Ik vind dat schaap (in wolfskleren) vooral heel dominant. Zoonlief hoeft lekker niet zelf na te denken.
😮 als je dik wordt, ben je een loser! Echt, je geeft hem veel zelfvertrouwen. Nu heeft hij een gezond gewicht. Maar het gaat toch om lekker in je vel zitten? Hoe strak dat in het vel ook is? Ik vind de insteek "gezond" heel wat anders dan "dik=loser"
Ik ben afgehaakt. Irritatie tot den top! Sorry maar je kind meeslepen naar een of ander duur restaurant continu. Bah. Je kind moet een kind zijn!!
Dat spirituele gezin vind ik ook echt bizar hoor, heeft meer weg van een sekte als je het mij vraagt. Vandaag lekker op zoek naar de boselfjes wtf
Jij bent een loser, want jij bent dik dat leer je je kind toch niet. Ik vind het echt een slechte moeder bah. De andere twee zijn wel leuk, en wat kan die moeder van 6 kinderen toch rustig praten, heerlijk.
Volgens mij heeft ze zelf gewoon geen zelfvertrouwen. Ze doet wel alsof ze zo geweldig is, maar waarom zou je je anders zo druk maken over wat anderen zullen vinden? Vind dat kind echt zielig. Ze zit zo op z'n lip dat hij amper ruimte heeft om lekker zichzelf te zijn.
Ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil heeft ze ooit in haar strak getrokken kop erover nagedacht om te vragen wat haar kind zelf wil. Jezus mina zeg zet m lekker bij monkey town of op een pannenkoeken boot
Ik heb een bakje nodig geloof ik... Heb nu maar een klein stukje gekeken, maar jakkes!! Vind dat spirituele gezin dan nog het meest normaal.
"Mijn zoon van 4 wil profvoetballer worden, dat is zijn droom en ik ga er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen voor hem." Dames, mijn dochter van 4 wil prinses worden, dat is haar droom....... waar moet ik beginnen om dat voor elkaar te krijgen?. 😂😂
Ik kan er niet over uit gewoon dat mannetje heeft gewoon echt geen keuze. Ik zie ook helemaal geen blij jongetje sterker nog ik heb m niet eens horen praten. Hij moet constant verwachtingen van zijn moeder waar maken. Hij kan helemaal geen kind zijn want zijn moeder is geslaagd in haar opvoeding als zij een goede prof voetballer op de wereld heeft gezet.
En die voetbalmoeder heeft even haar eigen tv show, alles vind ik nep aan haar. Zelfs hoe ze tegen die ober praatte in dat restaurant