WEER zo'n vreselijk verhaal. Waar je om kan huilen. God wat heeft dat arme kindje door moeten maken!! Als ik denk aan mijn eigen kleine, en de fases die we net voorbij zijn, zoals de verlatingsangst fase Het arme kindje heeft gewoon liefde nodig En alle warme dagen die zijn geweest, alle koude dagen....lichamelijk zeer groot ongemak, maar geestelijk nog veel erger. Wat zit de mensheid toch wreed in elkaar zeg. Française verwaarloost baby maandenlang in kofferbak - AD.nl
Ben er heel de middag al kotsmisselijk van... Wat moet dat arme meisje eruit zien... Ik zeg: eenzame opsluiting voor dat monster!!! Halvegarense gek dat ze is! Baby found alive in car boot at French garage was 'hidden by mother for TWO YEARS' as Portuguese couple face ten years in jail for 'neglect' | Mail Online
Hoe kun je je eigen kind dat aandoen? Klinkt raar misschien, maar ergens hoop ik dat de vader er echt niets van wist. Dan kan hij voor de 3 oudere kinderen zorgen terwijl zijn vrouw in de gevangenis zit (ik hoop dat ze de isoleercel niet uitkomt).
Oh man wat erg, ik kan ZO ontzettend boos worden van dit. Hoe KUN je verdorie, het is je eigen vlees en bloed! Pff echt bah, ik moet hier niet teveel over nadenken, ik denk ik beelden, en zie dat arme kindje echt voor me zoals ze haar beschreven in de achterbak. Bah bah bah
Die mevrouw moeten ze gewoon een spuitje met lucht geven en daarna de vuilverbranding inkiepen...monster!
Neee dit had ik niet moeten lezen!! Heb genoeg schokkende dingen gezien maar dit is wel een van de ergste. Dat mens moet idd de isoleercel in in haar eigen uitwerpselen, walgelijk monster !
Vreemdgegaan en man gesteriliseerd o.i.d.? Bah wat verschrikkelijk zeg, snap niet hoe mensen hun gevoel zo 'uit' kunnen zetten dat ze zo'n arm, klein baby'tje nu al zoveel wreeds aan kunnen doen.. Bahbahbah..
Wat verschrikkelijk het wordt elke dag erger die berichten wat gaat er nog komen. Wat voor mensen lopen er rond op deze aardbol. Ik heb er echt geen woorden voor arm arm kindje. Echt afschuwelijk
Pffffff weer zo'n verhaal Ik snap echt niet dat mensen dat hun eigen kinderen kunnen aandoen zeg pff. Ik word er gewoon naar van! Wat leven we toch op een aardkl**t!
Wat zielig zeg, ik hoop dat ze dat stomme wijf hard aanpakken! Dat arme kindje heeft er niet om gevraagd dat zij zijn moeder werd, ik hoop dat hij nu een liefdevol huis krijgt met mensen die wel van hem houden, en hem nooit en te nimmer opsluiten!
Oh, oh, oh Het zijn verhalen zoals deze die mijn overtuiging om een pleegouder te worden nog sterker maken. Arm kind