komt,,,,