Het beste voor je kind

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door einad, 11 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaanbanaan

Sjaanbanaan Actief lid

2 jan 2017
    423
    26
    28
    Jeej lekker gezellig samen christelijke liederen zingen.;)
    Doe mij maar lekker met de (letterlijke) stroom mee de tv aan.

2. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ik vind het allemaal reuze meevallen. Ook dat christelijke gezin. Het kan je ding niet zijn, maar ik zie ouders die hun kinderen met heel veel liefde opvoeden. En het geloof heeft daar voor hen een grote rol in. Prima toch? Ik zie ze nergens dogmatisch, veroordelend of bekrompen zijn. Dat is wat ik problematisch zou vinden. Maar in dit geval kan ik hooguit denken: not my cup of tea.

3. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Wij zingen ook wel eens christelijke liederen... Van bands als Skillet en P.O.D ;)

Die nagellak vond ik best erg. Dat kindje sabbelt nog op haar voetjes. En waarom zag ze eruit als een paasei? (Ik vind die strikken zo lelijk, maar ja, smaken verschillen)

4. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik ook. Het gaat ver voor mijn doen, maar ik vond het wel mooi dat die moeder aangaf dat ze zich er wel van bewust waren dat ze niet met de gangbare stroom mee gaan, en daar van sterker worden. Iets wat in mijn ogen meer zelfvertrouwen oplevert dan nagellak in ieder geval ;)

5. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Helemaal mee eens!

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Mijn god ik kijk nu voor het eerst. Maar waar kijk ik naar? De een de zit ergens midden in het bos.... De andere is compleet de weg kwijt een brood trommel naast het bed sta gewoon op en zorg voor je kind!!!!

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik vind het gewoon erg als je je geloof zo door de strot douwt bij je kinderen.

8. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik snap het niet meer. Heeft dat bos gezin nou 1 of 2 kinderen? Je ziet af en toe 2 kinderen lopen maar ze hebben het alleen over Lelie. Vervolgens zegt die man dat zijn moeder begaan is en wilt weten hoe het met de kinderen gaat.. Ben ff de draad kwijt😂

9. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Dat christelijke gezin van deze aflevering vond ik echt een leuk gezin, vooral dat ze iedere avond een compliment aan elkaar geven en dat die vader met zijn oudste dochter over relaties praatte. Wat ik ook leuk vond om te zien is dat ze niet naar een christelijke school gingen, dus ook in aanraking kwamen met anders denkende.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Lekker spontaan.
    En dat belletje 😱

11. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.922
    5.179
    113
    Broodtrommel naast je bed? Complimentenrondje? Waaar gaat het heen

12. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Los van al dat biddem vind ik het een heel liefdevol en rustig gezin.

En die rust!!
    Bij ons loopt de meute echt niet zo rustig naar de tafel als ik met een belletje kom rinkelen. :D

13. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Dat feestje heeft nog meer gekost dan een heel jaar huur zo te zien

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja klopt vind ik ook.

15. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    ;)
    En die jongen had nog steeds geen 'kinder'feest.

16. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Ik geloof echt niet dat al die gezinnen zo leven trouwens. Die nagels lakken had ze zo te zien nooit eerder gegaan. Ook dat kindje dat ze aardappels liet snijden leek dat voor het eerst te doen.

Ook viel me op dat die oudste dochter van het gelovige gezin bij iedere activiteit steeds moest lachen. Alsof ze echt een beetje alles spelen/in scène zetten.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Jawel, want zijn moeder loopt erbij in een tule rokje, een roze op het feest, en bij het nagels lakken was het een blauwe....

Weet niet wat ze denkt te zijn: barbie, een fee of een ballerina...In elk geval kan ze zó naar een verkleedfeestje.

18. Sjaanbanaan

Sjaanbanaan Actief lid

2 jan 2017
    423
    26
    28
    Is dit ook al door jullie hoofd gegaan?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      44,4 KB
      Weergaven:
      343
  19. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.277
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik denk ook echt dat dit het geval is, dat bepaalde zaken erg in scene zijn gezet / aangedikt.

20. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ik vind het dus wel meevallen met dat door de strot douwen. Elke ouder voedt zijn/haar kinderen op met die dingen die je belangrijk vindt om mee te geven in het leven. Zij vinden gewoon iets anders belangrijk om mee te geven dan jij (maak ik uit je post op).
    Maar ik heb moeder ook horen zeggen 'wij hopen dat ze in hun eigen leven ook voor God kiezen', niet 'onze kinderen moeten van ons in God geloven'.

Deel Deze Pagina