lieve dees met tranen in me ogen en toch ook een glimlach je heb 2 zoontjes gekregen luuk en thijs* en wat zijn ze prachtig en inderdaad echt een tweeling je zult in luuk altijd een beetje thijs* blijven zien en dat is maar goed ook de wereld was niet klaar voor 2 van zulke spetters maar godszijdank is luuk gezond en wel ter wereld gekomen met een grote boodschap pas op wereld ik ben er ik wens je heel veel geluk toe met luuk en heel veel sterkte toe met het verlies van prachtige thijs* wil trouwens ook nog wel even een compliment geven aan het ziekenhuis dat ze luuk en thijs* samen hebben gehouden tot mama ze beide kon omhelzen zoals dat hoort en hoop dan ook dat je toch nog mooi en liefdevol afscheid heb kunnen nemen van je kleine ukkie groetjes nathalie
Hoi Dees, Wist al veel van je bevallingsverhaal, maar ondanks dat, heeft je bevallingsverhaal alsnog enorm veel impact op me en zit ik, net zoals velen anderen, hier met tranen in mijn ogen. Ik vind het superknap hoe je alles verwoord hebt en dat afscheidschopje van Thijs, is zo speciaal en bijzonder. Voor de rest sluit ik me aan bij de rest van de februarimama's. Kom gerust je hart bij ons uit storten, want daar zijn we toch voor. groetjes, Aurelie
Wat heftig zeg... Gefeliciteerd met Luuk en veel sterkte met het verwerken van het verlies van Thijs*... Wat moet dat dubbel zijn zeg!
Ben er helemaal stil van.. Je hebt een zware bevalling gehad, erg spannend allemaal en dan ligt opeens geluk en verdriet wel heel erg dicht bij elkaar.. Goh meid, heftig hoor! Proficiat met je twee mooie zoons, veel geluk met kleine Luukje, geniet van hem! Veel sterkte ook met het verwerken van het verlies van je Ukkie, Thijs*. Groetjes Ma2Be