Het beste voor je kind

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door einad, 11 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    ps verwaarlozing is ook een vorm van kindermishandeling, ook emotionele verwaarlozing. deze moeder is enkel bezig met zichzelf en ziet het kind als verlengstuk van zichzelf die moet waarmaken waarin zij zelf gefaald heeft..

2. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Ach ja, je hebt gelijk.
    Maar lees dat ze nog steeds in Ierland wonen.

3. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Net de aflevering van vanavond gekeken, wat heb een saai gezin hahaha

4. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ik gelukkig ook.:D

5. jupke

jupke Niet meer actief

Mijn dochter van 3 wordt later graag kikker. Die van het filmpje.

Iemand tips hoe dat te regelen? 🙈

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Groen verven is een begin:p

7. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dus ze vind haar kind wel oud genoeg om de keukenkastjes of de wc te poetsen, maar niet oud genoeg om vragen van de raad van kinderbescherming te beantwoorden zonder toezicht.... ;)

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #168 RoIn, 28 feb 2017
    Laatst bewerkt: 28 feb 2017
    Ik kijk nu net een kwartiertje terug..

Die rare moeder: voormalig miss, die faalt in niets..nou wat een karikatuur van zichzelf en dat arme kind! Ik wil niet dat mijn kind later op mijn zak teert en even later: ik kan een luxe leven leiden, dat maken mijn ouders mogelijk voor mij....:$

Dan die malle natuurwezens...nou hou ik echt van de natuur. Ik zal nooit wat weggooien buiten of iets slopen maar dit gaat me tever, met de aura reinigen.:(

9. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Volgens mij was de droom van die Carmen voetbalvrouw worden, dat is niet gelukt dus nu hoopt ze voetbalmoeder te worden. Heb echt medelijden met haar zoontje.

10. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Ze runnen 3 dagen in de week een buitenschoolse opvang waar het hele gezin in mee doet. Vind het echt prachtig om te zien hoe betrokken het gezin is en echt heel jammer dat iedereen die niet hetzelfde denkt het meteen de grond in boort.

Mijn keuze zal het ook niet zijn maar ik vind het echt prachtig om dat gezin te zien functioneren iedereen wordt overal bij betrokken. Ouders met 1 verwend krijsend kind in de supermarkt wordt tegenwoordig normaal gevonden maar een moeder met 6 meewerkende kinderen is dan gek? Ik vind het geweldig.:)

11. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik denk (HOOP) dat het grootste deel nep en geacteerd wordt. 1 van de moeders van vanavond is blijkbaar een actrice (van Spangas).

12. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik ben niet voor thuisscholing omdat ik vind dat de hele sociale emotionele ontwikkeling dan niet optimaal kan ontwikkelen.
    Bij de naschoolse opvang moesten de kinderen veelal helpen en kregen dus ook niet de gelegenheid om samen te spelen met andere kinderen en leeftijdsgenoten...
    En dat is toch anders dan met broertjes en zusjes..
    Dat was het zelfde bij dat spirituele gezin, ik had niet het idee dat dat jongetje veel met leeftijdsgenoten in aanraking kwam.
    Had bij dat gezin het idee dat moeder heel erg de boel bepaalde daar in huis en dat vader er maar in meeging...
    Zag heel veel liefde bij die voormalige miss voor haar zoontje, maar ziet haar kind vooral als accessoire en wil voor hem zijn hele leven uitstippelen met alleen haar eigen belang in het vooruitzicht... Dat luxe leventje moet wel betaald kunnen blijven worden...
    Heb wel de hele aflevering vol verbazing zitten kijken...

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ben nu al in shock gewoon.....wat erg weer

14. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik vind die natuurmensen tot nu toe best wat hebben, ik heb familieleden die ook zelfvoorzienend leven, ik ontspan 200% als ik daar ben.
    Alleen voeden zij hun kinderen niet afwijkend op. Ben benieuwd naar deze mensen..

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als je jezelf toch zo Kim K. vindt, doe dan fatsoenlijke make up op en poeder je glimhoofd af.
    Daar stoor ik mij dan weer aan.

En het laaaaangzaaame gepraat van die natuurmoeder.

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.922
    5.179
    113
    Ik vind het tot nu toe, gelukkig, al 10x minder erg dan de vorige aflevering

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh jasses wat een sekte gevoel bij die gelovige.
    Nu heb ik daar sowieso helemaal niks mee.
    Ik brand met liefde in de hel als zij in de hemel zou zitten. Doei 🙋🏻

18. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Wauw oke je dochter van 3 alleen door het bos laten lopen naar een vriendinnetje toe? Of heb ik dit verkeerd begrepen?

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja dat vond ik ook apart. Ik zou echt bang zijn dat er iets gebeurd of dat er iemand mijn kind meeneemt.

20. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Daar sta ik ook van te kijken!
    Vind dat zelfs nogal onverantwoord

Deel Deze Pagina