Het beste voor je kind

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door einad, 11 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Getver ik vind het ook niks. En dat zweverige gezin is ook heel wazig..

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Miss appletree...ik zou als ik jou was deze keer maar overslaan...

3. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    De afstandsbediening ligt te ver weg, dan maar ogen dicht. 🙈😬

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Mijn dochter is echt het tegenovergestelde...die kan nog geen vliegje doodmaken...

Elke worm wordt van de stoep gepakt en in de modder gezet...

En het liefst eet ze geen vlees...want dat is echt zielig. :cool:

5. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Die jagers kinderen zijn in ieder geval nog wel oprecht geïnteresseerd, die Tristan wilde volgens mij alleen maar weten of er nog wat te n**ken viel in dat puberhuis en Sofie wil liever paardrijden met Ariane grande. ;)

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Word het nog erger dan......? 🙊😐

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik denk het wel. Ze gaan nog een slachthuis in.

En die van die zweverige moeder hebben er niks mee. Het boeit ze niks.

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ben wat later ingeschakeld, maar heb alweer genoeg dieren voor de rest van de maand gezien denk ik

9. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Toch kan ik dat jachtgezin wel waarderen. Ik zou het zelf nooit kunnen of willen, maar ik vind het wel tof dat die kinderen zo dicht bij de natuur opgroeien. Dat ze gewoon leren hoe het in elkaar zit en niet met zijden handschoentjes aangepakt worden. Mijn zoontje weet heus dat het stuk kip op zijn bord van een ooit levende kip kwam, maar de rest leren we onze kinderen nooit. Waarom eigenlijk niet? Ik geloof niet dat tere kinderzieltjes daar niet tegen zouden kunnen, het getuigt wel van respect dat je dieren niet gewoon klakkeloos consumeert (en al zeker geen plofkip!), maar dat je leert te waarderen waar je eten vandaan komt en hoe dieren leven/geleefd hebben.

10. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    inderdaad :D:D:D

Ik vind het heel knap dat ze een 16jarige knul zover kreeg dat hij een ´kaart over zijn vorige leven´ wilde knutselen. Zijn gezicht sprak boekdelen.

Het derde gezin wijkt op zich niet zoveel af van veel gezinnen waar kinderen op hoger niveau bezig zijn met hun sport. Zoon van onze vrienden danst op Europees niveau [9jaar] en traint ook 4 dagen per week hier in Brabant, en op zaterdag in Amsterdam. Die jongen leeft en ademt dans.

Die 'jagers' leren hun kinderen wel het volledig natuurlijke proces van 'circle of life': varken gefokt, zelf verzorgd, vervolgens wordt ie geslacht en zo maak je ham en worsten. Veel boerenkinderen groeien ook hiermee op, alleen dan zonder die geweren.

11. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Die kinderen, hahahaha, ik moet er zo om lachen. Hij vindt het gewoon heel normaal voelen. Zij was moe. Mijn god, die kinderen hebben er zo geen zin in.

12. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    helemaal mee eens.
    Ik heb zelf als kind genoeg kippen geslacht zien worden op de boerderij, dus word hier niet warm of koud van. Die kippendijen en hammen in de winkel groeien niet aan de bomen :D

13. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.576
    635
    113
    Ik vond het echt erg voor de kinderen vd zweefdame. Dat ze zo leven en er zo mee op tv komen.... wat als ze er enorm mee gepest worden. En ik had nou niet bepaald de indruk dat ze ook maar iets ermee hadden zelf...

14. DearDeer

DearDeer Bekend lid

10 nov 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik ben het met je eens!
    Het past miet bij mij, maar sta er wel achter

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Ja, hier ben ik het wel mee eens.
    Net als die natuurmensen vorige week. Ook niet mijn ding, maar vond het wel wat hebben!

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind het juist heel goed om een kind te laten zien dat niet alles vanzelf gebeurd. Om een dier te eten moet je hem vermoorden en slachten.

En zolang je dat met respect doet sta ik daar volledig achter

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat met die duif... ik heb er dikke twijfels bij. Dat beest vliegt kneiterhard. Ze pakt der dubbelloops jachtgeweer, zet hem 1 sec voor der oog en schiet op 150 meter een duif van 35 cm uit de lucht met een dubbelloops (hagel)jachtgeweer tussen de bomen door. Mocht het zo zijn dan is het wel ontzetend knap maar ik betwijfel het.

18. Oedy

Oedy Actief lid

22 aug 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    Dit inderdaad! En ik eet zelf geen vlees;)
    Ik vindt de mensen die een voorverpakt stukje vlees kopen in de supermarkt erger dan deze mensen die zelf voor hun stukje vlees zorgen.....

19. tuc

tuc Niet meer actief

dat spirituele staat sowieso mijlenver van mij af, maar zoals die moeder alles uitlegde kreeg ik het idee dat die kinderen het nog nooit gehoord hadden, dat kan toch bijna niet als dat de levenstijl van die moeder is?

20. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.504
    12.053
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nou dat idee kreeg ik ook. Terwijl het helemaal geen heel extreme comunity is. Vooral heel zelfvoorzienend, wel een beetje zwevend en soms ver gezocht. Lauren heeft er een keer een aflevering over gemaakt. Maar volgensmij wist die vrouw het ook allemaal maar zozo 🤣

Deel Deze Pagina