Het beste voor je kind

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door einad, 11 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    Yes, vanavond een leuke aflevering! Ik zag in het voorstukje Green Evelien voorbij komen. Ik volg haar blog al sinds 2013.
    ze hebben heel weinig spullen nodig en gebruiken weinig energie.
    Ze is erg inspirerend, al zal ik het zelf nooit zo extreem toepassen als zij doet.
    http://www.greenevelien.com/blog/

2. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Dat viel mij ook op! En die uitelkaar geplukte duif die ze hadden gevonden...te toevallig hoor. Camera stond al in de juiste hoek opgesteld.
    Ik vind het sensatietv. Veel lijkt in scene gezet of zo geknipt en geplakt dat de extreme te zien zijn. Kortom, ik kijk niet meer. Ik krijg ook echt medelij met een aantal kinderen....

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ah nee joh, dat schot was voor de show haha. Mijn man zei het gelijk al 😂😂

4. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Robot-kleinkinderen. Right......

5. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Waarom kijk ik dit ;)

Bij de eerste aflevering heb ik mij scheel geërgerd aan Carmen en nu denk ik er opnieuw aan om weg te zappen. Robot-kleinkinderen? Really?

En die moeder met die honden... nou, ik snap er niks van

6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Dat robot-gezin vind ik raar..
    Van de andere twee gezinnen vind ik het wel leuk hun levensstijl te zien.

7. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.497
    2.948
    113
    Die robot familie....echt....dit kan toch niet serieus zijn.

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.922
    5.179
    113
    Volgens mij vind die vader het hele robot en filmpjes gedoe leuker dan het kind het vindt.

9. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik denk dat Yuziana een hoop views erbij gaat krijgen :D

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dat robot gezin vind ik echt raar.
    Dat ecologische gezin vind ik aan de ene kant wel leuk, en mooi dat ze zo bewust willen leven. Maar op sommige dingen ook weer overdreven.

11. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Dat kabouterbos is wel geweldig om zo in je tuin te hebben.
    Maar daarmee is alles gezegd 😂

12. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Mijn dochter zou dat hondengezin echt geweldig vinden! Ze is erg intuïtief en bezig met spiegels, en wil later hondentrainster worden, dus die zou zich daar helemaal op haar plek voelen. Plus, puppy's! :D

Dat eco-gezin vond ik zelf echt 3 keer niks. Allemaal prima om miliebewust te zijn, maar los van het feit dat ik ze nogal vond doorslaan vond ik ze vooral erg negatief ten opzichte van de rest van de maatschappij en een superieure houding hebben.
    Niet al het speelgoed is plastic zooi wat na een keer spelen kapot gaat, niet iedereen in de maatschappij heeft last van burn-outs. Er is altijd een middenweg.
    Daarnaast is het gewoon een gemiste kans dat haar blog niet 'ecolien' heet ;)

13. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Het eco-gezin kwam ook gewoon bij de bekende Zweedse meubelgrootgrutter. 🙄

14. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Dat ECO gezin daar heb ik respect voor. Ze zijn echt bewust bezig met de kinderen en weten goed wat ze hun kinderen willen meegeven.SUPER

15. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Robotgezin, vreemde mensen..
    Schoonzoon/dochter wordt naar verwachting een robot..
    En het dan ook nog vergelijken met Hoe men vroeger dacht over relaties tussen blank en donker?
    Ja vast..
    Ecogezin, kan ik wel respect voor opbrengen.
    Al gaat het hier en daar voor mij wel te ver.
    Hondengezin, ook niet mijn ding.
    Maar ik zie honden ook als dieren...

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Zojuist de aflevering gekeken en ik moet zeggen dat ook ik eigenlijk wel respect heb voor het Eco gezin. Ik zou totaal niet zo willen leven en denk over sommige uitspraken heel anders dan hun doen maar ze kunnen wel goed onderbouwen waarom zo voor deze levensstijl gaan en ik vind dat de kinderen er heel gezond en vooral ook vrolijk uit zien dus waarom niet? Ik vind het bewust zijn van hoe je leeft eigenlijk helemaal niet zo gek. En dat kabouterbos vind ik echt geweldig :D Heerlijk als je dat in je achtertuin kan hebben.

Dan het robot gezin. Tja, wat zal ik zeggen? Ik zeg maar zo ik zeg maar niets? :D

17. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.298
    25.761
    113
    Wauw, het wordt steeds gekker...
    Ouders die voor zich zien dat hun kind wel met een robot thuis zal komen, want vroeger ging blank en zwart ook niet samen en nu wel. :( Ten eerste wat een bezopen vergelijking en ten tweede vergeten deze mensen op zijn minst hoe menselijke emoties werken, en seks (of maken ze daar een speciale robot voor :D)
    Het eco gezin vind ik ook erg ver doorslaan. En dan zegt die man nog: stilstand is achteruitgang. Nou, ik vind dat ze behoorlijk stilstaan. (Wasbaar maandverband :$ no freaking way, haha.) En verder er ook een dubbele moraal op na houden. Geen apparatuur in huis, maar wel een computer om een blog bij te houden. Dus de hele wereld moet weten hoe fantastisch zij zijn, maar zelf houden ze de 'wereld' ver buiten hun huis.
    Tja, en die honden daar heb ik gewoon niks mee.

18. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @Adje
    Jij zegt wat ik denk haha! Alles moet draaien om het ecologische gebeuren, kids mogen geen tv, iPad, etc, maar wel een blog bijhouden inderdaad. Daarbij kunnen mensen ook nog doneren via haar blog ;)

Vond deze gezinnen allemaal niks. Zou mijn keus absoluut niet zijn, maar gelukkig leven we in een vrij land :)

19. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Kijken jullie online terug? Want via RTL xl via kpn kan ik geen 1 aflevering vinden.

20. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.651
    22.089
    113
    Dat doneren is ook nog maar pas op haar blog. Sinds ze met haar werk als lerares is gestopt. En ergens wel logisch want dat is nu in feite haar betaalde baan.

Overigens vind ik geen tv en wel pc niet zo vreemd. Het is maar net welke afwegingen maakt. Voor zover ik weet (dat zag ik bij een ander prograprogramma waar ze kwam) gebruikt ze die pc ook oontzettend weinig, modemstekker zit er amper in.

Zo te zien hebben de kinderen nu wel eindelijk een eigen bed.

Vind het persoonlijk wel inspirerend hoe ze leven al gaat het mij op veel vlakken nogal ver.

Deel Deze Pagina