Darmen van streek, groeien of?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Blaak, 8 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hallo,

Eergister moest ik sóchtends naar de wc en had toen diarree. Was maar 1 keer op die dag. Ik had toen ook flink last van mn onderrug die nacht maar weeen was het niet. Was eerder echt kramp ofzo.

Maar deze nacht vannacht dus, kreeg ik veel kramp ineens in mn buik en moest ook naar de wc en ja hoor weer diarree ineens. Vandaag hele tijd beetje last van kramp in mijn buik ook, lijkt net erge menstruatiekramp ofzo. Echt zwaar irritant en niet fijn. Maar heb geen echte harde buiken ofzo. Af en toe maar dat is gewoon normaal die merk ik nog niet eens.

Weet iemand wat dit is? Ik heb vaak gehoord dat je vaak diarree krijg een paar dagen voordat de echte weeen beginnen, voor de bevalling. En mijn dochtertje werd extreem vroeg geboren met 27 weken, dus vandaar dat ik dit even vraag, dan ben ik er op tijd bij. (Al ben ik gelukkig nu wel verder dan 27 weken!). Iemand ervaringen of kan mij vertellen of dit normaal is of dat ik het in de gaten moet houden?

Alvast bedankt, groetjes!

2. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Ik heb dat 1,5 week geleden ook gehad.
    Dacht ook, gaat het eindelijk binnenkort beginnen.
    Want heb ook vaak gelezen over dat diarree.

Bij mij begon het snachts rond een uur of 4, ik liep gewoon leeg, zo een waterige diarree. Verder had niemand ergens last van, had af en toe wel kramp, maar niet zo vreselijk pijnlijk of harde buiken.

Heb ook niks kunnen binnenhouden tot een uur of 15.00 uur en toen was het over ....

Dus het hoeft bij mij in elke geval niks te zeggen.

Deel Deze Pagina